Gå til innhold

Lilla testpinner i rosa test - clearblue digital el-test

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om man kan bruke de lilla testpinnene i den rosa teststaven? Clearblue digital el-test? Er tom for rosa testpinner og el er rett rundt svingen. Det lokale apoteket er sinnsykt dyrt, rekker ikke handle på nett. Vil ikke betale 4-500 kr for potensielt en testpinne når jeg har lilla liggende. 

Anonymkode: 027e2...f1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke det da dette er vel 2 forskjellige tester 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke stolt på resultat iallefall.. Det er to forskjellige tester og avlesningspinner. 

Anonymkode: 116c6...6ab

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, leste det nå på sidene deres. Tenkte kanskje forskjellen hovedsaklig lå i teststaven og ikke pinnen, men da får jeg bare se hva jeg gjør 😅🫣 Lei av all testing og kostnadene med det når det drar sånn ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, leste det nå på sidene deres. Tenkte kanskje forskjellen hovedsaklig lå i teststaven og ikke pinnen, men da får jeg bare se hva jeg gjør 😅🫣 Lei av all testing og kostnadene med det når det drar sånn ut. 

Bruk temping istedet. Mye mer nøyaktig og billig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sofakona skrev (3 timer siden):

Bruk temping istedet. Mye mer nøyaktig og billig :)

Når kommer EL ifht endring i tempen? Er vel litt sent ute for denne PP pluss at jeg har fått influensa så tempen er litt ute å kjøre. Men absolutt verdt et forsøk neste PP om det ikke skulle klaffe denne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Når kommer EL ifht endring i tempen? Er vel litt sent ute for denne PP pluss at jeg har fått influensa så tempen er litt ute å kjøre. Men absolutt verdt et forsøk neste PP om det ikke skulle klaffe denne. 

Du må tempe mer en 1 pp for å bli kjent med din egen temp i syklus for å kunne finne EL. Minst 3 sykluser for å se mønster og da må det være 3 sykluser uten sykdom som gir feber etc.. 

Samt ha sovet minst 5t sammenhengende, måle temp før du står opp av sengen til samme tid hver morgen, og med termometer med 2 desimaler. 

Poenget med temping er å finne mønsteret i DIN syklus. Noen får tempdip ved EL, andre ikke. Det er individuelt. 

Men når man blir kjent med syklus via temping er det mye mer nøyaktig enn EL tester - da EL tester KUN viser økning i hormon. 

Anonymkode: 116c6...6ab

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...