AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #201 Del Skrevet 10. april 2024 Hareena skrev (4 timer siden): Helt utrolig at folk nevner hele land som usjarmerende. Lurer på hvor mye de egentlig har reist rundt i disse landene de finner usjarmerende? Ja, i utgangspunktet enig i det. Men min erfaring med Egypt er faktisk sånn. Når 100 av 100 man treffer i 4 av 4 byer framstår som ufyselige, så har man dekning for å si nettopp dét:) Anonymkode: fb2eb...204 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #202 Del Skrevet 10. april 2024 AnonymBruker skrev (På 9.4.2024 den 23.47): Egypt. Hurghada. Ufyselige mennesker! Anonymkode: 5b7d1...338 Hadde sikkert vært enig i dag, men jeg var der i slutten av oktober i 2001, og for de som kan historien var det noen uker etter 11.september/ 9/11 om du vil. Det var nesten folketomt der, ingen turte å fly da og være i muslimske land. Vi reiste en gjeng på seks stykker uspesifisert og fikk to store suiter på hotellet. Tror vi betalte godt under 2 000 kroner hver.Ble kjent med en lokal ung mann som tok oss med et par steder. Regner vel også med at det har skjedd MYE utbygging der siden 2001 også... Steder jeg ikke vil tilbake til er Playa del Ingles, Alanya og Kreta. Masete steder uten sjarm... Anonymkode: 17e30...288 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #203 Del Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg har reist mye. (også jobbreiser, som kvinne i privat næringsliv, så har møtt idiotioppførsel også i Norge). Slikt hever jeg meg fint over, det preller rett og slett av. Men enig i at det er land det er krevende å reise til om slikt går inn på en. Men igjen, det er jo noe man bør ha satt seg inn i før man booker billetten. Anonymkode: d34b6...16f Vi snakker voldtektsforsøk og svært truende oppførsel her. Ved flere anledninger. Det er ikke noe som hverken kan eller skal «prelle av». Det er heller ikke noe man skal ha «satt seg inn i før man booker billetten». Jeg har reist verden rundt opptil flere ganger, og jeg har ALDRI opplevd noe lignende i noe annet land. Det er ikke oppførselen min det er noe galt med, for å si det sånn. Anonymkode: c6a3e...e2f 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #204 Del Skrevet 11. april 2024 Sunny Beach, Bulgaria (ja, vi burde aldri dratt dit, I know) Anonymkode: cd2e4...fe3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Writer_1981 Skrevet 13. april 2024 #205 Del Skrevet 13. april 2024 Tunisia er forferdelig! ble også skuffet over fort lauderdale i Florida. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #206 Del Skrevet 13. april 2024 Disco skrev (På 10.4.2024 den 18.04): Jeg var i San Fransisco for mange år siden, bodde for øvrig mye av tiden i Oakland da hun jeg var på besøk hos gikk på Berkeley. Jeg ble skikkelig fan av SF, og har bare gode minner. Men jeg reagerte også på at det var så mye hjemløse der, tenkte at det kanskje var en klimagreie. Så ikke mye slum, men det kan være fordi jeg ikke oppsøkte de delene av byen. På den turen reiste vi på biltur nedover kysten av California til San Diego, og det var masse koselig steder å besøke. Min største skuffelse var LA, som jeg hadde gledet meg veldig til. Gøy og se alle landemerkene som man kjenner fra film og serier, men ikke hyggelig og ikke spesielt gjestfritt hvis det ikke skinner igjennom at du har masse penger. Hadde et par Pretty Woman-øyeblikk der gitt! 😉 Spesielt på Rodeo Drive. Oppskrytt by. Her ligger svaret på det du skriver. SF har forandret seg ENORMT de siste 5-10 årene. Anonymkode: 83983...b72 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #207 Del Skrevet 14. april 2024 AnonymBruker skrev (På 10.4.2024 den 8.47): Polen. Grått og trist, sure mennesker. Anonymkode: 5ef3f...a4c Polen! nydelig natur, fine byer, flotte folk,bra mat. Var veldig positivt overrasket over Polen. Var der en uke ifjor sommer, helt topp! Anonymkode: 37232...c62 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #208 Del Skrevet 17. april 2024 Venezia. Skikkelig overpriset turistfelle! Anonymkode: 6fcdd...24d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #209 Del Skrevet 18. april 2024 Kan ikke forstå de som nevner Brussel/Belgia? Åpne øynene da for svarten! Anonymkode: 1bf14...226 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #210 Del Skrevet 18. april 2024 Dresden i 1992/93 da muren nettopp hadde falt. Fremdeles kommunistisk og grått Anonymkode: ba75d...5e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #211 Del Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Dresden i 1992/93 da muren nettopp hadde falt. Fremdeles kommunistisk og grått Anonymkode: ba75d...5e8 Jeg var i Dresden i 2000, syntes det var en utrolig vakker by, og det er sikkert blitt enda finere der nå Anonymkode: 297c0...bd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #212 Del Skrevet 19. april 2024 Jeg blir alltid overrasket over mange av svarene i slike tråder. Riga er ofte en gjenganger, men de har jo en veldig vakker gamleby og mye fin art noveau-arkitektur utenfor gamlebyen. Enda vakrere er jo Tallinns gamleby. For ikke å snakke om smellvakre Praha. Jeg lurer litt på om folk som synes slike byer er triste og grå bare har leid seg inn på air bnb i en kommunistblokk i utkanten, eller om de kanskje blir boende på flyplassen? Veldig rart å ikke finne noe i disse byene. Mest måtte jeg lete i Bucuresti, der lite er igjen av gamlebyen og denne er full av strippebuler og menn på utdrikningslag. Men den som leter skal finne, selv der. Anonymkode: 32c87...486 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuperJ Skrevet 19. april 2024 #213 Del Skrevet 19. april 2024 Verste: Bilreise i India (trodde jeg skulle dø) Beste: Sicilia! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 19. april 2024 #214 Del Skrevet 19. april 2024 Andorra. Forferdelig vulgært sted, minnet meg aller mest om en gigantisk taxfree. Riga. Grått og trist, utrivelig. Ikke et sted som sjarmerte meg i særlig grad. Belgia. Forfallent, gir 80-tallsvibber, og viser tydelig mangel på styringsevne fra lokale myndigheter. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 19. april 2024 #215 Del Skrevet 19. april 2024 Las Vegas? Spennende, absolutt, men på ingen måte sjarmende 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #216 Del Skrevet 19. april 2024 Marokko Anonymkode: e6f8e...b7b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogtusssa Skrevet 19. april 2024 #217 Del Skrevet 19. april 2024 Kreta. Møkkeflyplass med altfor mange reisende på lørdagen, dårlig logistikk, dårlig plass, dårlig renhold og altfor lite informasjon og personell. Hotellet var bra, alt utenfor var trist. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogtusssa Skrevet 19. april 2024 #218 Del Skrevet 19. april 2024 På andre plass kommer Brussel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hotwife Skrevet 19. april 2024 #219 Del Skrevet 19. april 2024 Skogtusssa skrev (2 minutter siden): Kreta. Møkkeflyplass med altfor mange reisende på lørdagen, dårlig logistikk, dårlig plass, dårlig renhold og altfor lite informasjon og personell. Hotellet var bra, alt utenfor var trist. Ja, men da er vi inne på "charterferie i fellesferien". Alle flyplasser er dritt da 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #220 Del Skrevet 19. april 2024 Bulgaria Anonymkode: d5d90...c4c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå