Fru Uperfekt Skrevet 27. september 2024 #241 Del Skrevet 27. september 2024 AnonymBruker skrev (På 20.4.2024 den 10.30): Mulig Tunisia? Vi var der under ramadan.. 98% av innbyggerne bare surere, sinte, vanskelig.. følte oss bare til bry uansett hvor var nesten. De likte ikke hvite mennesker som gjerne ville ha en øl for å si det sånn.. en ting er kultur. Da må vi tilpasse oss selvfølgelig. Men ja.. de var bare utrivelig og sinte. Var ubehagelig. Rent av utseende var det kjempe fint i Tunisia da, bare strendene 🤩 Anonymkode: 5375f...e74 En må tilpasse der en reiser til, en tildekker seg og drikker ikke alkohol i muslimske land 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #242 Del Skrevet 28. september 2024 Antagelig Platanias på Kreta, et helt greit sted som fungerer til sitt bruk, men totalt usjarmerende. Anonymkode: 49c1c...bb3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #243 Del Skrevet 28. september 2024 Gran Canaria. Anonymkode: 05faf...130 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #244 Del Skrevet 28. september 2024 Hollywood i Los Angeles. For et høl. Anonymkode: 0c10a...876 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #245 Del Skrevet 28. september 2024 Gammelsmurfen skrev (På 9.4.2024 den 15.51): Singapor. Gud for et kjedelig land. Det er absolutt ingenting der verdt å oppleve. Synes Singapore er en fantastisk plass, har selv bodd der i et par år. Og kanskje etter et par år så er det ikke så mye mer å oppleve der, for det er jo et veldig lite land. Så for meg ville det vært merkelig å sette Singapore på lista, selv har jeg reist i tredve år i jobbsammenheng i alle verdensdeler, og Singapore ville ikke havnet på listen. Men jeg kan være enig med veldig mange her inne som setter Egypt på listen. Anonymkode: 392b6...3a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #246 Del Skrevet 28. september 2024 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Synes Singapore er en fantastisk plass, har selv bodd der i et par år. Og kanskje etter et par år så er det ikke så mye mer å oppleve der, for det er jo et veldig lite land. Så for meg ville det vært merkelig å sette Singapore på lista, selv har jeg reist i tredve år i jobbsammenheng i alle verdensdeler, og Singapore ville ikke havnet på listen. Men jeg kan være enig med veldig mange her inne som setter Egypt på listen. Anonymkode: 392b6...3a3 Samme her, jeg jobbet der borte i 1 år og stortrivdes Likte at det var lite og oversiktlig jeg, veldig greit å komme seg steder. Er nok å finne på der, og hvis man kjeder seg så er det bare å ta fly til et annet land. Går masse fly til andre land i Asia til en rimelig penge. Eller man kan ta båt, gøy det og. Egypt syns jeg og var meget usjarmerende. Jeg har bodd der og. Skal ikke tilbake. Anonymkode: 5dc26...361 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #247 Del Skrevet 28. september 2024 Det står mellom Hurghada og Pite Havsbad. Jeg hadde lave forventninger, men ikke lave nok. Anonymkode: 44f4c...0d8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #248 Del Skrevet 28. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det står mellom Hurghada og Pite Havsbad. Jeg hadde lave forventninger, men ikke lave nok. Anonymkode: 44f4c...0d8 Haha hva var det du ikke likte i Pite? Jeg er fra det området faktisk Var alltid masse der som barn. Anonymkode: 5dc26...361 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #249 Del Skrevet 28. september 2024 Rakkestad. Vennesla. Anonymkode: 1b54a...841 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #250 Del Skrevet 28. september 2024 Krakow er oppskrytt. Anonymkode: 1b54a...841 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #251 Del Skrevet 28. september 2024 Egypt. Hele landet har en dårlig personlighet. Anonymkode: 2acd7...622 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #252 Del Skrevet 28. september 2024 Paris og Toscana, forferdelig oppskrytt. Anonymkode: 5e7a2...3ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #253 Del Skrevet 29. september 2024 Husker ikke om jeg har svart i tråden tidligere, men mulig Bucuresti. Masse trafikk, det meste av verdi ble jevnet med jorden av kommunistene. Det lille som er igjen av historisk gamleby er full av strippebuler og utdrikningslag. En sjelløs by med masse trafikk. MEN, etter min erfaring klarer man finne noe interessant alle steder, hvis man leter litt. Anonymkode: 32c87...486 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #254 Del Skrevet 29. september 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Rakkestad. Vennesla. Anonymkode: 1b54a...841 Forstår man blir skuffet hvis man booker en utenlandsflyvning og havner i Rakkestad eller Vennesla 😄 Anonymkode: 32c87...486 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #255 Del Skrevet 29. september 2024 Maleme/Platanias på Kreta. Grusomt skittent hotell, hotellpersonale som tok bilder av barn i bikini, lokale folk i gatene tok bildet av turistene med mobil i gatene, stranda var bare store steiner (ikke engang rullestein) og det var ingenting der. Folk var stort sett ufine og plagsomme. Et helt ræva sted. Skal aldri til Kreta igjen. På en god andreplass kommer Alanya i Tyrkia. Trenger vel ikke å utdype hvorfor. Anonymkode: c64a8...a8a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #256 Del Skrevet 29. september 2024 Dessverre utmerker Egypt seg som en destinasjon hvor de opplevelser jeg hatt er skremmende. Totalt vært der tre ganger siden vi har en utvidet interesse for pyramidene osv. alle ganger har vi opplevd det verste av hva Egypt har å by på. Konemor som er en flott dame opplevde regelrett å bli utsatt for oppførsel man hadde forventet å finne i naturen (apeflokker i mellom). Uærlighet og løgn er hverdagskost for alle der nede, og man kan ikke stole på noen. Hverken på restauranter, taxi eller noe annet. Vi opplevde ved to anledninger å bli truet til å måtte gi fra oss penger, dette helt åpentlyst uten at noen griper inn. Dessverre virker det som om dette ligger i deres kultur og det er greit å oppføre seg som en overkåt bavian som bare putter hånden oppunder skjørtet til damer. Svindler deg uansett hva du skal kjøpe. Total mangel på renslighet og absolutt alt fremstår så skittent og ekkelt at det blir tydelig at de gir totalt faen. Anonymkode: 11686...7ba 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 29. september 2024 #257 Del Skrevet 29. september 2024 Jeg hadde heller ikke veldig godt inntrykk av Egypt. Har reist en del andre steder i Asia, og opplevd lignende ting i India. Men det var et eller annet med at det er så turistifisert på en mye mer intens måte med masse oppsøkende virksomhet som gjør det så slitsomt. Samme med Mallorca. Det verste stedet jeg har vært er uansett Riga. Maten var kjip og folk var sure. Føltes som en bortkastet tur. Etter Riga kommer Gran Canaria, Egypt og Mallorca. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 29. september 2024 #258 Del Skrevet 29. september 2024 Lost little girl skrev (På 10.4.2024 den 8.21): Kemer i Tyrkia. Var der som 10-åring og min søster var 13. De lokale mannfolkene var skikkelig pågående og ekle. Jeg opplevde å bli tafset på og min far fikk flere henvendelser om ekteskap for min 13-årige søster🤮Reiser aldri tilbake der. Jeg var samme sted som 11 åring, og er helt enig med deg. Utrolig ekle og innpåslitne mannfolk som iglet seg rundt oss. Ikke i tvil om at noen av de ansatte på hotellet kan ha vært pedofile. Å igle seg inn på 8-10 åringer for å ta bilder, nei jeg spyr 🤮 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 29. september 2024 #259 Del Skrevet 29. september 2024 Vil si (i uprioritert rekkefølge) 1) Tyrkia - mennene der er rett og slett ekle griser, sorry! 2) Belize - følte meg utrygg, svært fattig og falleferdig sted vi oppholdt oss på 3) Lublin Polen - samme som over, svært fattig og falleferdig sted. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #260 Del Skrevet 29. september 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Det står mellom Hurghada og Pite Havsbad. Jeg hadde lave forventninger, men ikke lave nok. Anonymkode: 44f4c...0d8 Pite Havsbad er jo bare en campingplass (for de som ikke vet det), men jeg er enig i at det er usjarmerende der. Har tapt seg MYE de siste årene; skittent, dårlig service, dårlig mat på spisestedene der osv osv. Vi var der hver sommer da ungene var små, men har helt sluttet å dra dit nå. Kjenner mye av folkene som pleier å være der, så det hadde vært hyggelig å møte dem på sommeren, men campingen er så dårlig at jeg nekter å bo der. Anonymkode: 13621...756 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå