AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #41 Del Skrevet 10. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bucuresti New York Benidorm Alanya Skittent og mas beste? Hyttetur er😍😍i Norge🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴 Anonymkode: bc61a...aab Og London🤢 Anonymkode: bc61a...aab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #42 Del Skrevet 10. april 2024 Egypt. Vi var i Kairo og Gizeh samt en tur på nilen. Byene er et mareritt for kvinner generelt, men for dem med lys hud og lyst hår er enda verre. Har aldri følt meg så utrygg. I tillegg til at turister utsettes for tigging, overpriset og alle vil ha en del av deg. Og forresten er pyramidene skikkelig nedtur. På bildene ser man aldri at byen har nærmet seg inntil få meter. India var et sjokk. Man tror man er forberedt men ingen fra vestlig verden kan forestille seg hvor skitten og fattig et land kan være. Det slo faktisk Egypt. Og her var det ikke bare menn som kom fysisk for nærme, men også barn og kvinner. De kunne visst ikke tro at noen kunne være så lys i huden (jeg blir aldri brun, bare solbrent). Er kroppen ikke herdet kan man ikke spise mye, drikke vann kun fra flaske. Anonymkode: 89831...73d 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #43 Del Skrevet 10. april 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Så du dro til verdens kokainhovedstad hvor alle vet at det er høy kriminalitet og du forventet at det skulle være fint og koselig? Deretter dro til Magaluf, et sted som er mest kjent for festing og turisme, og du er overrasket over at det er mange full turister? Anonymkode: 11c1b...786 Man kunne vel sagt det på forhånd, men de plassene blir ikke mer sjarmerende av den grunn. Anonymkode: e5876...160 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #44 Del Skrevet 10. april 2024 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Rotterdam. Fy søren, for en urtrist by. Anonymkode: 18119...769 Enig i at Rotterdam ikke er en sjarmerende by. Men Rotterdam er kanskje et av stedene jeg har hatt det morsomst. Anonymkode: 0c749...ac5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ti T Usen Skrevet 10. april 2024 #45 Del Skrevet 10. april 2024 Eneste stedet Egypt er pent er under vann 13 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #46 Del Skrevet 10. april 2024 Budva i Montenegro. Til vår store overraskelse viste det seg at det kun var vann i springen mellom 02 og 03 på natta. Kloakken gikk åpent rett ut på den mest populære badestranda. Gamlebyen var veldig sjarmerende, men resten av byen… not so much. Dette var 20 år siden, får håpe infrastrukturen har bedret seg. Anonymkode: c6a3e...e2f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #47 Del Skrevet 10. april 2024 Ti T Usen skrev (5 minutter siden): Eneste stedet Egypt er pent er under vann Pyramidene og diverse ruiner er veldig pene i seg selv, da. Bare synd at landet er überkvinnefiendtlig, og alle er ute etter pengene dine hele tida. Anonymkode: c6a3e...e2f 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #48 Del Skrevet 10. april 2024 Flyplassen i Manchester vinner denne Anonymkode: 392a4...936 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #49 Del Skrevet 10. april 2024 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Alle dere som nevner Riga som så dårlig, hvor var dere? Jeg synes Riga var sjarmerende, varmt, flott, mye å se på av arkitektur, historie. Gatemusikanter, blide folk, god mat, deilig hotell (mye å velge blant), kanaltur, grønne lunger. Enkelt å bruke kollektivtransport, enkelt å tipse. Hvordan kan det ha vært grått og kjedelig, og eventuelt hva forventet dere? Anonymkode: f8944...ac5 Enig, jeg synes Riga var helt nydelig, og blir like forbløffet hver gang det beskrives som kjipt her på KG. Vi var der om vinteren, og kan føye julemarkeder og verdens beste varme sjokolade på vakre kaféer til det du nevner. 🥰 For ikke å snakke om den fantastiske Art Noveau-arkitekturen! Anonymkode: 9a912...663 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #50 Del Skrevet 10. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): New Castle, grått, trist og elendig mat. Praha, grått, trist og sure folk/ kulturen er sånn at de er kjølige i møte med andre. Las Palmas, mange butikker var nedlagt, kjøpesenteret solgte bare jallagreier for turister, maten var fornorsket og det var kald vind HVER dag. Anonymkode: cffc1...fa0 Aldri hørt om. Anonymkode: 18119...769 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #51 Del Skrevet 10. april 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Enig i at Rotterdam ikke er en sjarmerende by. Men Rotterdam er kanskje et av stedene jeg har hatt det morsomst. Anonymkode: 0c749...ac5 🙂 Men det var ikke temaet her 🙂 Anonymkode: 18119...769 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #52 Del Skrevet 10. april 2024 Grønland i Oslo, Stovner, Oslo S, området rundt Gunerius osv osv Anonymkode: e1ee0...bb6 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #53 Del Skrevet 10. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Grønland i Oslo, Stovner, Oslo S, området rundt Gunerius osv osv Anonymkode: e1ee0...bb6 Vanskelig å forstå spørsmålet fra ts? Hvor er det mest usjarmerende stedet du har vært i utlandet? Anonymkode: 18119...769 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #54 Del Skrevet 10. april 2024 Synes ikke det har vært så ille i utlandet.Er værre byer her i norge faktisk.Skien f.eks. Anonymkode: ff600...63c 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #55 Del Skrevet 10. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): New Castle, grått, trist og elendig mat. Praha, grått, trist og sure folk/ kulturen er sånn at de er kjølige i møte med andre. Las Palmas, mange butikker var nedlagt, kjøpesenteret solgte bare jallagreier for turister, maten var fornorsket og det var kald vind HVER dag. Anonymkode: cffc1...fa0 Praha er jo bare helt fantastisk! Har vært der tre ganger, drar gjerne tilbake. AnonymBruker skrev (6 timer siden): Skriver under på Riga. Den byen var bare deprimerende grå og trist. Dere som ikke har vært der- styr unna!😣 Noen som har vært i Tallin og vet om det er ‘samme Ulla? Er også enig i Magaluf, men der stedet er jo kjent for å være akkurat slik du beskriver. Er heldogvis bare 10 min busstur fra nydelige Palma hovedstaden. New York er proppfull av fornøyelser. Og har sin egen sjarm. Man må dog like støy og storby. Central park er likevel fint for roligere avkobling. Er bare å planlegge godt så får du en spennende uke. Anonymkode: c050f...269 Anonymkode: c050f...269 Jeg har ikke vært i Riga, så kan ikke sammenligne. Men jeg har vært på jentetur i Tallin, storkoste oss! Jeg føler at Tallin er en miniversjon av Praha. Så om man ikke liker de gamle praktbyggene og den stilen, så vil man nok ikke trives noen av stedene. Det verste stedet for meg var Kamerun. Vi reiste rundt og var i fire byer spredt utover landet, så fikk sett mye. Det er det eneste landet jeg har vært i som jeg har følt meg direkte utrygg og redd. Så stor fattigdom, så mye kriminalitet, så mye forfall. Ikke noe vedlikehold, hverken av bygninger eller veier. Man kjørte på den siden av veien der det var færrest hull. Jeg var sjeleglad over å forlate landet uten å være ranet eller skadet. Anonymkode: 105f0...c97 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymbruker*** Skrevet 10. april 2024 #56 Del Skrevet 10. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg forstår ikke hvorfor man besøker steder der man er prinsipielt mot ting, eller ikke har gjort undersøkelser i forkant. Napoli i seg selv er sjarmerende. Å spise pizza der pizza ble oppfunnet er spesielt i seg selv, katakombene er spesielle, galleria borbonica og capella sanservo, utforske kunst i via san gregorio armena, rusle promenaden med utsikt mot kaia, parkområdet på høyden med utsikt mot vesuv og amalfikysten, og det moderne shoppingområdet med bra butikker og brede promenader. Anonymkode: d34b6...16f Så du er pro-mafia? Siden du har reist til Napoli... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #57 Del Skrevet 10. april 2024 6 hours ago, AnonymBruker said: Skriver under på Riga. Den byen var bare deprimerende grå og trist. Dere som ikke har vært der- styr unna!😣 Anonymkode: c050f...269 Jeg er enig i at jeg ikke hadde det kjempefint i Riga, men jeg var der midt på sommeren i juni, så jeg syntes byen var ganske fin å se på. Men jeg har ikke sånn megalyst til å dra tilbake. Vilnius var mye bedre! Anonymkode: 63cc6...6b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #58 Del Skrevet 10. april 2024 Venezia. Søppel overalt Anonymkode: a4cb9...c76 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #59 Del Skrevet 10. april 2024 Suisse i Tunisia. Usjarmerende sted, usjarmerende folk, usjarmerende mat. Anonymkode: 10692...cd2 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #60 Del Skrevet 10. april 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Så du dro til verdens kokainhovedstad hvor alle vet at det er høy kriminalitet og du forventet at det skulle være fint og koselig? Deretter dro til Magaluf, et sted som er mest kjent for festing og turisme, og du er overrasket over at det er mange full turister? Anonymkode: 11c1b...786 Hvorfor er du så sint og aggressiv? Stått opp på feil fot? Og er du alltid så nedlatende? Nå er dette en tråd om usjarmerende reisemål og jeg har nevnt mine, som jeg har rett til. Du kan jo pelle deg ut av tråden om du ikke har noe mer konstruktivt å bidra med. Cartagena ble hypet opp som bare det for noen år siden, og har en ganske fin gamleby. Akkurat der var det fint. Men selve byen likte jeg ikke. Og jeg har ikke sagt jeg var overrasket over turister i Magaluf, bare at det var et usjarmerende sted. Som jeg har all rett til å synes, det bestemmer ikke du.. Jeg bodde dessuten ikke i Magaluf, men var der i 2 timer. Som jeg også har all rett til. Anonymkode: 5dc26...361 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå