AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #21 Skrevet 9. april 2024 Men ja, helsestasjonen er uansett et godt utgangspunkt for å utforske mulighetene. Anonymkode: bc391...fa3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #22 Skrevet 9. april 2024 Bor sønnen din og barnet hans hjemme hos deg? Den stakkars moren er nok i fødselsdepresjon, og er nok ikke helt klar over hva hun hun gjør. Anonymkode: 32063...da6
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #23 Skrevet 9. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bor sønnen din og barnet hans hjemme hos deg? Den stakkars moren er nok i fødselsdepresjon, og er nok ikke helt klar over hva hun hun gjør. Anonymkode: 32063...da6 de bor alene i kjellerleiligheten,men vi har mye barnebarnet og de er hos oss nesten daglig Anonymkode: b9e9e...5d1 3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #24 Skrevet 9. april 2024 Kjære vene, ikke slipp mor når hun trenger hjelp. Meld til barnevern igjen og få mor i behandling! Anonymkode: 21b2d...79c 4 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #25 Skrevet 9. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kjære vene, ikke slipp mor når hun trenger hjelp. Meld til barnevern igjen og få mor i behandling! Anonymkode: 21b2d...79c ingen vet hvor hun er akkurat for øyebliket dessverre, hun har ringt moren noen ganger,men ikke sagt hvor hun er også ringer hun skjult nummer, så hun har byttet tlf .. Jeg hadde gjerne hjulpet henne,men hun ønsker det ikke Anonymkode: b9e9e...5d1 4 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #26 Skrevet 9. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kjære vene, ikke slipp mor når hun trenger hjelp. Meld til barnevern igjen og få mor i behandling! Anonymkode: 21b2d...79c Enig med at mor ikke må glemmes. Det er ikke umulig hun kan komme tilbake i barnets liv etterhvert som hun blir bedre. Det beste for alle er at dere prøver å opprettholde et godt forhold til mors familie så lenge de ønsker det. Her er også et godt argument for å få barneverntjenesten på banen igjen som jeg ikke tenkte på. Barneverntjenesten kommer til å ville / måtte prøve å involvere mor. Herfra vil også hun få tilbud om behandling. Anonymkode: bc391...fa3 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #27 Skrevet 9. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): ingen vet hvor hun er akkurat for øyebliket dessverre, hun har ringt moren noen ganger,men ikke sagt hvor hun er også ringer hun skjult nummer, så hun har byttet tlf .. Jeg hadde gjerne hjulpet henne,men hun ønsker det ikke Anonymkode: b9e9e...5d1 Da hadde jeg meldt mor savnet til politiet. En mor som skriver fra seg ansvaret for en 9 mnd gammel baby og som ikke er å finne etterpå er høyst bekymringsfullt. Anonymkode: 21b2d...79c 11 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #28 Skrevet 9. april 2024 Litt lignende situasjon som en kompis av min sønn sto i for noen år siden. De var forsåvidt 21år gamle men han hadde to gutter på rundt året og 2 år når moren plutselig meldte seg ut. Men kompisen flyttet inn hos sin mor og far igjen, de stilte skikkelig opp og nå noen år senere er en snart skolegutt, nr2 i barnehagen og de har blitt skikkelig flotte gutter som avguder sin pappa. Min sønns kompis tok virkelig ansvar og satte guttene sine foran alt. Så alt er mulig, still opp det dere klarer for sønn og barnebarn så skal du se at alt blir bra❤️ Anonymkode: 2594f...805 5 5
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #29 Skrevet 9. april 2024 Vil bare si at jeg heier på dere! Av de jeg kje ner til som ble foreldre veldig unge, så ble samtlige hurtig alenemødre og det har gått greit med de fleste barna så det kan gå hwlt fint for både sønn og barnebarn 🙂 Anonymkode: 87078...9cf 3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #30 Skrevet 9. april 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Litt lignende situasjon som en kompis av min sønn sto i for noen år siden. De var forsåvidt 21år gamle men han hadde to gutter på rundt året og 2 år når moren plutselig meldte seg ut. Men kompisen flyttet inn hos sin mor og far igjen, de stilte skikkelig opp og nå noen år senere er en snart skolegutt, nr2 i barnehagen og de har blitt skikkelig flotte gutter som avguder sin pappa. Min sønns kompis tok virkelig ansvar og satte guttene sine foran alt. Så alt er mulig, still opp det dere klarer for sønn og barnebarn så skal du se at alt blir bra❤️ Anonymkode: 2594f...805 Takk for svar. håper alt ender godt. hun er 18 til sommeren,. Anonymkode: b9e9e...5d1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #31 Skrevet 9. april 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Da hadde jeg meldt mor savnet til politiet. En mor som skriver fra seg ansvaret for en 9 mnd gammel baby og som ikke er å finne etterpå er høyst bekymringsfullt. Anonymkode: 21b2d...79c Det jo mor sin foreldre sitt ansvar. Ho kan ikke melde folk ho ikke pårørende til savnet. Anonymkode: f3032...54a 4
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #32 Skrevet 9. april 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vil bare si at jeg heier på dere! Av de jeg kje ner til som ble foreldre veldig unge, så ble samtlige hurtig alenemødre og det har gått greit med de fleste barna så det kan gå hwlt fint for både sønn og barnebarn 🙂 Anonymkode: 87078...9cf Takk for det Anonymkode: b9e9e...5d1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #33 Skrevet 9. april 2024 Dette høres vanskelig ut. Kanskje ta kontakt med familievernkontoret og/eller helsestasjon. Kan jo være at mor har barseldepresjon. Forhåpentligvis ønsker hun kontakt etterhvert. Gi det litt tid. Anonymkode: ce556...52a
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #34 Skrevet 9. april 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det jo mor sin foreldre sitt ansvar. Ho kan ikke melde folk ho ikke pårørende til savnet. Anonymkode: f3032...54a Sønnen hennes kan melde mor til felles barn savnet jo. Hva hadde du gjort da, om samboeren din som du har barn med plutselig ikke var å få tak i, med et lite barn og historie med fødselsdepresjon? Anonymkode: 21b2d...79c 4 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #35 Skrevet 9. april 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det jo mor sin foreldre sitt ansvar. Ho kan ikke melde folk ho ikke pårørende til savnet. Anonymkode: f3032...54a Klart man kan det. Mor har det kanskje ikke bra, det må uansett avklares. Anonymkode: 27af9...598 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #36 Skrevet 10. april 2024 Fireflies skrev (10 timer siden): Hun kan ikke bestemme hvorvidt hennes familie vil ha kontakt eller ikke med barnet. Det blir opp til dem og dere. Kanskje en veldig god grunn for at hun ikke vil at barnet skal ha kontakt med hennes familie. Anonymkode: 807b3...49e
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #37 Skrevet 10. april 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): ingen vet hvor hun er akkurat for øyebliket dessverre, hun har ringt moren noen ganger,men ikke sagt hvor hun er også ringer hun skjult nummer, så hun har byttet tlf .. Jeg hadde gjerne hjulpet henne,men hun ønsker det ikke Anonymkode: b9e9e...5d1 Så hun betaler ikke barnebidraget hun skylder en gang? Anonymkode: 26461...db6
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #38 Skrevet 10. april 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Så hun betaler ikke barnebidraget hun skylder en gang? Anonymkode: 26461...db6 Hun har vel ikke økonomi til det. Anonymkode: 3c55a...a3a 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #39 Skrevet 10. april 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Kanskje en veldig god grunn for at hun ikke vil at barnet skal ha kontakt med hennes familie. Anonymkode: 807b3...49e Kan også være fordi hun vil glemme barnet. Lettere å glemme det om familien ikke har kontakt heller. Anonymkode: 3c55a...a3a
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #40 Skrevet 10. april 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det er jo et kjempepluss! Men hva er det som gjør at dere stusser? Situasjonen har endret seg og førstepri for å fortsette å være en god forelder i en så vanskelig situasjon er kunnskap. Anonymkode: bc391...fa3 Han har allerede fått opplæring på foreldrehjemmet. Det å kontakte barnevernet hjelper ikke alltid de har for mye å gjøre. Han kan ta kontakt med helsesykepleier i kommune å be om tettere oppfølging å starte med det. Anonymkode: 3c55a...a3a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå