AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #1 Del Skrevet 9. april 2024 Kan jeg fukte håret mitt flere ganger om dagen? Føler håret mitt er så tørt og trenger mye fukt. Tar til deg alt. Bruker morrocan pil eller hva det heter. Anonymkode: bc187...d3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 10. april 2024 #2 Del Skrevet 10. april 2024 Mener du å fukte med vann,eller..? Selv bruker jeg olje i håret hver gang jeg har vasket det,og utenom det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #3 Del Skrevet 10. april 2024 Mente olje. Lurer på om jeg kan fukte håret flere ganger ila dagen? Anonymkode: bc187...d3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #4 Del Skrevet 10. april 2024 Da hadde jeg heller bytta olje, for det virker til at oljen ikke gir nok fuktighet til ditt hår. Har du veldig slitt hår? Anonymkode: 81b10...1a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #5 Del Skrevet 10. april 2024 Veldig slitt. Bruker morrocan oil eller hva den heter! Anonymkode: bc187...d3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 10. april 2024 #6 Del Skrevet 10. april 2024 Håret kan kanskje blir litt tungt med all oljen. Prøv med fuktighetskrem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #7 Del Skrevet 10. april 2024 Hvilken av de da? Det finnes forskjellige typer. Men uansett så virker det som at den ikke gir nok fuktighet, så da hadde jeg prøvd et annet produkt. Kremer og sprayer kan også gi fuktighet, det må ikke være olje. Anonymkode: 81b10...1a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #8 Del Skrevet 10. april 2024 Du risikerer jo ikke annet enn at det ser fett og tungt ut. Jeg bruker olje i lengdene annenhver dag. Men det viktigste jeg gjør for håret er kuring en gang i uka, som jeg har i håret i lang tid. Og at jeg bruker gode produkter i form av kremer og serum, før jeg føner ut håret. Anonymkode: 7daff...2a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #9 Del Skrevet 10. april 2024 4 minutter siden, AnonymBruker said: Veldig slitt. Bruker morrocan oil eller hva den heter! Anonymkode: bc187...d3f I motsetning til hva mange tror, så gir ikke olje noe fukt til huden. Det kun bevarer den fukten som allerede er der, som en slags hinne. Dette gjelder for huden ellers også. Så man bør bruke fuktighetskrem på fuktig hud etter rens, for at hudkremen blir smørt inn med vannet på den fuktige huden, og etter et par minutter, låse det inn med et tynt lag olje. For håret bør du for det første revurdere hvilke hårprodukter du bruker. Mest sannsynlig tørkes håret ut av kjemikaliene i produktene dine. Aloe vera er noe av det mest fuktighetsgivende du kan bruke i håret, det hjalp veldig for meg. Og å bruke naturlige hårprodukter med minst mulig ingredienser. Anonymkode: 780c2...664 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 11. april 2024 #10 Del Skrevet 11. april 2024 Jeg bruker Garnier hyaluronsyre med aloe vera i håret mens det er vått også har jeg hårolje i etterpå, da får håret mitt nok fukt. Kun olje alene funker dårlig, da ser det glatt og fint ut der og da pga all silikonen som er i, men gir ingen egentlig fukt. Hender også jeg bruker ren avokado olje i tuppene etter hyaluronsyre ☺️ Balsam fra korres er også uslåelig på fukt til mitt hår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #11 Del Skrevet 11. april 2024 Men er det ikke noe med at man enten mangler proteiner eller fukt eller til og med begge deler, og derfor blir håret tørt og sånn? Hvordan kan man finne ut hva håret mangler? Anonymkode: d23e9...f34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #12 Del Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Men er det ikke noe med at man enten mangler proteiner eller fukt eller til og med begge deler, og derfor blir håret tørt og sånn? Hvordan kan man finne ut hva håret mangler? Anonymkode: d23e9...f34 Protein kan tørke ut håret, det kommer ann på hva slags hår man har, og hva man har utsatt det for. Hvis man er usikker så bør man ta en tur innom en frisør så de kan anbefale produkter. Anonymkode: 81b10...1a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #13 Del Skrevet 11. april 2024 Moroccan oil gjør ingenting for mitt hår. Jeg bruker Wella SP, den fungerer mye bedre for meg. Har fuktighetskrem (curl cream) i håret mens det er vått, så lar jeg det tørke litt før jeg har i olje. Tar eventuelt i litt mer olje dagen etter om håret virker tørt. Anonymkode: d0c0e...c65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå