Gå til innhold

Beste måte å trene lår og rumpe

kari2

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har trent i mange år og variert, men når det kommer til øvre del av lår og rumpe, så synes jeg aldri de blir faste nok. Kommer aldri til å få noe rumpe å snakke om, men det hadde vært fint om det som er der kunne bli fastere. Samme med øvre lår. Jeg trener endel styrke, og forsøker også å trene med tunge vekter. Spiser fornuftig. Men likevel føler jeg at disse områdene ikke blir noe særlig fastere. Noen som har tips?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helle2222 skrev (2 minutter siden):

Søk på hardworkout.no sitt magerumelår program! Det er bra :)

Takk!😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kari2 skrev (2 minutter siden):

Hei!

Jeg har trent i mange år og variert, men når det kommer til øvre del av lår og rumpe, så synes jeg aldri de blir faste nok. Kommer aldri til å få noe rumpe å snakke om, men det hadde vært fint om det som er der kunne bli fastere. Samme med øvre lår. Jeg trener endel styrke, og forsøker også å trene med tunge vekter. Spiser fornuftig. Men likevel føler jeg at disse områdene ikke blir noe særlig fastere. Noen som har tips?:)

Ligg på magen med en pute under midten så statisk opp med både under- og overkropp og hold 1 min eller så og gjenta 5 ggr. Gjør det annenhver dag så blir ræva di til stål..😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kari2 skrev (7 minutter siden):

Hei!

Dette er relativt. Hva definerer du som tungt?
Hvor mange kilo, hvor mange repistisjoner, hvor mange sett?
Hvilke øvelser benytter du deg av?
Hvor mange økter på underkroppen har du? 
Hvilke øvelser bruker du på underkropp under samme økt?
Hvordan er øktene dine bygd opp?
Hva er målet? Større/mindre lår/rume, fastere, sterkere?
Hvordan ser kosthold og måltider ut?

Endret av Marvels
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Knebøy, markløft, utfall i alle varianter, hip thrusts. Tunge vekter

Anonymkode: 59269...b83

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blåmonster
kari2 skrev (15 timer siden):

Hei!

Hva har du trent? Hvor mye har du løftet i kjerne øvelsene altså:

knebøy og markløft !

Og støtte øvelser som RDL, hiptrust , utfall ?

isolasjons øvelser som kick backs osv er det bare å parker om du ikke løfter tilstrekkelig i øvelsen nevnt ovenfor. 

mange mennesker ( sier ikke deg) har trent i mange år, uten å egentlig utviklet seg ut av nybegynner fasen, dem har trene mye , blitt mye støl, uten at det har skjedd en kurant adapsjon. Dem ha trent slik som damene  trener på Instagram uten å spørre seg … hvordan bygde de basen sin? Hvordan trente de år 1-5? , favoritt bodybuilder min Chris Jones har en rekke YouTube videoer på YouTube , om en fersk ung gutt klikker seg inn på en nye videoen , hvor Jones trener nedtrekk, facepull, roing i maskin, så kan de fort tenke at det er slik de selv burte trene, men Jones kan vedlikeholde kroppen sin med dette ja, men jeg har fulgt han fra dag en, han har bygd kroppen sin med ABC, helt enkel bevegelser som tung markløft, tung roing med stang , pullups med og uten vekter , knebøy og frontbøy, benkpress og militær press. Aldri spør en man ser opp til hvordan de trene, spør dem hvordan dem har trent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåmonster skrev (21 timer siden):

Hva har du trent? Hvor mye har du løftet i kjerne øvelsene altså:

knebøy og markløft !

Og støtte øvelser som RDL, hiptrust , utfall ?

isolasjons øvelser som kick backs osv er det bare å parker om du ikke løfter tilstrekkelig i øvelsen nevnt ovenfor. 

mange mennesker ( sier ikke deg) har trent i mange år, uten å egentlig utviklet seg ut av nybegynner fasen, dem har trene mye , blitt mye støl, uten at det har skjedd en kurant adapsjon. Dem ha trent slik som damene  trener på Instagram uten å spørre seg … hvordan bygde de basen sin? Hvordan trente de år 1-5? , favoritt bodybuilder min Chris Jones har en rekke YouTube videoer på YouTube , om en fersk ung gutt klikker seg inn på en nye videoen , hvor Jones trener nedtrekk, facepull, roing i maskin, så kan de fort tenke at det er slik de selv burte trene, men Jones kan vedlikeholde kroppen sin med dette ja, men jeg har fulgt han fra dag en, han har bygd kroppen sin med ABC, helt enkel bevegelser som tung markløft, tung roing med stang , pullups med og uten vekter , knebøy og frontbøy, benkpress og militær press. Aldri spør en man ser opp til hvordan de trene, spør dem hvordan dem har trent!

Kunne ikke vært mer enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...