AnonymBruker Skrevet 9. april #1 Del Skrevet 9. april Når er det vanlig å få el slim ved el? Noen som kan dele erfaringer? Anonymkode: b2994...ae5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #2 Del Skrevet 9. april Mulig du må lade slimet til minst 25%, men det er best for batteriet om du lader det helt opp først. Sjekk esken. Kanskje det står noe der. Anonymkode: eaf01...e99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #3 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Mulig du må lade slimet til minst 25%, men det er best for batteriet om du lader det helt opp først. Sjekk esken. Kanskje det står noe der. Anonymkode: eaf01...e99 🙄 Anonymkode: b2994...ae5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #4 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Når er det vanlig å få el slim ved el? Noen som kan dele erfaringer? Anonymkode: b2994...ae5 Sjekk en av de andre maaaaange andre trådene om samme tema - hvis man bare gidder leite litt nedover... Ikke alle får EL slim, det er 100% individuelt når, hvor mye, hvor lenge. Slim betyr ikke at egg blir sluppet. Anonymkode: 4484c...af5 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #5 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Sjekk en av de andre maaaaange andre trådene om samme tema - hvis man bare gidder leite litt nedover... Ikke alle får EL slim, det er 100% individuelt når, hvor mye, hvor lenge. Slim betyr ikke at egg blir sluppet. Anonymkode: 4484c...af5 Blir litt irritert av sånne svar som dette... Selvfølgelig fins det mange lignende tråder, men tåler vi ikke at det blir gjentatt? For mange er dette en sykt stressende periode - vi stiller dumme spørsmål, vi er paranoide, masete, dobbeltsjekker osv. Det må være lov på et sånn forum 🙃 Anonymkode: 540fe...260 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #6 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Blir litt irritert av sånne svar som dette... Selvfølgelig fins det mange lignende tråder, men tåler vi ikke at det blir gjentatt? For mange er dette en sykt stressende periode - vi stiller dumme spørsmål, vi er paranoide, masete, dobbeltsjekker osv. Det må være lov på et sånn forum 🙃 Anonymkode: 540fe...260 Bare bli så irritert som du vil du... I motsetning til deg så svarte jeg på hva ts spurte om itillegg til å tipse om å se i lignende tråder. Det er mye nyttige svar i gamle tråder - og man får gjerne ikke de samme svarene i en ny tråd fordi det er mye utbytting av folk som er aktiv her inne. Lov ja, og like lov å be folk sjekke lignende tråder samtidig som man svarer. 100% mer konstruktiv tilbakemelding enn din melding. Anonymkode: 4484c...af5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april #7 Del Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (18 timer siden): Bare bli så irritert som du vil du... I motsetning til deg så svarte jeg på hva ts spurte om itillegg til å tipse om å se i lignende tråder. Det er mye nyttige svar i gamle tråder - og man får gjerne ikke de samme svarene i en ny tråd fordi det er mye utbytting av folk som er aktiv her inne. Lov ja, og like lov å be folk sjekke lignende tråder samtidig som man svarer. 100% mer konstruktiv tilbakemelding enn din melding. Anonymkode: 4484c...af5 Så fint at du hadde en konstruktiv tilbakemelding 😊 Anonymkode: 540fe...260 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april #8 Del Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Så fint at du hadde en konstruktiv tilbakemelding 😊 Anonymkode: 540fe...260 Ja, bedre det enn å bare kommentere for å kritisere Anonymkode: 4484c...af5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april #9 Del Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (På 9.4.2024 den 21.13): Bare bli så irritert som du vil du... I motsetning til deg så svarte jeg på hva ts spurte om itillegg til å tipse om å se i lignende tråder. Det er mye nyttige svar i gamle tråder - og man får gjerne ikke de samme svarene i en ny tråd fordi det er mye utbytting av folk som er aktiv her inne. Lov ja, og like lov å be folk sjekke lignende tråder samtidig som man svarer. 100% mer konstruktiv tilbakemelding enn din melding. Anonymkode: 4484c...af5 Du vet at dette er et forum? Hadde TS ønsket et oppslagsverk så hadde hun søkt seg til et annet sted. Til Ts: jeg får nesten aldri el-slim, men i følge lege ved min fertilitetsklinikk er det ingenting å bekymre seg over. For meg, varierer det fra måned til måned. Noen ganger starter det 3 dager før EL, andre ganger varer det bare en dag, men veldig ofte ser jeg ikke antydning til slim. Jeg har ikke funnet en klar sammenheng, men gjetter at variasjonene har med mitt aktivitetsnivå, hvor mye drikke jeg får i meg, samt hormonsvigninger. Anonymkode: 5545c...fe1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april #10 Del Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Du vet at dette er et forum? Hadde TS ønsket et oppslagsverk så hadde hun søkt seg til et annet sted. Til Ts: jeg får nesten aldri el-slim, men i følge lege ved min fertilitetsklinikk er det ingenting å bekymre seg over. For meg, varierer det fra måned til måned. Noen ganger starter det 3 dager før EL, andre ganger varer det bare en dag, men veldig ofte ser jeg ikke antydning til slim. Jeg har ikke funnet en klar sammenheng, men gjetter at variasjonene har med mitt aktivitetsnivå, hvor mye drikke jeg får i meg, samt hormonsvigninger. Anonymkode: 5545c...fe1 Jepp veldig klar over at det er et forum. Og hva med det faktum at det er et forum gjør at det er galt å henvise til andre lignende tråder? Kan garantere deg at det er flere som kun er inne på ulike forum her og LESER, enn hvor mange som faktisk skriver, kommenterer eller spør - aka de leser seg opp på et forum. Samtidig som jeg svarer kort ang Ts faktiske spørsmål i første innlegg? Anonymkode: 4484c...af5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå