Gå til innhold

Camp Kulinaris 2024

Mollebolle

Anbefalte innlegg

Gjest Gentleman59

Det finnes ikke mer usympatisk person enn Annema - hun er like ille som enhver såkalt "influencer" og andre nobodys. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Episode 27 :) 

Spoiler

Har dere sett? Usikker på om den har vært på tv så skjuler :) 

AnneMa, for et menneske😅kjefter og smeller og skjeller ut alle. Og er absolutt ikke lydhør for andre sine meninger og tanker. 

Caroline skal ha kred for å  få til en flott rett. Crustader kan være køddent å få til. Men… altså … litt usikker på om d egentlig er C eller en look-a-like… for ligner ikke på IG-C 🤪 C på Kamp Kulinaris er jo ei pen dame uten all staffasje og filter. Det er synd hun ikke ser det selv
Forøvrig kunne Guri og Caro vært mor og datter 😉

IMG_3072.jpeg

Endret av gladidag
.
  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Har også lagt merke til hvor like de er. Jeg så gårsdagens episode i går og da var AM sur på Jasmin, men la ikke merke til at hun skjelte og smelte på alle, så det er sikkert dagens episode hun tar seg ut da? Gårsdagens så jeg på Pluto og da var det dagen før prøvesmaking. Fikk se litt av dagens episode og DER ser jeg at Kjartan blir sint på henne under prøvesmakingen. Er det den du har sett - på Play da?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnneMa!!!! Er det mulig?? Hadde tiltet hadde jeg vært Kjartan. Makan til kverulering 🙄🤬

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Ja Guri og Caroline ser virkelig ut som de kunne vært mor og datter. Veldig mye likhetstrekk i ansiktet. Syntes det var hyggelig at Caroline vant, hun jobbet virkelig ræven av seg med de der crustadene. 

Annema. Hva skal man si 😅 At hun kan fyre seg opp ekstra fordi hun er sliten skjønner jeg godt, det kan nok de fleste - MEN; de fleste ville nok slengt ut en kommentar og så funnet en ny kontakt, plate osv 😂🙈 Enkelte er dessverre barnslige tenåringer uansett hvor mange år de har på ræven (jeg har en "furten" mor selv), og det ødelegger så sinnsykt for dem som er rundt. Jeg liker hennes fuck it attitude når den skjer med et smil, men dette.. ikkje braaaa. 

Håper Jasmin vinner. Hun fortjener det så sykt. At hun holdt troppene samlet denne uken er en prestasjon i seg selv. Gutta som er all over the place, flere som konstant trenger råd, barnet i 60 årene og ukens snack på toppen. Queen altså. Er det lov å si at hun er sinnsykt pen og? 😇

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

refill skrev (2 timer siden):
  Skjul innhold

Ja Guri og Caroline ser virkelig ut som de kunne vært mor og datter. Veldig mye likhetstrekk i ansiktet. Syntes det var hyggelig at Caroline vant, hun jobbet virkelig ræven av seg med de der crustadene. 

Annema. Hva skal man si 😅 At hun kan fyre seg opp ekstra fordi hun er sliten skjønner jeg godt, det kan nok de fleste - MEN; de fleste ville nok slengt ut en kommentar og så funnet en ny kontakt, plate osv 😂🙈 Enkelte er dessverre barnslige tenåringer uansett hvor mange år de har på ræven (jeg har en "furten" mor selv), og det ødelegger så sinnsykt for dem som er rundt. Jeg liker hennes fuck it attitude når den skjer med et smil, men dette.. ikkje braaaa. 

Håper Jasmin vinner. Hun fortjener det så sykt. At hun holdt troppene samlet denne uken er en prestasjon i seg selv. Gutta som er all over the place, flere som konstant trenger råd, barnet i 60 årene og ukens snack på toppen. Queen altså. Er det lov å si at hun er sinnsykt pen og? 😇

Spoiler

Helt enig med deg angående Yasmin. Hun imponerte stort. Helt utrolig at hun klarte å godsnakke med AnneMa og få henne til å prestere i tillegg til å ta Årets snack, følge opp alle de andre og koordinere serveringen. 

AnneMa ble jeg veldig skuffet over. Jeg har ikke sett hele sesongen. Jeg startet fra der Guri kom inn. Tidligere syns jeg AnneMa gjorde en god figur. Spesielt den uken hun var kjøkkensjef. Men noe så barnslig og vrang som hun var her! Det skulle ikke vært mulig.

Caroline trådte virkelig til. Både med de vriene krusantene, men også sammen med Yasmin når de prøvde å redde retten til AnneMa. Der viste hun skikkelig lagånd.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså AnneMa KAN ikke ta imot kritikk. Patetisk dame. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altfor mange nye deltakere i år, så den utviklingen i kunnskap er jo ikke der. En finalist som ikke kan flå fisk…? 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å bli så sur og muggen som AnneMa? Herregud for et humør 😯😂 Nå skal jeg nyte finaleuken uten AnneMa. Det perfekte nå, er at Samuel er neste ut. Han er også ganske irriterende, men på en annen måte enn AnneMa 🙈

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollebolle skrev (3 timer siden):

Er det mulig å bli så sur og muggen som AnneMa? Herregud for et humør 😯😂 Nå skal jeg nyte finaleuken uten AnneMa. Det perfekte nå, er at Samuel er neste ut. Han er også ganske irriterende, men på en annen måte enn AnneMa 🙈

Dette 👋

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollebolle skrev (8 timer siden):

Håper han vinner, jeg.

Mer jovial type skal en lete lenge etter.

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (15 timer siden):

Håper han vinner, jeg.

Mer jovial type skal en lete lenge etter.

Mer slitsom type skal man lete lenge etter, han vinner IKKE!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammamia1 skrev (2 minutter siden):

Mer slitsom type skal man lete lenge etter, han vinner IKKE!

Men gurimalla så gøy det hadde vært. 

Samuel er aktiv men morsom. Heier på han.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, Me for life said:

Men gurimalla så gøy det hadde vært. 

Samuel er aktiv men morsom. Heier på han.

Heldigvis måtte han reise hjem i går. Nå er det egentlig det samme hvem som vinner, ok folk alle sammen. Skal jeg likevel ha en favoritt, må det bli Caroline eller Yasmine.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollebolle skrev (16 minutter siden):

Heldigvis måtte han reise hjem i går. Nå er det egentlig det samme hvem som vinner, ok folk alle sammen. Skal jeg likevel ha en favoritt, må det bli Caroline eller Yasmine.

Satt før idag og lurte på om jeg glemt å se Camp Culinaris igår....det fikk jeg svar på nå, for at han ryker viste jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer med at han ene fyren alltid skal poengtere hvor lite stressa han er

Og han andre drev og snakket om at han var ung

Synes bare at når man snakker om seg selv sånn så faller det feil vei😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Samuel er så full av seg selv at det holder på å flyte over. For en klovn. Kudos til Yasmin som virkelig presterte. Caroline er nydelig, selv uten sminke. 

Annema gjør som Annema vil! Det er en grunn til at hun har det mottoet. Hun tror at Dundar er enig, men det er fordi de ikke sjønner hverandre

Screenshot_20240612_172713_Chrome.jpg

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keiko99 skrev (På 12.6.2024 den 17.28):

Samuel er så full av seg selv at det holder på å flyte over. For en klovn. Kudos til Yasmin som virkelig presterte. Caroline er nydelig, selv uten sminke. 

Annema gjør som Annema vil! Det er en grunn til at hun har det mottoet. Hun tror at Dundar er enig, men det er fordi de ikke sjønner hverandre

Screenshot_20240612_172713_Chrome.jpg

Liten digredjon: Caroline er ikke usminket i CK. Grunnen til at hun ser annerledes ut er at hun i egne kanaler aldri viser seg uten mengder med filter og retusjering. Derfor kan det kanskje se ut som hun er usminket i CK, fordi forskjellen blir så stor.

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (På 14.6.2024 den 8.19):

Liten digredjon: Caroline er ikke usminket i CK. Grunnen til at hun ser annerledes ut er at hun i egne kanaler aldri viser seg uten mengder med filter og retusjering. Derfor kan det kanskje se ut som hun er usminket i CK, fordi forskjellen blir så stor.

Det stemmer. CBE har hatt ganske tung sminke på CK, selv om tung sminke er veldig vanlig i dag. Tung sminke for meg er foundation, contour, highlight, pudder, brynsfarge osv, hvor man helt dekker huden og endrer utseendet veldig fra ren hud.

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hodet mitt: "El-sykler...bruk hjelm!" 🙈 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...