Gå til innhold

Camp Kulinaris 2024


Mollebolle

Anbefalte innlegg

Veldig enig.  Yousef oppfører seg som en tenåring på skolekjøkken, men han er faktisk i 40-åra 🙄

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spoiler

Altså 🙈Yousef 🙈 først temmelig bedriten oppførsel ovenfor de andre deltagerne , så velger han Selene som første lærling 🙈etter hennes resultat under servering.  Synes den der med å ha fått minst kontakt med er verdens tynneste unnskyldning i uke 2.  

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soleil70 skrev (12 timer siden):

Synes Yousef er en dust, men Babek var utrolig morsomt 🤣

Ja😂😂😂 men Kjartan klappet ikke 😂😂😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Kan virkelig ikke skjønne hvordan den serveringen kunne bli godkjent når to av seks rette var ødelagte. 

 

Endret av Me for life
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yousef kommer ikke særlig godt ut av Camp Kulinaris.

  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

cassio skrev (15 minutter siden):

Yousef kommer ikke særlig godt ut av Camp Kulinaris.

Har alltid syntes at han var litt morsom, men her er han bare ufyselig og jeg håper han ryker snart.

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me for life skrev (5 timer siden):

Har alltid syntes at han var litt morsom, men her er han bare ufyselig og jeg håper han ryker snart.

Han er en typisk mann som har blitt digget for av sin mor og fått altfor stor tro på egen verdi. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soleil70 skrev (Akkurat nå):

Han er en typisk mann som har blitt digget for av sin mor og fått altfor stor tro på egen verdi. 

Degget for ...  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soleil70 skrev (3 timer siden):

Han er en typisk mann som har blitt digget for av sin mor og fått altfor stor tro på egen verdi. 

Ja! Har tenkt akkurat det samme. 

Og Annema gjør overraskende god figur.

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunilla, AnneMa og dette "skrellex": 🤮
Yousef er cool. 
Men min favoritt har jeg ikke funnet ennå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

revue3 skrev (På 26.4.2024 den 22.43):

Ja! Har tenkt akkurat det samme. 

Og Annema gjør overraskende god figur.

 Enig ang Anne Ma, gledelig  overrasket  over det . Hadde ikke trodd det . 

  • Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yousef må ryke nå. Makan til tulling. Skrellex er heller ikke min "cup of tea", men det er mest pga dialekten 🙈

AnneMa, har overrasket meg positivt. Har nesten fått et nytt syn på henne, selv om jeg fortsatt ikke er fan av henne og Dundar.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy f.. Jeg blir så provosert av Yousef. Sint fordi man blir vekket og gir faen i at han er på lag med noen. Så ufyselig type

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yousef burde sendes hjem når han har så lite interesse av å være der. Oppfører seg som en drittunge🤯 lite respekt for sine "kollegaer" og har ingenting der å gjøre. Utrolig at ingen har snakket mer direkte til han enda.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yousef som sutrer etter å ha ‘fått kjeft’. I mine ører fikk de bare beskrevet hva som måtte gjøres for å lage maten slik den skulle være. Hvis han hadde vært på kjøkkenet i stedet for å sitte på hytta hadde han ikke ‘fått kjeft’. 

Dette er et persilleblad av en bortskjemt guttunge. 

  • Liker 13
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

smeigedag skrev (5 timer siden):

Yousef burde sendes hjem når han har så lite interesse av å være der. Oppfører seg som en drittunge🤯 lite respekt for sine "kollegaer" og har ingenting der å gjøre. Utrolig at ingen har snakket mer direkte til han enda.

Isteden får han en unnskyldning for at de vekket ham. Helt utrolig!

Og han klager over at han helst ville ha laget pizzadeigen selv... hadde han vært på kjøkkenet kunne han gjort nettopp det!

Han burde rett og slett blitt sendt hjem. Han ødelegger for de andre som virkelig prøver.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv en 3-åring er mer voksen en Yousef.

Kan virkelig ikke skjønne at resten av deltageren duller med han og lar han holde på slik han gjør. Ikke minst at de sier unnskyld for å ha vekket han... WTF. Vekk han likt som alle, be han pelle seg av gårde til kjøkkenet, drit i om han blir sinna og sett han i skammekroken når han trasser og ikke oppfører seg. Alt annet enn å la han styre som han vil. 

Gidder han ikke delta får han heller dra hjem.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpet i det lengste at Yousef skulle ryke ut nå. At han skulle få en unnskyldning ble jo helt galt og han tok jo imot den også 🙈null innsikt liksom 🙈🙈

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen si i fra når denne gjøkungen ryker ut slik at jeg kan fortsette å se på!

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...