AnonymBruker Skrevet 9. april #1 Del Skrevet 9. april jeg og min samboer venter vårt første barn 28 arpil. mitt første og hans 3 barn har 2 gutter på 11 og 14 fra før. hva hadde dere valgt av disse 3? Anonymkode: b3b04...071 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #2 Del Skrevet 9. april Celina🙂 Anonymkode: cd216...2f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #3 Del Skrevet 9. april Gabrielle. Anonymkode: e7e86...b35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #4 Del Skrevet 9. april Slår et slag for Gudrun jeg. Anonymkode: 1bef8...4ca 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bergogdalbanen Skrevet 9. april #5 Del Skrevet 9. april Gabrielle! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #6 Del Skrevet 9. april Ville valgt Gabrielle av disse. Synes egentlig Gabriella er finere enn Gabrielle. Anonymkode: ee0ea...3a5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #7 Del Skrevet 9. april Celina. Lenge siden disse trådene nå. Hvor har du vært?:) Anonymkode: 982c3...493 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amy Skrevet 9. april #8 Del Skrevet 9. april Celina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #9 Del Skrevet 9. april Adriana Anonymkode: 47fc7...1c7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #10 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (8 timer siden): jeg og min samboer venter vårt første barn 28 arpil. mitt første og hans 3 barn har 2 gutter på 11 og 14 fra før. hva hadde dere valgt av disse 3? Anonymkode: b3b04...071 Celina, men hadde heller valgt et lignende Ariana 😍😍😍 Anonymkode: 4fb27...1c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #11 Del Skrevet 9. april Oi overrasket over at Gabrielle var så populært, det er de jeg er minst sikker på ,mens Adriana alltid har vert Favoritten min, Celina er noe mannen ønsker da hans bestemor het Lina, og han synes Celina hadde vert fint,men jeg er ikke helt sikker på Celina, heller Lina da det er fint,men det vil ikke han ha Anonymkode: b3b04...071 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #12 Del Skrevet 9. april Blair?! Hvor har du vært? Sorry, mente selvfølgelig hvor har du vert? Anonymkode: 5cfe0...f09 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #13 Del Skrevet 9. april Trollet er tilbake🥳🥳 skjønner ikke at folk går på dette hver eneste gang. Anonymkode: 0d381...7fa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #14 Del Skrevet 11. april Gabrielle. Liker Celina minst. Anonymkode: 44beb...1ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #15 Del Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (På 9.4.2024 den 7.10): jeg og min samboer venter vårt første barn 28 arpil. mitt første og hans 3 barn har 2 gutter på 11 og 14 fra før. hva hadde dere valgt av disse 3? Anonymkode: b3b04...071 Gabrielle uten tvil! For gudskyld ikke celina det er både stygt lavklasse og Harry.. Adriana er Harry om du ikke har røtter i et land hvor det er naturlig bruke Anonymkode: c0570...d92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
. Anonym. Skrevet 13. april #16 Del Skrevet 13. april Arianna. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #17 Del Skrevet 13. april Kan folk slutte å svare dette trollet? Anonymkode: 0d381...7fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #18 Del Skrevet 13. april Vi har funnet et navn vi begge synes var kjempe fint, navnet hennes blir Maiken Anonymkode: b3b04...071 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #19 Del Skrevet 13. april 4 hours ago, AnonymBruker said: Gabrielle uten tvil! For gudskyld ikke celina det er både stygt lavklasse og Harry.. Adriana er Harry om du ikke har røtter i et land hvor det er naturlig bruke Anonymkode: c0570...d92 Veldig enig- det finnes dessuten en finere (gammel) norsk variant; Adrianne 🥰 Anonymkode: 41465...060 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #20 Del Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vi har funnet et navn vi begge synes var kjempe fint, navnet hennes blir Maiken Anonymkode: b3b04...071 Hold kjeft. Anonymkode: 0d381...7fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå