AnonymBruker Skrevet 8. april #1 Del Skrevet 8. april Hva gjør man med yngre kollegaer som vil lage kvalme og drama på jobb? De viser med hele kroppen at det ikke liker de eldre, og «ganger» seg opp i små grupper Sjef vet om det, men det er ikke hun som må «jobbe» med de. Hvordan takler dere sånne mennesker? Anonymkode: 8860b...399 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liveterspennende Skrevet 8. april #2 Del Skrevet 8. april Dessverre får jeg begynne med, så finnes det slike personer «nesten» alle steder. Her er det viktig at sjefen blir informert tidlig og kan ha øye til situasjonen, ofte er ikke dette nok. Nå skriver du ikke hva disse gjør for å lage trøbbel, men det meste kan jo dokumenteres på en måte. Uansett er det veldig slitsomt å stå i dette og kan raskt medføre at de «vinner» ved at de andre rundt sykemelder seg. Ønsker deg lykke til og stå gjerne samlet, dokumenter det du kan, ta opp lyd/samtaler om det er nødvendig. Sørg for at du har ditt på det tørre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #3 Del Skrevet 9. april Hva gjør man? Ignorerer og passer jobben sin. Anonymkode: 1329e...2fe 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 9. april #4 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hva gjør man med yngre kollegaer som vil lage kvalme og drama på jobb? De viser med hele kroppen at det ikke liker de eldre, og «ganger» seg opp i små grupper Sjef vet om det, men det er ikke hun som må «jobbe» med de. Hvordan takler dere sånne mennesker? Anonymkode: 8860b...399 Det er ikke så lett. Men jeg tror jeg hadde fokusert på å gjøre oppgavene mine og være så profesjonell og hyggelig som mulig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #5 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hva gjør man med yngre kollegaer som vil lage kvalme og drama på jobb? De viser med hele kroppen at det ikke liker de eldre, og «ganger» seg opp i små grupper Sjef vet om det, men det er ikke hun som må «jobbe» med de. Hvordan takler dere sånne mennesker? Anonymkode: 8860b...399 Hvordan mener du de ganger seg opp i grupper? På hvilken måte viser de at de ikke liker de eldre? Det høres veldig spesielt ut. Anonymkode: f36f0...515 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serpica Skrevet 9. april #6 Del Skrevet 9. april Der jeg jobber er det også litt slik. De yngre er venninner og har et eget fellesskap. Ikke noe særlig inkluderende arbeidsmiljø. Men det er alltid noe som ikke er bra på en arb.plass dessverre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #7 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hva gjør man med yngre kollegaer som vil lage kvalme og drama på jobb? De viser med hele kroppen at det ikke liker de eldre, og «ganger» seg opp i små grupper Sjef vet om det, men det er ikke hun som må «jobbe» med de. Hvordan takler dere sånne mennesker? Anonymkode: 8860b...399 Her har vi eldre kollegaer som lager helvete for meg, som er yngre og mer effektiv. Det påvirker meg ganske mye, men jeg må bare overse dem. De er ute etter å fremprovosere en reaksjon. Det får de ikke. Anonymkode: a0a52...db6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 9. april #8 Del Skrevet 9. april Ingenting med at de er yngre eller eldre, dessverre er det bare noen som har en personlighet som ikke er særlig trivelig. Her må man bare gå sammen om det gjelder flere og rapportere til nærmeste leder som har ansvar for den ansatte som lager drama. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #9 Del Skrevet 9. april Dette skal leder ta seg av. Viss han/hun ikke gjør det, er det en dårlig leder. Da må dere gå til lederen til leder. Anonymkode: a3b5c...fc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #10 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvordan mener du de ganger seg opp i grupper? På hvilken måte viser de at de ikke liker de eldre? Det høres veldig spesielt ut. Anonymkode: f36f0...515 De har eget fellesskap. Sier man noe de ikke liker eller aksepterer blir det hvisking og blikking. Hørt om det fra andre kollegaer men trodde ikke det var så ille før jeg ble «ganget» på i går. Jeg gikk rett til sjefen og fortalte om hendelsen men hun vet ikke hva hun skal «gjøre». Hun er ny i jobben sin Anonymkode: 8860b...399 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå