AnonymBruker Skrevet 8. april #1 Del Skrevet 8. april Jeg var inne til ultralyd for 2 uker siden og fikk dessverre se tvillinger uten hjerteslag og en graviditet som var kommet mye kortere enn antatt. Hadde ny ul nå på fredag og det ble da konkludert med missed abortion. I dag har jeg tatt den første pilla( mifegyne) og i kveld er det faktisk blod på papiret. Betyr det at jeg kan slippe cytotec? Dette har jeg gjort en gang før å syntes det var utrolig vondt rett og slett... har noen erfaringer med at aborten starter allerede etter den første tabletten? Anonymkode: 5d798...a20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 9. april #2 Del Skrevet 9. april Så leit at du må gjennom dette! Nei, du må likevel ta cytotec. Mifegyne stopper fosterutvikling og gjør at livmorhalsen åpner seg litt, derfor blør du, men selve embryoene vil ikke støtes ut uten cytotec. Eller, alt vil jo komme til slutt uansett, men hvorfor la det ta lenger tid enn nødvendig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #3 Del Skrevet 9. april Du bør absolutt ta cytotec likevel - da det er de tablettene som gjør at du får sammentrekninger og at fosteranleggene blir støtet ut - dette burde de ha fortalt deg når du fikk pillene. Det KAN komme ut av seg selv, men vil ta unødvendig lang tid, og mye større sjanse for rester blir liggende igjen og da igjen større fare for infeksjon. Anonymkode: ea5fd...bd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå