AnonymBruker Skrevet 8. april #1 Del Skrevet 8. april Hei. Først og frems vil jeg starte med å si at jeg er ei 34 år gammel dame, som har slitt med sosialangst hele voksne liv etter bla grov mobbing. Jeg har de siste 14 årene hold meg hjemme 99% av tiden. Først for et halvt år siden kom jeg meg endelig ut i jobb og har klart å forlate huset 2 ganger i uka - dette byr på en del utfordringer og angsttanker, så jeg vil høre deres perspektiv på dagens situasjon: Jeg satt på busstopp og ventet på buss hjem fra jobb, det kommer to jenter som ser meg, ler, hviskrer til hverandre og ser på meg igjen og ler. Jeg jobber som renholder på en barnehage rett ved siden av en stor barn og ungdomsskole, og siden jeg kanskje ikke er av den pene katrgorien er jeg redd for at jeg blir mobbet for utseende. Eller at det går rykter om meg som person. Som sakt så sliter jeg med å avgjøre selv om dette er angst som snakker eller om jeg burde være bekymret, jeg har vært isolert så lenge at jeg har blitt sosialt dum helt enkelt. På forhånd takk til alle som orker å lese og svare💛🌻 Anonymkode: 57de1...4d7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #2 Del Skrevet 8. april Det er angsten som snakker ♥️ Småjenter fniser og ler hele tida.. Anonymkode: 375e0...ba8 9 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #3 Del Skrevet 8. april Fjortis-jenter hvisker og fniser av alt og ingenting, mest sannsynlig så hviske de om noe "flaut" og så på deg for å sjekke om du hørte hva de hadde hvisket om. Er det én ting jeg ikke ville brydd meg om, så er det tenåringsjenter som hvisker og fniser. Anonymkode: a56ec...298 3 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #4 Del Skrevet 8. april Barn og ungdom er ofte veldig fnisete, fniser av alt mulig. Hjernen er under utvikling. Ikkje godt å vite kva dei fniser av, kjekt dei tilsynelatande kosar seg hadde eg tenkt😊 Anonymkode: ca1d5...40a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #5 Del Skrevet 8. april Det er garantert sånn at de allerede fniser og ler av ett eller annet de snakker om, og så ser de deg som bare er en random dame for dem, og så ler de igjen fordi «haha tenk om hun der hører det crazy vi snakker om da lissom haha vi er jo så crazy omg» (tema garantert ikke så morsomt og crazy som de tror, men tenåringer tenker sånn) Helt sikkert ikke noe med deg å gjøre❤️ Anonymkode: 947cf...856 4 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #6 Del Skrevet 8. april Dette er noe de fleste opplever. At fjortiser ler og titter. Ikke noe med deg å gjøre, de er bare sånn Anonymkode: 888bb...714 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #7 Del Skrevet 8. april Det er angsten din som snakker. Anonymkode: e6ff3...df5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
princeofithilien Skrevet 9. april #8 Del Skrevet 9. april Så flink du er som har klart å begynne å jobbe igjen Ikke tenk på de fnisete jentene, det betyr ingenting hva de lo av, du treffer sikkert aldri dem igjen uansett. Det er helt sikkert ingen som ler av deg, du ser vel ikke annerledes ut enn andre folk tenker jeg. Som min kjære tante pleier å si: Folk har nok med seg sjøl! Det er ikke så mange som egentlig følger med på oss som vi kanskje tror. 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå