Djungelvrål Skrevet 8. april 2024 #21 Del Skrevet 8. april 2024 Når leppene er smale så ER de smale. Hjelper lite å fylle på når resultatet blir at de bare står mer ut. Du må ta et kirurgisk leppeløft om det skal se ut som om du har bredere overleppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #22 Del Skrevet 9. april 2024 Blueberrymuffin skrev (13 timer siden): Sannheten er at alle med lip fillers ser slik ut, de eneste som sier noe annet er de som selv bruker lip fillers og må forsvare det. Sannheten er, alle kan se, og det er rett og slett grusomt. Det er slik lip fillers ser ut, og ja det er grusomt. Det mest tragiske er at mange kvinner tror det gjør dem mer attraktive, men sannheten er menn flest skyr det. Menn gjør som regel narr av det, fordi det ser rett og slett ikke ut. Hilsen mann. Men hvordan vet du dette? Har du oversikten på alle som har tatt fillers? Har du sett alle i verden som har tatt fillers? Ikke det nei. Du ser jo bare de der det tydelig vises. Derfor blir det du sier for dumt. Du tror kanskje at du kan se alle som har tatt fillers, men du vet jo ikke. Det at du ikke skjønner dette selv er litt bekymringsfullt. Og nei, jeg har ikke fillers (eller noe annet), har ikke lyst på fillers, har naturlig fyldige lepper, men det du skriver her er jo bare helt fjernt. Anonymkode: 7dcb6...c65 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #23 Del Skrevet 9. april 2024 Djungelvrål skrev (16 timer siden): Når leppene er smale så ER de smale. Hjelper lite å fylle på når resultatet blir at de bare står mer ut. Du må ta et kirurgisk leppeløft om det skal se ut som om du har bredere overleppe. Jeg hadde fyldige lepper helt til jeg bikket 40. Etter det krympet overleppen mye. Litt filler gjør slik at leppen ser akkurat slik ut den gjorde for 10+ år siden. Kun mannen vet det, ingen har kommentert det. Anonymkode: 450cb...064 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #24 Del Skrevet 9. april 2024 4 hours ago, AnonymBruker said: Du tror kanskje at du kan se alle som har tatt fillers, men du vet jo ikke. Anonymkode: 7dcb6...c65 Om man ser tennene i overmunnen når man åpner slik som dette da vil ikke fillers gi ducklips. Overleppen skal heller ikke være større enn underleppen. Blir feil proposjon, og en av tingene man kan ta fillers på. Videre følgende opphovningen i dette området som vises enormt om man bøyer seg fremover. Til og med her, typiske ducklips om enn litt mindre. Andre måter å se på Quack! 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg hadde fyldige lepper helt til jeg bikket 40. Etter det krympet overleppen mye. Litt filler gjør slik at leppen ser akkurat slik ut den gjorde for 10+ år siden. Kun mannen vet det, ingen har kommentert det. Anonymkode: 450cb...064 Sorry Mac, men ser folk deg forfra når du bøyer deg fremover så ser ALLE at du har fyll i. Anonymkode: 9787c...786 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #25 Del Skrevet 9. april 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Sorry Mac, men ser folk deg forfra når du bøyer deg fremover så ser ALLE at du har fyll i. Nei, sånne bastante påstander er bare tullete. Anonymkode: 74d97...82f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #26 Del Skrevet 9. april 2024 18 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, sånne bastante påstander er bare tullete. Anonymkode: 74d97...82f Det er de ikke da men. De som vet de ser. Anonymkode: 9787c...786 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #27 Del Skrevet 9. april 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det er de ikke da men. De som vet de ser. Anonymkode: 9787c...786 De fleste er ikke plastikkirurger. Kjenner faktisk to av de og, som aldri har spurt. Og vet at venninner ville spurt rett ut. Og ikke minst søster - der er det null filter 😂 Anonymkode: 450cb...064 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #28 Del Skrevet 9. april 2024 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Sorry Mac, men ser folk deg forfra når du bøyer deg fremover så ser ALLE at du har fyll i. Anonymkode: 9787c...786 Av interesse. Hva jobber du egentlig med. Når du stadig bøyer deg forover, med munnen litt halvåpen, og andre er i øyehøyde slik at de kan studere leppene dine? Anonymkode: 450cb...064 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #29 Del Skrevet 9. april 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): De fleste er ikke plastikkirurger. Kjenner faktisk to av de og, som aldri har spurt. Og vet at venninner ville spurt rett ut. Og ikke minst søster - der er det null filter 😂 Anonymkode: 450cb...064 Våger å påstå at alle med litt bevissthet om dette ser fillers, særlig fra siden hvis det er tale om lepper. Og det er stygt synes jeg. Botox kan være fint (tar det selv), men aldri fillers. Anonymkode: 4a6f8...13b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #30 Del Skrevet 9. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Våger å påstå at alle med litt bevissthet om dette ser fillers, særlig fra siden hvis det er tale om lepper. Og det er stygt synes jeg. Botox kan være fint (tar det selv), men aldri fillers. Anonymkode: 4a6f8...13b Botox er noe jeg føler jeg enkelt ser. Personer du kjenner godt får et litt annet drag, plutselig. Og det ser bare litt merkelig ut. Anonymkode: 450cb...064 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #31 Del Skrevet 9. april 2024 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Våger å påstå at alle med litt bevissthet om dette ser fillers, særlig fra siden hvis det er tale om lepper. Og det er stygt synes jeg. Botox kan være fint (tar det selv), men aldri fillers. Anonymkode: 4a6f8...13b Nei du tror du ser det, fordi de eneste man kan se det på er de som overdriver, eller de som har veldig smale lepper i utgangspunktet som går for hardt ut med en gang. Skal love deg at mange flere enn du aner tar fillers og du kan faktisk ikke se det. Anonymkode: 74d97...82f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #32 Del Skrevet 9. april 2024 Svaret er ingenting. Fillers fører til at du ser 10+++ år eldre ut med en gang. Ikke minst ser det fælt ut, og ikke pent i det hele tatt. Anonymkode: b748b...9e8 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #33 Del Skrevet 9. april 2024 3 hours ago, AnonymBruker said: Hva jobber du egentlig med. Når du stadig bøyer deg forover, med munnen litt halvåpen, og andre er i øyehøyde slik at de kan studere leppene dine? Anonymkode: 450cb...064 Nå er mine lepper ganske «fleshy» da, og ikke innskrenket på noe vis enda jeg snart blir 50. Hvis jeg trykker ned på overleppen og underleppen kan jeg dra leppene ut som en platypus. Det er mulig om man har fyldig philtrum, som for eksempel Lady Gaga. 40 år og ikke klarer å skrive en setning man forstår? La meg gjette, dysleksi? 🥱 Jeg ser som regel andre som bøyer seg fremover eller så ser jeg det i profil. Er for øvrig for dumt å nevne venner og familie, selvfølgelig ser ikke de det som regel. Du kan seff legge ut et bilde av leppene dine så kan vi se om vi ser det eller ikke 😈 Anonymkode: 9787c...786 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #34 Del Skrevet 9. april 2024 Fillers er ikke fint. Du trenger overhodet ingenting 🙂 fin som du er. Har fortsatt tilgode å høre noen av mine bekjente si at fillers er fint, tvert imot snakker folk flest om hvor stygt det er! Vær fornøyd med deg selv å nyt livet🙂 Anonymkode: 76d3d...203 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #35 Del Skrevet 9. april 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Men hvordan vet du dette? Har du oversikten på alle som har tatt fillers? Har du sett alle i verden som har tatt fillers? Ikke det nei. Du ser jo bare de der det tydelig vises. Derfor blir det du sier for dumt. Du tror kanskje at du kan se alle som har tatt fillers, men du vet jo ikke. Det at du ikke skjønner dette selv er litt bekymringsfullt. Og nei, jeg har ikke fillers (eller noe annet), har ikke lyst på fillers, har naturlig fyldige lepper, men det du skriver her er jo bare helt fjernt. Anonymkode: 7dcb6...c65 Det han skriver er helt sant. Menn avskyr å latterligjør fillers. Har aldri hørt noen si det er fint, derimot veldig mange som kommenterer hvor stygt det er. Anonymkode: 76d3d...203 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #36 Del Skrevet 9. april 2024 Er det verre med fillers og Botox i ansiktet enn hydrogenperoxid i håret? Alt sammen forvinner av seg selv. Anonymkode: 3b22d...0a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #37 Del Skrevet 9. april 2024 Skjønner ikke at folk tørr. Moren til en venninne tok på en kjent klinikk i Oslo. Endte opp med et enormt sår, etterhvert ble 1 cm av overleppen sort. Hun måtte til slutt operere den delen av leppen bort. Salongen viste til papirene hun hadde fått. Det kan nemlig skje og du har ikke rett på noe når det skjer! Anonymkode: 5af2e...443 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #38 Del Skrevet 10. april 2024 Du har perfekte lepper, hverken for små eller for store. Ikke ta i fillers for da blir det ikke seende naturlig ut. Leppene blir smalere med mørke farger på lebestiften, og virke større med lysere farger. Anonymkode: 83d39...2c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #39 Del Skrevet 10. april 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Det han skriver er helt sant. Menn avskyr å latterligjør fillers. Har aldri hørt noen si det er fint, derimot veldig mange som kommenterer hvor stygt det er. Anonymkode: 76d3d...203 Shit, du må jo være verdenskjent du som kjenner alle menn 🤯 Evt "hilsen Incel som egentlig ikke får seg noe hverken med eller uten fillers uansett" 😉 Anonymkode: 5b759...188 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Latinamami Skrevet 10. april 2024 Forfatter #40 Del Skrevet 10. april 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Du har perfekte lepper, hverken for små eller for store. Ikke ta i fillers for da blir det ikke seende naturlig ut. Leppene blir smalere med mørke farger på lebestiften, og virke større med lysere farger. Anonymkode: 83d39...2c2 Jeg liker ikke lyse leppestifter. Bruker kun mørke nyanser. Har hatt komplekster for leppene så lenge jeg kan huske 😔 bruker mye carmex for det forstørrer bittelitt for en kort periode, men jeg vil ha varig store fine lepper, kanskje dobbelt lverlepper av det jeg har nå eller tredoblet kan være fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå