AnonymBruker Skrevet 8. april #1 Del Skrevet 8. april Jeg spurte en venninne som driver med tarot om hun kunne se om en mann jeg har vært betatt av i det siste er tiltrukket av meg. Jeg vet litt om tarot og kortenes betydning fra før. Hun fikk 8 staver, page of cups og ace of pentacles (usikker på de norske begrepene på de 2 siste kortene), og sa han ikke er tiltrukket. Jeg vet man ikke skal bero seg helt på kortene og bruke egen magefølelse osv, men jeg trodde disse kortene betydde en liten form for tiltrekning? Spesielt 8 staver går ut på nettopp tiltrekning. Anonymkode: 7ec2b...12e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 8. april #2 Del Skrevet 8. april (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg spurte en venninne som driver med tarot om hun kunne se om en mann jeg har vært betatt av i det siste er tiltrukket av meg. Jeg vet litt om tarot og kortenes betydning fra før. Hun fikk 8 staver, page of cups og ace of pentacles (usikker på de norske begrepene på de 2 siste kortene), og sa han ikke er tiltrukket. Jeg vet man ikke skal bero seg helt på kortene og bruke egen magefølelse osv, men jeg trodde disse kortene betydde en liten form for tiltrekning? Spesielt 8 staver går ut på nettopp tiltrekning. Anonymkode: 7ec2b...12e Beger/ (hjerte) pasjen og ruter ess på norsk. Vet ikke helt. Må nesten vite hva planen var med å legge de 3. Spurte hun slik som du sier; for å få et ja eller nei, sier du? Så synes jeg det er en rar måte å spørre på. Eller spurte hun; hva føler han for 'deg'? Som betyr at hun valgte å bare spørre 3 tanker om deg, og etter å ha tolket hva det var, dro en konklusjon (nei, han føler slik, slik, slik så jeg må si nei..) som er en logisk og riktig fremgangsmåte. Hvorfor la hun 3 kort? For å finne 3 ting han følte, eller spurte hun som mange gjør; før-nå-fremtid som er teit i den sammenhengen, eller? Må nesten vite det, fordi avhengig av måten vil man også kunne avgjøre hvor mye en skal vektlegge i svaret til den som spår. Når kortene svarer så svarer de jo ikke på annet enn det man spør om og ikke noe annet. Endret 8. april av Lawyam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #3 Del Skrevet 8. april 3 minutter siden, Lawyam said: Vet ikke helt. Må nesten vite hva planen var med å legge de 3. Spurte hun slik som du sier; for å få et ja eller nei, sier du? Så synes jeg det er en rar måte å spørre på. Eller spurte hun; hva føler han for 'deg'? Som betyr at hun valgte å bare spørre 3 tanker om deg, og etter å ha tolket hva det var, dro en konklusjon (nei, han føler slik, slik, slik så jeg må si nei..) som er en logisk og riktig fremgangsmåte. Hvorfor la hun 3 kort? For å finne 3 ting han følte, eller spurte hun som mange gjør; før-nå-fremtid som er teit i den sammenhengen. Må nesten vite det, fordi avhengig av måten vil man også kunne avgjøre hvor mye en skal vektlegge i svaret til den som spår. Hun spurte ordrett er han fysisk tiltrukket av NN ja eller nei, og dro disse 3 kortene etter hverandre. Nå er det lenge siden jeg drev litt med tarot selv som hobby, men hadde jeg dratt de 3 kortene som tiltrekning hadde jeg tolket det som at han ikke var følelsesmessig betatt, men at han fant meg fysisk tiltrekkende. Hun spurte om jeg burde satse på han og fikk 5 mynt, og forklarte at det kan ende stygt og med avvisning, det var jeg enig i. Men stusset på det med tiltrekningen. Anonymkode: 7ec2b...12e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 8. april #4 Del Skrevet 8. april (endret) AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Hun spurte ordrett er han fysisk tiltrukket av NN ja eller nei, og dro disse 3 kortene etter hverandre. Nå er det lenge siden jeg drev litt med tarot selv som hobby, men hadde jeg dratt de 3 kortene som tiltrekning hadde jeg tolket det som at han ikke var følelsesmessig betatt, men at han fant meg fysisk tiltrekkende. Jeg hadde tenkt; 'hva driver du med'. Jeg er ikke enig, fordi hvis du vil ha et ja eller nei, må du nå nesten tolke kortene som ja eller nei og ikke som noe annet og ikke tolke dem som om du spurte om 'hva føler han', hvor du kunne lest de som du sier. Ingen behøver 3 kort for et nei eller ja. Legg et og bestem deg for at det skal bety ja eller nei hvis et positivt kott eller negativt, eller legg for all del 3 eller 50 for den del og tell deg frem til en overvekt av f.eks røde kort fremfor sorte, men begynn ikke da å tolke de også. Skal du ha følelsene, spør etter de - og så kan du dra en konklusjon; ja/nei. Dette føler han, så her ksn jeg ikke si det var tiltrekning eller "ja, det vil jeg si; han føler jo....1, 2, 3....så da... Eller-spørsmål stilles ikke. AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Hun spurte om jeg burde satse på han og fikk 5 mynt, og forklarte at det kan ende stygt og med avvisning, det var jeg enig i. Men stusset på det med tiltrekningen. Anonymkode: 7ec2b...12e Igjen; 5 mynt; rødt kort. Ofte brukes det som et ja. Eller om det er et positivt kort, og det er premissene som settes for et ja (bestemmes på forhånd) si ja. Eller nei For å begynne å snakke om noe kan ende med avvisning eller hva må en nesten ha stilt spørsmål som kortet skal svare på; 'hva gjør han med det' eller lignende; så legger kortet seg og det svarer; han avviser ( eller noe). Kortene lever ikke sitt eget liv, og svarer ikke på noe annet enn spørsmålet. Jeg ville ikke ha tatt det seriøst siden det ikke virker gjennomtenkt. Så hva det kortet enn betyr; det betyr ikke det når det blir brukt som det. Endret 8. april av Lawyam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #5 Del Skrevet 8. april 25 minutter siden, Lawyam said: Jeg hadde tenkt; 'hva driver du med'. Jeg er ikke enig, fordi hvis du vil ha et ja eller nei, må du nå nesten tolke kortene som ja eller nei og ikke som noe annet og ikke tolke dem som om du spurte om 'hva føler han', hvor du kunne lest de som du sier. Ingen behøver 3 kort for et nei eller ja. Legg et og bestem deg for at det skal bety ja eller nei hvis et positivt kott eller negativt, eller legg for all del 3 eller 50 for den del og tell deg frem til en overvekt av f.eks røde kort fremfor sorte, men begynn ikke da å tolke de også. Skal du ha følelsene, spør etter de - og så kan du dra en konklusjon; ja/nei. Dette føler han, så her ksn jeg ikke si det var tiltrekning eller "ja, det vil jeg si; han føler jo....1, 2, 3....så da... Eller-spørsmål stilles ikke. Igjen; 5 mynt; rødt kort. Ofte brukes det som et ja. Eller om det er et positivt kort, og det er premissene som settes for et ja (bestemmes på forhånd) si ja. Eller nei For å begynne å snakke om noe kan ende med avvisning eller hva må en nesten ha stilt spørsmål som kortet skal svare på; 'hva gjør han med det' eller lignende; så legger kortet seg og det svarer; han avviser ( eller noe). Kortene lever ikke sitt eget liv, og svarer ikke på noe annet enn spørsmålet. Jeg ville ikke ha tatt det seriøst siden det ikke virker gjennomtenkt. Så hva det kortet enn betyr; det betyr ikke det når det blir brukt som det. Takk for forklarende svar ☺️ Da får jeg nesten bare gå uvitende om han finner meg tiltrekkende eller ikke for nå 😅 Anonymkode: 7ec2b...12e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #6 Del Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hun spurte ordrett er han fysisk tiltrukket av NN ja eller nei, og dro disse 3 kortene etter hverandre. Nå er det lenge siden jeg drev litt med tarot selv som hobby, men hadde jeg dratt de 3 kortene som tiltrekning hadde jeg tolket det som at han ikke var følelsesmessig betatt, men at han fant meg fysisk tiltrekkende. Hun spurte om jeg burde satse på han og fikk 5 mynt, og forklarte at det kan ende stygt og med avvisning, det var jeg enig i. Men stusset på det med tiltrekningen. Anonymkode: 7ec2b...12e Det er vel litt rart å stille ja/nei spørsmål med tarot, og forvente gode og klare svar? Da ville jeg heller brukt orakelkort/englekort som har ja/nei-typiske svar. Jeg syns også det er litt rart å stille spørsmålet slik din venninne gjorde, der han som ikke hadde bedt om å bli spådd hadde hovedrollen i spørsmålet. Jeg forklarer litt dårlig nå, fordi jeg er trøtt og ikke helt klarer å tenke skikkelig. Men jeg ville heller stilt et spørsmål der du hadde hovedrollen, som feks «hva vil skje om xxx (du) satser på et romantisk (eller seksuelt?) forhold med xxx (han). Det er jo tross alt du som ber om å bli lagt kort på, ikke han. Så for meg høres det derfor litt merkelig ut å bare spørre om han er tiltrukket av deg. Anonymkode: 30472...66b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BBB12345 Skrevet 8. april #7 Del Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Takk for forklarende svar ☺️ Da får jeg nesten bare gå uvitende om han finner meg tiltrekkende eller ikke for nå 😅 Anonymkode: 7ec2b...12e Så hvis kortene eller spørsmålene hadde vært annerledes… da hadde du fått et svar du kunne slått deg til ro med? Ville prøvd med uno kort neste gang.. litt lettere 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BBB12345 Skrevet 8. april #8 Del Skrevet 8. april Lysttil skrev (7 minutter siden): Hvis ikke hun som deler ut kortene vet nøyaktig hvilket kort hun får, så er jo bare tilfeldig da Fordi tarot kort er en vitenskap sånn egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 8. april #9 Del Skrevet 8. april (endret) AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Det er vel litt rart å stille ja/nei spørsmål med tarot, og forvente gode og klare svar? Da ville jeg heller brukt orakelkort/englekort som har ja/nei-typiske svar. Jeg syns også det er litt rart å stille spørsmålet slik din venninne gjorde, der han som ikke hadde bedt om å bli spådd hadde hovedrollen i spørsmålet. Jeg forklarer litt dårlig nå, fordi jeg er trøtt og ikke helt klarer å tenke skikkelig. Men jeg ville heller stilt et spørsmål der du hadde hovedrollen, som feks «hva vil skje om xxx (du) satser på et romantisk (eller seksuelt?) forhold med xxx (han). Det er jo tross alt du som ber om å bli lagt kort på, ikke han. Så for meg høres det derfor litt merkelig ut å bare spørre om han er tiltrukket av deg. Anonymkode: 30472...66b Der er jeg ikke enig. Skal begrunne svaret. Hun er interessert i å vite hva han føler og det er da naturlig å se på han og ikke henne. Hvis lagt på henne og spurt hva han føler vil hennes tanker om den saken fremtre og ikke hans. Hun ba ikke om å bli lest, hun ba om å få lest han. Naturligvis fordi hun ikke klarer å 'lese han' (nå tenkte jeg ikke kort) selv. Hun vet selv hva hun tenker om hans følelser. Endret 9. april av Lawyam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BBB12345 Skrevet 8. april #10 Del Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg spurte en venninne som driver med tarot om hun kunne se om en mann jeg har vært betatt av i det siste er tiltrukket av meg. Jeg vet litt om tarot og kortenes betydning fra før. Hun fikk 8 staver, page of cups og ace of pentacles (usikker på de norske begrepene på de 2 siste kortene), og sa han ikke er tiltrukket. Jeg vet man ikke skal bero seg helt på kortene og bruke egen magefølelse osv, men jeg trodde disse kortene betydde en liten form for tiltrekning? Spesielt 8 staver går ut på nettopp tiltrekning. Anonymkode: 7ec2b...12e Hvis du unngår å si at du tror på tarot på de første 100 datene så har du kanskje en sjanse.. tvi tvi 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BBB12345 Skrevet 8. april #11 Del Skrevet 8. april Lawyam skrev (1 minutt siden): Der er jeg ikke enig. Skal begrunne svaret. Hun er interessert i å vite hva han føler og det er da naturlig å se på han og ikke henne. Hvis lagt på henne og spurt hva han føler vil hennes tanker om den saken fremtre og ikke hans. Det spørs.. hvis det er fullmåne og nysnø så er det omvendt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BBB12345 Skrevet 8. april #12 Del Skrevet 8. april Lysttil skrev (Akkurat nå): Deep deep, science 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BBB12345 Skrevet 8. april #13 Del Skrevet 8. april Kan du spørre hun venninnen din om å spå noe i kortene for meg…? er tarot lureri, tøys eller tull? spent på svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #14 Del Skrevet 9. april Lawyam skrev (11 timer siden): Der er jeg ikke enig. Skal begrunne svaret. Hun er interessert i å vite hva han føler og det er da naturlig å se på han og ikke henne. Hvis lagt på henne og spurt hva han føler vil hennes tanker om den saken fremtre og ikke hans. Hun ba ikke om å bli lest, hun ba om å få lest han. Naturligvis fordi hun ikke klarer å 'lese han' (nå tenkte jeg ikke kort) selv. Hun vet selv hva hun tenker om hans følelser. Men tenker du at dette er etisk riktig å gjøre? Lese andre som ikke har bedt om å bli lest på denne måten? Anonymkode: 30472...66b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #15 Del Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (På 8.4.2024 den 18.17): Jeg spurte en venninne som driver med tarot om hun kunne se om en mann jeg har vært betatt av i det siste er tiltrukket av meg. Jeg vet litt om tarot og kortenes betydning fra før. Hun fikk 8 staver, page of cups og ace of pentacles (usikker på de norske begrepene på de 2 siste kortene), og sa han ikke er tiltrukket. Jeg vet man ikke skal bero seg helt på kortene og bruke egen magefølelse osv, men jeg trodde disse kortene betydde en liten form for tiltrekning? Spesielt 8 staver går ut på nettopp tiltrekning. Anonymkode: 7ec2b...12e Svarer før jeg har lest noe i tråden. Har en del erfaring med tarot, med mer. Du kommer til å være i kontakt med denne mannen, ja. Han føler noe spenning ovenfor deg og selv om det er noe nytt for ham/dere foreløpig, kan det være at han strekker ut «en hånd» for å invitere deg/komme i kontakt. Dette var jo en energiavlesning over hva han følte der og da, selvfølgelig, men vent å se. For slik jeg kjenner tarot, så blir det at han tar kontakt og viser noe interesse. Anonymkode: 9d739...61c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #16 Del Skrevet 15. april On 4/8/2024 at 9:28 PM, Lawyam said: Jeg ville ikke ha tatt det seriøst siden det ikke virker gjennomtenkt. Men hvis det hadde vært gjennomtenkt, så ville du faktisk sånn helt på ekte tatt det seriøst at man kan kjøpe seg en kortstokk, stokke den, stille den spørsmål, og så svarer kortene på magisk vis? Anonymkode: ac737...450 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #17 Del Skrevet 21. april On 4/14/2024 at 4:21 PM, AnonymBruker said: Svarer før jeg har lest noe i tråden. Har en del erfaring med tarot, med mer. Du kommer til å være i kontakt med denne mannen, ja. Han føler noe spenning ovenfor deg og selv om det er noe nytt for ham/dere foreløpig, kan det være at han strekker ut «en hånd» for å invitere deg/komme i kontakt. Dette var jo en energiavlesning over hva han følte der og da, selvfølgelig, men vent å se. For slik jeg kjenner tarot, så blir det at han tar kontakt og viser noe interesse. Anonymkode: 9d739...61c Så ikke denne før nå, tusen takk 🥰 Anonymkode: 7ec2b...12e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå