AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #61 Del Skrevet 9. april 2024 norw skrev (17 timer siden): Man må huske at et forum som dette vil appellere til de verste der ute. De ensomme, arbeidsløse og/eller bitre. Folk som først og fremst er her for å skape dårlig stemning og finner glede i det. Dette ville til en viss grad løst seg om mods var mer våkne, særlig mtp personangrep postet som AB. Det stemmer vel ikke helt ang. arbeidsløse, da folk som er syke og uten arbeid er én av gruppene som blir hetses mest her inne. Dette forumet får frem det verste i mange, og jeg forstår faktisk hva TS mener. Det beste er nok å ikke være her dersom man vil beholde troen sin på det gode i mennesker. Anonymkode: c3da9...631 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 9. april 2024 #62 Del Skrevet 9. april 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Du gir råd om juss og linker til en Amerikansk (?) foto nettside? Terskelen for å bli dømt etter hatparagrafen er høy, og den beskytter bare utvalgte grupper. Anonymkode: a8c79...a40 Den samme regelen gjelder i Norge, det er bare litt forskjellige på bøter og fengsel i forskjellige land.. Iflg politiet som hadde foredrag på skolen vår om nettvet.. så skal dette taes på alvor.. Da er alvorlighetsgraden av skadeomfanget og bevis som avgjør om straffen blir lav eller høy.. Og f.eks.. forumsinnlegg, snapchat eller alt som blir skrevet i SoMe blir loggført. Så bevismaterialer finnes selv om meldingene, er slettet fysisk på pc eller telefon. Det er jo et verktøy for å beskytte mennesker som blir utsatt, og for stoppe ulovligheter.. Så å drive med lovbrudd er en risikosport, for de vet aldri når de uniformerte står på trappa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #63 Del Skrevet 9. april 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg har da faen ikke valgt det, mine foreldre hadde sex og jeg ble født i norge og fikk norsk statsborgerskap, det var ikke mitt valg. Det er ikke så mange andre land det er lett å leve i med kun norsk og engelsk og som ikke krever hundre forskjellige søknader for oppholdstillatelse. Anonymkode: 6875c...a63 Flytt utenlands til f eks Angola eller Nord-Korea. Anonymkode: 14fc6...040 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isw Skrevet 9. april 2024 #64 Del Skrevet 9. april 2024 Jeg synes folk generelt er hyggelige her inne jeg. Men nå prøver jeg å hjelpe litt til på økonomiforumet og ellers unngå de mest kontroversielle og mannehatende temaene. Hvis jeg skal reagere litt på noe, så er det at noen er litt forutinntatte (f.eks: "Alle menn er idioter"). Ellers tror jeg at hvis man er snill med folk rundt seg, så er de fleste snille tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #65 Del Skrevet 9. april 2024 AnonymBruker skrev (På 8.4.2024 den 13.08): Jeg pleide å være en vanlig mann. Stort sett glad og fornøyd med ting, sjarmerende og glad i folk. Jeg tenkte alltid godt om folk, trodde at menneskeheten unnet hverandre godt og ville opp og fram. Så begynte jeg å lufte noen tanker på KG. Og alle illusjonene brast. Det er vanlig å forvente motstand når man diskuterer, men på KG blir man til og med angrepet og hånet for små bagateller. Og ikke få meg til å begynne med opplysningsmotstanden! Sakte men sikkert begynte verdensbildet mitt å rakne og nå har jeg blitt misantrop. Jeg er redd for alle jeg ikke kjenner og har nesten isolert meg hjemme. All ondskapen som bor i folk. Ja ja, kommer vel til å få hate på dette innlegget også. Anonymkode: a8bd7...34f Jeg føler litt motsatt. Jeg synes faktisk dritten på KG har styrket meg over tid. Før pleide jeg å være redd for å si min mening, jeg var redd for å få mye motstand, rett og slett litt redd for skyggesiden til folk (og kanskje også min egen). Men etter å ha hengt litt til og fra på KG (man må for gode guds skyld ta seg litt pauser) har jeg blitt mindre redd. Jeg har blitt dus med monstrene rett og slett. Begynner å se hvordan de fungerer. At de slett ikke er så farlige eller overlegne, de er gjerne stakkarslige. Og mest av alt er de ofte litt dumme og står å stanger i den samme veggen om og om igjen. Akkurat som om smerte er den eneste rusen de kjenner og vil ha. Livende redd for kjærlighet, sårbarhet og varme. Og slik er ofte ondskapen, den fanger folk mer og mer, drar de ned i gjørma, inn i mørket, helt til de tilslutt blir omgjort til fruktbar jord der nye frø kan gro. Det er egentlig bare livets gang. Finn styrken i mørket, ride the dragon force 🤘😛 Anonymkode: 84cb8...1c8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #66 Del Skrevet 9. april 2024 AnonymBruker skrev (På 8.4.2024 den 13.08): Jeg pleide å være en vanlig mann. Stort sett glad og fornøyd med ting, sjarmerende og glad i folk. Jeg tenkte alltid godt om folk, trodde at menneskeheten unnet hverandre godt og ville opp og fram. Så begynte jeg å lufte noen tanker på KG. Og alle illusjonene brast. Det er vanlig å forvente motstand når man diskuterer, men på KG blir man til og med angrepet og hånet for små bagateller. Og ikke få meg til å begynne med opplysningsmotstanden! Sakte men sikkert begynte verdensbildet mitt å rakne og nå har jeg blitt misantrop. Jeg er redd for alle jeg ikke kjenner og har nesten isolert meg hjemme. All ondskapen som bor i folk. Ja ja, kommer vel til å få hate på dette innlegget også. Anonymkode: a8bd7...34f Ikke ta det personlig, ser bare på de som roboter, ikke mennesker. Anonymkode: 99593...9a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 15. april 2024 #67 Del Skrevet 15. april 2024 Tråden er ryddet for brukerdebatt / brukerangrep og svar til dette. Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #68 Del Skrevet 19. april 2024 Isambard skrev (På 8.4.2024 den 17.20): Det stemmer på en prikk. Man dykker ned i en underverden og blir gradvis forvandlet til en monster. Man lærer at mennesker bare er kjøtt med ulik prislapp. Ma blir spist av predatorer hvis man ikke har gått ut på dato. Sånn er det i en verden av monstre. Hvorfor er du her da, år etter år, og til alle døgnets tider. Hvis du føler at avgrunnen stirrer tilbake på deg, er det vel på tide å gi seg? Anonymkode: d3b87...6dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulf-Bjarne Skrevet 19. april 2024 #69 Del Skrevet 19. april 2024 Jeg er mann og har opplevd det samme i kommentarfeltet. Jeg tror de fleste damene her er litt resurssvake. De klarer ikke å se helheten. Damene i kommentarfeltet ender opp med å anbefale familier og splittes fordi mannen ikke hjelper til med maten. Disse damene er nok som regel single og har ikke peiling på hvordan et forhold fungerer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #70 Del Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (På 9.4.2024 den 19.42): Jeg føler litt motsatt. Jeg synes faktisk dritten på KG har styrket meg over tid. Før pleide jeg å være redd for å si min mening, jeg var redd for å få mye motstand, rett og slett litt redd for skyggesiden til folk (og kanskje også min egen). Men etter å ha hengt litt til og fra på KG (man må for gode guds skyld ta seg litt pauser) har jeg blitt mindre redd. Jeg har blitt dus med monstrene rett og slett. Begynner å se hvordan de fungerer. At de slett ikke er så farlige eller overlegne, de er gjerne stakkarslige. Og mest av alt er de ofte litt dumme og står å stanger i den samme veggen om og om igjen. Akkurat som om smerte er den eneste rusen de kjenner og vil ha. Livende redd for kjærlighet, sårbarhet og varme. Og slik er ofte ondskapen, den fanger folk mer og mer, drar de ned i gjørma, inn i mørket, helt til de tilslutt blir omgjort til fruktbar jord der nye frø kan gro. Det er egentlig bare livets gang. Finn styrken i mørket, ride the dragon force 🤘😛 Anonymkode: 84cb8...1c8 Jeg er i motsatt situasjon. Har sosial angst(altså angst som går utover hele hverdagen, ikke en mild følelse av engstelse), og pleide å synes det var lettere å være sosial på forum. Nå finnes det så mange stygge svar at jeg knapt åpner tråder, langt mindre starter egne. Anonymkode: 63b2c...306 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #71 Del Skrevet 19. april 2024 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er i motsatt situasjon. Har sosial angst(altså angst som går utover hele hverdagen, ikke en mild følelse av engstelse), og pleide å synes det var lettere å være sosial på forum. Nå finnes det så mange stygge svar at jeg knapt åpner tråder, langt mindre starter egne. Anonymkode: 63b2c...306 Mye møkka folk. Bare til å vasse gjennom dem med hevet hode og rak rygg. Anonymkode: 6493d...085 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå