Gå til innhold

KG har gjort meg til et monster....

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har også vært på forum i over 20 år, helt fra starten på kvinneguiden, doktoronline, dinbaby. Og nå er jeg også på reddit

Synes det er litt naivt å bli overrasket over miljøet på et Internett forum.. 

Det er verken bedre eller verre her. Hvis man blir så påvirket at det påvirker personlighet og psykisk helse, så er man ikke egnet for forum! Å sammenlikne forumbruk med å forlate voldelige forhold er helt bak mål, og en fornærmelse for de som opplever vold i nære relasjoner 

Anonymkode: c5c45...16a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

KG var på vei til å ødelegge kvinnesynet mitt, men innser jo at kvinner her ikke er som kvinner ellers i livet, heldigvis. Man må bare se på det som en mørk krok på nettet, og verken menn eller kvinner her er representativt for folk generelt 

Anonymkode: 9df50...2bb

Ja fy faen for et land Norge hadde vært hvis gjennomsnittskvinnen var som her.

Anonymkode: 6875c...a63

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Var inne på tanken at det egentlig er slik kvinner er, bare at de er flinke til skjule de sidene i livet ellers, men velger å ikke tro så ille om de, det ville vært veldig deprimerende å tenkt slik 

Anonymkode: 9df50...2bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Det ser litt rart å takke ned på et samfunn du selv har valgt å være del av.. 

Jeg trur kg er et tverrsnitt av befolkningen faktisk. Alle slags folk her. Det eneste som skiller seg ut er nok at gjennomsnittsalderen er høyere. Tror ikke det er så mye ungdommer her, de har andre kanaler 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det ser litt rart å takke ned på et samfunn du selv har valgt å være del av.. 

Jeg har da faen ikke valgt det, mine foreldre hadde sex og jeg ble født i norge og fikk norsk statsborgerskap, det var ikke mitt valg. Det er ikke så mange andre land det er lett å leve i med kun norsk og engelsk og som ikke krever hundre forskjellige søknader for oppholdstillatelse.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har da faen ikke valgt det, mine foreldre hadde sex og jeg ble født i norge og fikk norsk statsborgerskap, det var ikke mitt valg. Det er ikke så mange andre land det er lett å leve i med kun norsk og engelsk og som ikke krever hundre forskjellige søknader for oppholdstillatelse.

Nettsamfunn, altså kvinneguiden. Det er rart at du rakker ned på KG samtidig som du velger å være her. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rosalilje84 skrev (7 timer siden):

Hvorfor er de ensomme og de arbeidsløse de verste? Det var da et utrolig dømmende utsagn.

Jeg har ikke sagt at de er verst, men blant de verste finner du mange av dem 🤦

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Skru av pcen da

Anonymkode: d68ba...954

Hvorfor det?

Anonymkode: e2213...793

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nettsamfunn, altså kvinneguiden. Det er rart at du rakker ned på KG samtidig som du velger å være her. 

Det er toppen av ansvarsfraskrivelse! Idiotisk å sitte her og rakke ned på forumet og si at det ødelegger en, men samtidig velger å logge inn dag etter dag. 

Anonymkode: 02be6...8f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Logg av, få litt frisk luft fra skjerm tid og se om det bedrer seg 😊

Anonymkode: 87e4b...aef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

norw skrev (1 time siden):

Jeg har ikke sagt at de er verst, men blant de verste finner du mange av dem 🤦

Ikke nødvendigvis. De som mobbet meg på skolen, var kjempepopulære, for eksempel.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Anbefaler deg at er du en av de mentalt svake så ikke spør på forums.

Da er det bedre du spør på sidetmedord.no, det er egnet for mer saklige svar, hvis det kommer dritt blir det fjernet.

Men de her på KG er keyboard warriors, så de liker å fucke og rote med hodet ditt med vilje fordi de vet du er sårbar. Er mange her som kunne trengt å kommet seg til kurs for å gro noen sosiale antenner. 

Ikke alle som er her er slik, men ganske mange.

Anonymkode: 78986...966

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosalilje84 skrev (2 timer siden):

Ikke nødvendigvis. De som mobbet meg på skolen, var kjempepopulære, for eksempel.

På et forum vil de fleste idiotene ha ulike problemer. De som lever vellykkede liv holder ikke på slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
norw skrev (7 minutter siden):

På et forum vil de fleste idiotene ha ulike problemer. De som lever vellykkede liv holder ikke på slik.

De som lever vellykkede liv er ikke innpå hær i det heletatt 😂 det finnes ingenting normalt med denne siden, til og med de såkalte normale trådene om alt muligrart osær av undermål 😝 Det er for oss med normal funksjon og tid til overs, hysterisk morsomt å følge med på av og til 😂 Kona rister på hodet av hele nettstedet..

Anonymkode: f3f12...114

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg pleide å være en vanlig mann. Stort sett glad og fornøyd med ting, sjarmerende og glad i folk.

Jeg tenkte alltid godt om folk, trodde at menneskeheten unnet hverandre godt og ville opp og fram.

Så begynte jeg å lufte noen tanker på KG. Og alle illusjonene brast.

Det er vanlig å forvente motstand når man diskuterer, men på KG blir man til og med angrepet og hånet for små bagateller. Og ikke få meg til å begynne med opplysningsmotstanden!

Sakte men sikkert begynte verdensbildet mitt å rakne og nå har jeg blitt misantrop. Jeg er redd for alle jeg ikke kjenner og har nesten isolert meg hjemme. All ondskapen som bor i folk.

Ja ja, kommer vel til å få hate på dette innlegget også.

Anonymkode: a8bd7...34f

❤️

Anonymkode: 8cf61...4a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

De som lever vellykkede liv er ikke innpå hær i det heletatt 😂 det finnes ingenting normalt med denne siden, til og med de såkalte normale trådene om alt muligrart osær av undermål 😝 Det er for oss med normal funksjon og tid til overs, hysterisk morsomt å følge med på av og til 😂 Kona rister på hodet av hele nettstedet..

Anonymkode: f3f12...114

Å joda. Det finnes flere av dem også her inne. 

Anonymkode: 8cf61...4a9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg pleide å være en vanlig mann. Stort sett glad og fornøyd med ting, sjarmerende og glad i folk.

Jeg tenkte alltid godt om folk, trodde at menneskeheten unnet hverandre godt og ville opp og fram.

Det er vanlig å forvente motstand når man diskuterer, men på KG blir man til og med angrepet og hånet for små bagateller. Og ikke få meg til å begynne med opplysningsmotstanden!

Sakte men sikkert begynte verdensbildet mitt å rakne og nå har jeg blitt misantrop. Jeg er redd for alle jeg ikke kjenner og har nesten isolert meg hjemme. All ondskapen som bor i folk.

Vil du ha et bedre KG uten håning og sjikanering? Jo jeg er enig i det.. Jeg vil gjerne hjelpe deg og andre som sliter med dette😉

Visste dere at hat ytringer, ryktespredning og mobbing på nettet, gir samme straff som evt. overgrep?

Kilde: https://samdaviesfoto.com/kan-man-bli-anmeldt-for-a-spre-rykter

Og å være støttende for trolling er helt på trynet, da vil de jo ikke at forumet skal bli bedre.. Så du ser sikkert mentaliteten til enkelte brukere her har, for du har jo allerede blitt stemplet som at du er for svak og må logge av.. Så bare logg på igjen du, for det er ikke du som er svak.. det er trollene som burde kontakte fastlegen sin, for sine svakheter😉

Trolling og ondskap i seksualitet? Jeg er helt sikker på, at ondskapen kommer av sjalusi på andres suksess.. For har du litt bedre sexliv og forståelse enn andre, da får du alle 10 jantelovene slengt etter deg.

Endret av Bamseklemmer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 hours ago, AnonymBruker said:

Pust med magen. Og logg deg for all del KG. Ta deg en tur ut i stedet. Møt en venninne og ta en kaffe❤️

Anonymkode: f0d77...0b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Pust med magen. Og logg deg for all del KG. Ta deg en tur ut i stedet. Møt en venninne og ta en kaffe❤️

Anonymkode: f0d77...0b7

Så du ser heller ikke problematikken, at TS har noen spørsmål han vil ha tips om.. "Logg deg for all del KG" ..det er som å be noen dra til helvette..

Og du skjønte ingenting om trollingen han skrev om i HI?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Bamseklemmer skrev (22 minutter siden):

Visste dere at hat ytringer, ryktespredning og mobbing på nettet, gir samme straff som evt. overgrep?

Kilde: https://samdaviesfoto.com/kan-man-bli-anmeldt-for-a-spre-rykter

Du gir råd om juss og linker til en Amerikansk (?) foto nettside?

Terskelen for å bli dømt etter hatparagrafen er høy, og den beskytter bare utvalgte grupper.

Anonymkode: a8c79...a40

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...