Gå til innhold

KG har gjort meg til et monster....

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvis man er anonym på nettet, er det mye enklere å overdrive alt man tenker, desverre. Veldig lett å få "hate" her inne, man må nærmest sortere vekk innlegg som er unødvendige/agressive, når man leser en interessant tråd... (fullstendig klar over at jeg er ab, men jeg vil ikke si jeg angriper andre brukere)

Anonymkode: c75cb...428

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

"Du sier at mannen din banker deg opp, men velger allikevel å være sammen med han? Hvis han er så fæl, så får du gjøre det slutt"

Det er ikke alltid like lett å "bare gjøre så og så", som man ofte ser med folk i forhold hvor de også blir mishandlet.

Anonymkode: 6875c...a63

Det er stor forskjell mellom å gå fra voldelig, truende partner og å melde seg ut av et internettforum.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kutt ut KG, og etter en stund vil din verden komme i balanse igjen💚

Anonymkode: 95d9a...514

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Forstår deg godt. Det er så utrolig mye negativitet og hat på dette forumet.

Anonymkode: 5bf00...25a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Rosalilje84 skrev (10 minutter siden):

Det er stor forskjell mellom å gå fra voldelig, truende partner og å melde seg ut av et internettforum.

Det er det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det ikke.

Det er det ikke.

Risikerer du å bli banket opp eller drept hvis du melder deg ut av KG?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Rosalilje84 skrev (23 minutter siden):

Risikerer du å bli banket opp eller drept hvis du melder deg ut av KG?

Det er jo ingen forskjell om du blir banket opp og risikert drept i forholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er jo ingen forskjell om du blir banket opp og risikert drept i forholdet.

Er det ingen forskjell på å logge ut av KG og på trusler om vold mot familien din og spredning av intime bilder til arbeidsgiver? 

Anonymkode: b20e1...60f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det ingen forskjell på å logge ut av KG og på trusler om vold mot familien din og spredning av intime bilder til arbeidsgiver? 

Nei, det er ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja ja, kommer vel til å få hate på dette innlegget også.

Anonymkode: a8bd7...34f

Om KG ikke gjør deg noe godt, så logger du av. Ikke skyld på andre at du ikke tar ansvar for din egen mentale helse.

Anonymkode: 02be6...8f6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei, det er ikke det.

Ikke si alt du tenker da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Ikke si alt du tenker da.

Kanskje du ikke skal spørre hvis du ikke tåler å lese svaret? ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer på en prikk. Man dykker ned i en underverden og blir gradvis forvandlet til en monster. Man lærer at mennesker bare er kjøtt med ulik prislapp. Ma blir spist av predatorer hvis man ikke har gått ut på dato.

Sånn er det i en verden av monstre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Og ikke få meg til å begynne med opplysningsmotstanden!

hva mener du med opplysningsmostanden? At folk ikke tar til seg opplysninger? Hvilke opplysninger? Mener du à la "nå skal jeg fortelle deg hvem som er skyld i krigen og hvorfor: ... " Eller hva mener du eksakt? 

Anonymkode: 5c425...3d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

"Du sier at mannen din banker deg opp, men velger allikevel å være sammen med han? Hvis han er så fæl, så får du gjøre det slutt"

Det er ikke alltid like lett å "bare gjøre så og så", som man ofte ser med folk i forhold hvor de også blir mishandlet.

Nå er det litt forskjell på å være på kg og bli grisebanket av parner.

Anonymkode: 14fc6...040

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Nå er det litt forskjell på å være på kg og bli grisebanket av parner.

Anonymkode: 14fc6...040

Nei, det er ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gentleman59
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg pleide å være en vanlig mann. Stort sett glad og fornøyd med ting, sjarmerende og glad i folk.

Jeg tenkte alltid godt om folk, trodde at menneskeheten unnet hverandre godt og ville opp og fram.

Så begynte jeg å lufte noen tanker på KG. Og alle illusjonene brast.

Det er vanlig å forvente motstand når man diskuterer, men på KG blir man til og med angrepet og hånet for små bagateller. Og ikke få meg til å begynne med opplysningsmotstanden!

Sakte men sikkert begynte verdensbildet mitt å rakne og nå har jeg blitt misantrop. Jeg er redd for alle jeg ikke kjenner og har nesten isolert meg hjemme. All ondskapen som bor i folk.

Dette er et meget interessant innlegg, takk for at du postet.
Jeg er fortsatt en vanlig mann. Stort sett glad og fornøyd med ting, sjarmerende (sies det) og glad i folk, veldig glad i mine venner og veldig glad i kunnskap og kompetanse. 
Jeg har aldri trodd generelt godt om folk, aldri trodd at menneskeheten unnet hverandre godt og ville opp og frem, slik sunn skepsis har vist seg å være smart. 

I to-tre uker har jeg vært på KG, jeg kom hit, heldigvis med en solid porsjon sunn skepsis. Men jeg blir fordi enkelte tråder er morsomme, enkelte er interessante, enkelte er skremmende, og enkelte er rett og slett motbydelige og så er det de kunnskapsløse trådene man overser. Som forventet altså.

Selvsagt må man forvente motstand, men på KG blir man til og brukere angrepet og hånet for små bagateller. Og som TS sier; ikke få meg til å begynne med opplysningsmotstanden!

Noen ganger ler jeg og husker gamle EROS-chat på IRC (google dette ungdommer), der var det en bruker, jeg husker fortsatt både brukernavnet og navnet; IRCere fra den aktuelle kanalen møttes nemlig på Pilstreff på Østbanehallen. Denne aktuelle fyren, for det var en mann, var ufordragelig på nett, trollet alt og alle, men han ble avslørt: Det var hans store sexuelle fetish - han tente på å være motbydelig. Men over en øl ble han tam som et lam. Det finnes en del (av begge kjønn) som ham her på KG.  

Les aviser, ikke bare tabloider som VG og Dagbladet, les også internasjonale aviser og bli opplyst. Debattér og diskuter på kunnskapsbasert grunnlag, ikke synsing. 

Det finnes ingen sølvmedalje i krig, så lytt, eller enda bedre les, boken til "Fenriken" i "Kompani Lauritzen", Geir Aker; "Fenrikens førstegangstjeneste" - den gjør verden til et bedre sted for deg også. 

Hvis du hadde stått med fullt navn i et rom sammen med alle fra KG, ville du våget å si og mene det du sier her inne? 
Meget sannsynlig ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

KG var på vei til å ødelegge kvinnesynet mitt, men innser jo at kvinner her ikke er som kvinner ellers i livet, heldigvis. Man må bare se på det som en mørk krok på nettet, og verken menn eller kvinner her er representativt for folk generelt 

Anonymkode: 9df50...2bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg forstår deg SÅ godt, TS. Man kan ikke poste et nøytralt innlegg om noe helt ubetydelig random, uten at noen skal hate, være bedrevitere, "sette deg på plass" eller krangle. 

Kg består av minst 50% folk som kommer hit for å spre dritt for å selv føle seg bedre. De elsker anonymbruker funksjonen for da slipper de stå til ansvar for all dritten de spyr ut av seg. Dette er patetiske mennesker som lever ganske stakkarslige liv. De representerer ikke virkeligheten så veldig godt. Heldigvis.

Drifterene av KG bruker seg ikke døyten heller. Dette forumet har sett omtrent identisk ut siden jeg oppdaga det i 2008. Hadde de gjort noen tiltak her og der så hadde man kanskje sluppet å sett så mange møkka-innlegg.

Jeg merker på mitt eget humør at jeg blir mer negativ og kynisk av å være på KG, derfor tar jeg meg pauser innimellom. Kan anbefales.

Dessverre er det ikke så mange bra norske forums, ellers hadde jeg ikke vært her. Det er mye aktivitet her, så man blir liksom litt avhengig. Jeg hater meg selv for at jeg hele tiden har en trang til å sjekke KG. Må skaffe meg et liv.

Anonymkode: 13f7b...eb2

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg pleide å være en vanlig mann. Stort sett glad og fornøyd med ting, sjarmerende og glad i folk.

Jeg tenkte alltid godt om folk, trodde at menneskeheten unnet hverandre godt og ville opp og fram.

Så begynte jeg å lufte noen tanker på KG. Og alle illusjonene brast.

Det er vanlig å forvente motstand når man diskuterer, men på KG blir man til og med angrepet og hånet for små bagateller. Og ikke få meg til å begynne med opplysningsmotstanden!

Sakte men sikkert begynte verdensbildet mitt å rakne og nå har jeg blitt misantrop. Jeg er redd for alle jeg ikke kjenner og har nesten isolert meg hjemme. All ondskapen som bor i folk.

Er internettforum relativt nytt for deg? Eller hadde du forhåpninger om at KG var bedre enn andre forum?

Jeg har vært av og på KG siden starten. Det er ingen tvil om at det er mange troll og spyes mye dritt. Men gode mennesker finnes også. Kanskje er det lettere for meg å se dem fordi jeg vet hva jeg skal se etter, og hva jeg skal ignorere.

Første regel på internett; TRO IKKE ALT DU LESER! Du er bedre enn det, jeg lover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...