Gå til innhold

Sov på samme sofa


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Langt over grensen for min del og har ingen tro på at det ikke skjedde noe seksuelt i dette tilfellet. 

Anonymkode: a4df2...546

Det tenker jeg også. Og jeg tror at grunnen til at de begge er åpne om at de sov på samme sofa er for at det var vitner. Da har de alt "på det rene" om noen skulle si noe. 

Anonymkode: 034e4...405

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

mest mulig antakelser

Nja. Noen uunngåeligheter kombinert med erfaring og livsvisdom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.4.2024 den 9.15):

Føler litt på noe som skjedde. Samboeren var på fest, jeg hadde bakvakt og nattevakt i helga. Det ble nach og sent, så han lå over på sofaen hos noen vi kjenner. En bestevenninne av meg var der også. De kjenner hverandre godt. Få steder å kræsje, så de delta sofa og pledd. Blir jo å ligge tett da.

Han fortalte det så ikke hemmelig,men jeg klarte ikke å la vær å spørre. Men ingen ting hadde skjedd, han var samboer med meg og hun var venninne, sa han. Men de lå på sofaen, ble tett ja. Så sa han at  siden han skullke sove hadde han tatt av buksa og sokker og skjorte og lå i bokser, samme med hun. Så selv om det ikke skjedde noe, skjedde det jo at de lå en natt på sofaen tett bare med undertøy. Det er jo ganske drøy synes jeg selv om de var fulle og kanskje ikke tenkte veldig smart på det. Hva er "ingenting" da spurte jeg når han sa igjen at ingenting skjedde. Ikke sex det tror jeg på. Men jeg fikk nattanuss sa han, og så vet jeg ikke hva det er eller om det er greit hvis det bare er "nuss". Har snakket med henne også og hun sier det samme som han og at alt er bra.

Skal jeg bare la det være, jeg kan jo ikke beskylde dem for noe men han vet jo at jeg synes det ble lit for Nært. Morgen etter våkna vi og han var hard og da tenkte jeg om det var sånn da også og om hun kjente det og sånn, men det kkan jeg jo ikke spørre om. Men   synes ikke de skulle latt det skje noen av dem.

Anonymkode: 4be18...df7

Jeg skal ikke strø salt i såret ditt, for du har nok å tenke på💙 Men den ærligheten hans, ble skapt med stor iver, for at du skal bli mere mistenksom og sjalu.. Meningen var for at du ikke skulle tro han var utro.. En pervers måte å skape sjalusi på synes, . Jeg anbefaler deg å ikke være taus, for dette kommer du sikkert til å gruble manger ganger på. Og det er vanlig å tenke:  Når det engang har skjedd, så kan dette kan skje igjen, og igjen.. og du vil alltid tenke på dette på nattvakten din, når han er ute blandt "venner". Tror du ikke det?

Ukomfortabel å ligge med klærne på i fylla? Bullshit! Tenkte ikke på at han ikke hadde dame i fylla? Bullshit! Han trodde at ærligheten skulle skjule sitt utroskap? Mest sannsynlig. Jeg synes det er like pillråtten gjordt å ligge anføttes uten klær som utroskap.. Hvis du ikke har håndfaste bevis på hva som har skjedd, kan du jo be dem om håndfaste bevis at de ikke var utroe?

Jeg håper du er kvass i spørsmålene, for ansiktet og øynene avslører det meste av skjulte ting. Men skal du akseptere en unnskyldning? Ikke F om jeg har gjordt! Kjærlighetsvik, troskapssvik og vennesvik er bare så 💔x 1000.

"Hei elskede, i natt lå jeg med nabokona naken, men det skjedde ingenting" Hva er ingenting?🤔

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvirdan kan mitt kjønn ha betydning for en normal fysisk reaksjon?

Fordi jeg antar at en kvinne ville syntes det var ubehagelig å få en ereksjon i rumpa på morgenkvisten, hvis ikke det var en mann hun hadde en seksuell relasjon til. Tar jeg feil? 

Anonymkode: 79b0c...0a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

petterm skrev (14 timer siden):

Helt enig med deg.

Alternativet - å ligge på gulvet - helt unødvendig når det er plass på sofaen.

Ligge i trusa - ser ikke problemet. Jeg hadde ikke klart å sove fullt påkledd.

Det virker som mange her ikke stiler på partneren sin.

Jeg antar du synes det er greit om dama di ligger i truse og BH tett inntil kompisen din som er like avkledd også?

Dette hadde vært helt uaktuelt for min del. Så lurer jeg på om denne typen hadde vært like comfy med å ligge såpass avkledd og tett med moren, søstra eller bestemora si. Hvis det blir for intimt, så er det ikke noe mindre intimt med ei venninne.

Anonymkode: 3c1fe...6a5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Langt over grensen for min del og har ingen tro på at det ikke skjedde noe seksuelt i dette tilfellet. 

Anonymkode: a4df2...546

Jeg tenker ikke at det nødvendigvis MÅ ha skjedd noe utover det at de lå tett og ganske avkledd. Men det å ligge tett og avkledd med en annen enn sin partner er uansett over streken, uavhengig om det skjedde noe mer. Det er selvsagt verre om de hadde sex, men jeg synes overtrampet er drøyt uansett om det ikke skjedde noe mer. Det er klart at man får kjenne på alle mulig spenninger og følelser når man ligger så tett og nesten uten klær. Og det bør være forbeholdt partner.

Anonymkode: 3c1fe...6a5

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De pulte. Uten tvil.

Anonymkode: c9aa6...ba7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Over streken uten tvil. Når han føsrt har tråkket over den usynlige streken, burde han jo gjort det skikkelig. Og kjørt løpet fullt ut med masse deilig sex hele natta. Kanskje det var det som egentlig skjedde, og så har de blitt enige om å ha samme forklaring, sånn i tilfelle du skulle spørre henne også om hva som skjedde den natta. 

Anonymkode: ce77c...702

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...