Gå til innhold

Sov på samme sofa


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Totalt unødvendig og totalt mangel på respekt både fra type og «venninne». Ingen av de hadde vært i min krets etterpå..og nei, jeg er faktisk ikke av den sjalu typen,men der hadde de begge  trødd over mine grenser. 

Anonymkode: 0e872...333

Helt enig. Det handler ikke om å være sjalu, det handler om å forvente respekt av både partner og venninne. 

Anonymkode: 034e4...405

  • Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg skjønner at jeg er i mindretall. Men jeg hadde ikke brydd meg stort. Ikke dermed sagt at jeg ikke skjønner dere som reagerer. Men folk er ulike. For min del  hadde det ikke gjort noe.

Anonymkode: 31774...4ee

Helt enig med deg.

Alternativet - å ligge på gulvet - helt unødvendig når det er plass på sofaen.

Ligge i trusa - ser ikke problemet. Jeg hadde ikke klart å sove fullt påkledd.

Det virker som mange her ikke stiler på partneren sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Totalt unødvendig og totalt mangel på respekt både fra type og «venninne». Ingen av de hadde vært i min krets etterpå..og nei, jeg er faktisk ikke av den sjalu typen,men der hadde de begge  trødd over mine grenser. 

Anonymkode: 0e872...333

Hvorfor sette så snevre grenser for seg selv?

Anonymkode: 721be...a01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor brei var denne sofaen? 
97% av alle friske menn våkner jo med ereksjon om morgenen...

Anonymkode: 01525...4da

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor brei var denne sofaen? 
97% av alle friske menn våkner jo med ereksjon om morgenen...

Anonymkode: 01525...4da

Og det er alle klar over fra før.

Anonymkode: 721be...a01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Og det er alle klar over fra før

Kvinne eller mann som sier dette? 

Anonymkode: 79b0c...0a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hunmedham skrev (13 timer siden):

Tror fortsatt dette bør holdes innenfor kategorien "ikke greit, men til å leve med dersom det aldri skjer noe lignende igjen". Som sagt, alle involverte har alt å vinne på å unngå lignende situasjoner. Han bør de neste årene ikke gå på fest alene hvis hun er der, han bør komme seg hjem heretter, de bør unngå kontakt på SoMe, og de bør alle passe sine roller på en lojal og oppmerksom måte. Da vil dette gli over uten at noen relasjoner får varig skade av det. 

Men det bør ikke komme frem gradvisse detaljer, som at nuss egentlig ble litt tungeklining. Eller at hender vandret litt for aktivt under pleddet slik at det ble både tungeklining og fingring før søvnen kom. Sånne ting. Da vil dette bli vanskelig.

To voksne, mann, kvinne ligger i undertøyet en hel natt på en sofa og skal dele ett teppe. Selvfølgelig er det da "hender som vandret litt for aktivt under pleddet"...

Er det snakk om en ganske vanlig sofa så er det ikke plass for begge to å ligge på sofaen hvis de ikke spooner og holder om hverandre.

Anonymkode: c5c68...1be

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om denne sofaen ikke er en sovesofa, vil de jo ha ligget tett omslynget sammen den natten. I bare undertøy. For min del er det langt over akseptabel grense, og det at venninnen og typen snakker om det som om at det skulle vært null problem vitner om lite respekt og forståelse for dine følelser. For det ble jo tross alt en veldig intim natt de delte. 
 

Var festen langt utpå landet, med lite muligheter for taxi, i og med at han valgte å tilbringe natten på denne måten? Jeg skjønner ikke hvorfor de ikke kunne ligge i fotenden til hverandre, om de først skulle dele sofa? Og hvorfor i det hele tatt kle av seg til bare undertøyet?

Anonymkode: ce6aa...5af

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om han er på tynn is her ja, her har det garantert vært tafsing og noe mer. Om det var for å «sove» uten håp om mer så hadde det ikke blitt truse som var siste plagget. Kan neste garantere deg at han har mer på samvittigheten enn det han sier.

Du kan jo si at siden dette er greit for han kan du gjøre det samme. Da kommer han til å si imot da han kommer til å si noe om at mannfolk klarer ikke å la være å tafse, det er bare han som er så snill/grei/unik at han ikke gjorde dette.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kvinne eller mann som sier dette? 

Anonymkode: 79b0c...0a7

Irrelevant, da alle mennesker er klar over dette.

Anonymkode: 721be...a01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Irrelevant, da alle mennesker er klar over dette.

Anonymkode: 721be...a01

Ikke irrelevant i det hele tatt. Veldig relevant, faktisk. Det går vel dessuten an å svare på det i et anonymt nettforum. 

Anonymkode: 79b0c...0a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var litt uklart om hun hadde på seg bh eller lå med nakne bryster, så jeg spurte - så langt uten å få svar. Opprinnelig ble det sagt at hun også lå i trusa, så det er grunn til å spørre.

Uansett har vi en situasjon der en nesten naken mann og en nesten naken kvinne ligger en hel natt sammenfiltret på en alminnelig smal sofa, under et felles pledd og med promille. De kjenner hverandre fra før, liker hverandre godt nok til å ville ligge på en så intim måte og må nødvendigvis ha armene om hverandre for å få plass. Det betyr i praksis mage mot mage dersom de ligger vendt mot hverandre, eller spooning. Siden de utvekslet "nattenuss" lå de trolig mage mot mage på et tidspunkt. Det er selvsagt ikke tvil om at han fikk ereksjon en eller flere ganger disse nattetimene, og at hun merket det - enten den presset mot mage, underliv eller rumpa bakfra. 

Dette er så intimt det er mulig å komme uten å ha sex. Og jeg kan vedde ganske mye på at det var tunger med i bildet i den "nattanussen". Og så kan alle gjette om det ble tafset og tatt på under det pleddet. Det kan hende at de ikke knullet. Det er godt mulig at de unngikk det. Men at hun - minst - har brukt hendene på pikken hans og at han har fingerpult henne mens de "nusset" er det vel vanskelig å tvile på. 

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunmedham skrev (På 8.4.2024 den 9.19):

For tett, for mye nakenhet (hadde hun bare truse eller truse og bh?) og det er umulig å ikke kjenne en ereksjon. Ingen katastrofe,

Du synes altså ikke det er katastrofe om samboeren ligger i boxern med en annen dame og får ereksjon?

Anonymkode: 1a228...c11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hunmedham skrev (3 timer siden):

Det var litt uklart om hun hadde på seg bh eller lå med nakne bryster, så jeg spurte - så langt uten å få svar. Opprinnelig ble det sagt at hun også lå i trusa, så det er grunn til å spørre.

Uansett har vi en situasjon der en nesten naken mann og en nesten naken kvinne ligger en hel natt sammenfiltret på en alminnelig smal sofa, under et felles pledd og med promille. De kjenner hverandre fra før, liker hverandre godt nok til å ville ligge på en så intim måte og må nødvendigvis ha armene om hverandre for å få plass. Det betyr i praksis mage mot mage dersom de ligger vendt mot hverandre, eller spooning. Siden de utvekslet "nattenuss" lå de trolig mage mot mage på et tidspunkt. Det er selvsagt ikke tvil om at han fikk ereksjon en eller flere ganger disse nattetimene, og at hun merket det - enten den presset mot mage, underliv eller rumpa bakfra. 

Dette er så intimt det er mulig å komme uten å ha sex. Og jeg kan vedde ganske mye på at det var tunger med i bildet i den "nattanussen". Og så kan alle gjette om det ble tafset og tatt på under det pleddet. Det kan hende at de ikke knullet. Det er godt mulig at de unngikk det. Men at hun - minst - har brukt hendene på pikken hans og at han har fingerpult henne mens de "nusset" er det vel vanskelig å tvile på. 

Vurdert å sende dette bidraget inn til Cupido? 😜

Anonymkode: 79b0c...0a7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ikke irrelevant i det hele tatt. Veldig relevant, faktisk. Det går vel dessuten an å svare på det i et anonymt nettforum. 

Anonymkode: 79b0c...0a7

Hvirdan kan mitt kjønn ha betydning for en normal fysisk reaksjon?

Anonymkode: 721be...a01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunmedham skrev (4 timer siden):

Det var litt uklart om hun hadde på seg bh eller lå med nakne bryster, så jeg spurte - så langt uten å få svar. Opprinnelig ble det sagt at hun også lå i trusa, så det er grunn til å spørre.

Uansett har vi en situasjon der en nesten naken mann og en nesten naken kvinne ligger en hel natt sammenfiltret på en alminnelig smal sofa, under et felles pledd og med promille. De kjenner hverandre fra før, liker hverandre godt nok til å ville ligge på en så intim måte og må nødvendigvis ha armene om hverandre for å få plass. Det betyr i praksis mage mot mage dersom de ligger vendt mot hverandre, eller spooning. Siden de utvekslet "nattenuss" lå de trolig mage mot mage på et tidspunkt. Det er selvsagt ikke tvil om at han fikk ereksjon en eller flere ganger disse nattetimene, og at hun merket det - enten den presset mot mage, underliv eller rumpa bakfra. 

Dette er så intimt det er mulig å komme uten å ha sex. Og jeg kan vedde ganske mye på at det var tunger med i bildet i den "nattanussen". Og så kan alle gjette om det ble tafset og tatt på under det pleddet. Det kan hende at de ikke knullet. Det er godt mulig at de unngikk det. Men at hun - minst - har brukt hendene på pikken hans og at han har fingerpult henne mens de "nusset" er det vel vanskelig å tvile på. 

Må være det innlegget med mest mulig antakelser en vei jeg har sett her inne noensinne.

Anonymkode: 721be...a01

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 hours ago, AnonymBruker said:

Så hvis du er i et monogamt forhold så ser du ikke problemet med å ligge i bare undertøyet under samme pledd som en halvnaken kompis på en trang sofa?

Eller å ligge slik med mannen til en venninne?

Anonymkode: 034e4...405

Nei ikke egentlig. Så langt det ikke er noe interesse fra begges kanter da. Er den ene hypp på den andre, er det uaktuelt. 

Anonymkode: 5b03a...04b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.4.2024 den 9.15):

Føler litt på noe som skjedde. Samboeren var på fest, jeg hadde bakvakt og nattevakt i helga. Det ble nach og sent, så han lå over på sofaen hos noen vi kjenner. En bestevenninne av meg var der også. De kjenner hverandre godt. Få steder å kræsje, så de delta sofa og pledd. Blir jo å ligge tett da.

Han fortalte det så ikke hemmelig,men jeg klarte ikke å la vær å spørre. Men ingen ting hadde skjedd, han var samboer med meg og hun var venninne, sa han. Men de lå på sofaen, ble tett ja. Så sa han at  siden han skullke sove hadde han tatt av buksa og sokker og skjorte og lå i bokser, samme med hun. Så selv om det ikke skjedde noe, skjedde det jo at de lå en natt på sofaen tett bare med undertøy. Det er jo ganske drøy synes jeg selv om de var fulle og kanskje ikke tenkte veldig smart på det. Hva er "ingenting" da spurte jeg når han sa igjen at ingenting skjedde. Ikke sex det tror jeg på. Men jeg fikk nattanuss sa han, og så vet jeg ikke hva det er eller om det er greit hvis det bare er "nuss". Har snakket med henne også og hun sier det samme som han og at alt er bra.

Skal jeg bare la det være, jeg kan jo ikke beskylde dem for noe men han vet jo at jeg synes det ble lit for Nært. Morgen etter våkna vi og han var hard og da tenkte jeg om det var sånn da også og om hun kjente det og sånn, men det kkan jeg jo ikke spørre om. Men   synes ikke de skulle latt det skje noen av dem.

Anonymkode: 4be18...df7

Hvor godt kjenner du denne venninnen din?

Anonymkode: 1087c...1d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du bare må bestemme deg for å slippe dette. For egen sjelero. Det er lite annet å gjøre. 

Det ser jo ikke bra ut utenfra, men en skal heller ikke dømme altfor hardt. 

Håper dere finner ut av det :klem:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langt over grensen for min del og har ingen tro på at det ikke skjedde noe seksuelt i dette tilfellet. 

Anonymkode: a4df2...546

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...