Gå til innhold

Sov på samme sofa

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føler litt på noe som skjedde. Samboeren var på fest, jeg hadde bakvakt og nattevakt i helga. Det ble nach og sent, så han lå over på sofaen hos noen vi kjenner. En bestevenninne av meg var der også. De kjenner hverandre godt. Få steder å kræsje, så de delta sofa og pledd. Blir jo å ligge tett da.

Han fortalte det så ikke hemmelig,men jeg klarte ikke å la vær å spørre. Men ingen ting hadde skjedd, han var samboer med meg og hun var venninne, sa han. Men de lå på sofaen, ble tett ja. Så sa han at  siden han skullke sove hadde han tatt av buksa og sokker og skjorte og lå i bokser, samme med hun. Så selv om det ikke skjedde noe, skjedde det jo at de lå en natt på sofaen tett bare med undertøy. Det er jo ganske drøy synes jeg selv om de var fulle og kanskje ikke tenkte veldig smart på det. Hva er "ingenting" da spurte jeg når han sa igjen at ingenting skjedde. Ikke sex det tror jeg på. Men jeg fikk nattanuss sa han, og så vet jeg ikke hva det er eller om det er greit hvis det bare er "nuss". Har snakket med henne også og hun sier det samme som han og at alt er bra.

Skal jeg bare la det være, jeg kan jo ikke beskylde dem for noe men han vet jo at jeg synes det ble lit for Nært. Morgen etter våkna vi og han var hard og da tenkte jeg om det var sånn da også og om hun kjente det og sånn, men det kkan jeg jo ikke spørre om. Men   synes ikke de skulle latt det skje noen av dem.

Anonymkode: 4be18...df7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Leave it. 

Anonymkode: 721be...a01

• Nyttig 3
Skrevet

Det synes ikke jeg heller. For tett, for mye nakenhet (hadde hun bare truse eller truse og bh?) og det er umulig å ikke kjenne en ereksjon. Ingen katastrofe, men klinte de er det et problem. Og selv om de ikke klinte eller tafset, er det "noe" der. Du bør legge det bak deg og godta forklaringene, men det er nok smart å ikke glemme det helt. Alle involverte bør ha interesse av å unngå situasjoner der ting kan skje igjen.

• Nyttig 1
Skrevet

La det gå en stund, så når du reiser på fest selv så gjør d det samme. Da skal jeg love deg at han brøler deg ut av huset. 

• Liker 1
  • Nyttig 9
Skrevet

Dette hadde vært over streken for meg. Jeg ligger sånn bare med noen jeg er tiltrukket av, eller om jeg er kåt og håper på noe mer.

Verken jeg eller kjæresten min hadde satt oss selv i en slik situasjon der man både kunne sklidd utpå som dritings, gitt andre inntrykket av at man ikke respekterer partneren sin hjemme, eller situasjoner som kan så tvil om ens intensjoner eller hva som har skjedd.

Aldri noen sinne om han hadde kledd av seg rundt andre damer, aldri om han hadde lagt seg i undertøy under et pledd tett inntil en annen dame. Aldri om han hadde lagt seg PÅKLEDD tett inntil en annen dame på sofa eller noe annet sted. Han har ikke andre kvinner enn meg på fanget sitt heller. 

Likt med meg. Aldri om jeg hadde lagt meg i armene til en annen mann verken med eller uten pledd, klær, hva det nå skulle være.

Hadde mannen min gjort dette hadde jeg gjort det slutt.

Hadde jeg gjort dette hadde jeg selv gjort det slutt fordi da var tydeligvis ikke følelsene og fokuset mitt der det burde være i forholdet.

Ugreit.

For ikke å nevne "nusset"! Hva i alle dager?? Nattakyss? Hvorfor det??

Langt langt langt over streken for hva som er ok i vårt forhold i alle fall.

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde vært helt uaktuelt for meg. Han hadde kunnet lagt seg på gulvet eller gått hjem. 

Anonymkode: 034e4...405

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

La det ligge. Hva godt kommer utav at du kverner videre på dette? 

Ugreit ja, kunne lagt med klær på  ja, kunne kommet hjem ja.. Men det gjorde han ikke.. 

Anonymkode: 56e69...be6

Skrevet

Det hadde vært over streken min. I undertøy under pledd og nussing? Nei, det gjør man ikke når man er sammen med noen andre. 

• Liker 5
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Langt over streken i mitt forhold. Mannen min hadde uten tvil kastet meg ut hvis jeg lå i bare trusa under et pledd med en annen mann etter fest. Snakk om å med viten og vilje sette seg i en veldig risikabel situasjon. Jeg ville også blitt ekstremt skuffet dersom mannen min gjorde det, ville også blitt skuffet over venninnen. INGEN av mine bestevenninner ville gjort det der, det er utrolig respektløst. 

Anonymkode: d8925...c7e

• Liker 6
  • Nyttig 7
Skrevet

Tror fortsatt dette bør holdes innenfor kategorien "ikke greit, men til å leve med dersom det aldri skjer noe lignende igjen". Som sagt, alle involverte har alt å vinne på å unngå lignende situasjoner. Han bør de neste årene ikke gå på fest alene hvis hun er der, han bør komme seg hjem heretter, de bør unngå kontakt på SoMe, og de bør alle passe sine roller på en lojal og oppmerksom måte. Da vil dette gli over uten at noen relasjoner får varig skade av det. 

Men det bør ikke komme frem gradvisse detaljer, som at nuss egentlig ble litt tungeklining. Eller at hender vandret litt for aktivt under pleddet slik at det ble både tungeklining og fingring før søvnen kom. Sånne ting. Da vil dette bli vanskelig.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Garantert over streken. 

Med bare bokseren og spoona på en venninde. Seriøst. Er jo full fart der i søvne og på morgenen. Hun dama hadde jo fått en hard en lirka forbi trusa. Ingen hadde merket noe, og det var bare fylletull.

Dårlig sex. Ville møttes for mer og.

Ugreit. 

Typisk ungdomsforhold. Gjør ting mot kjæreste som vitner om dårlig dømmekraft, feil moral og at det forholdet  neppe varer evig.  

Endret av Sander33
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ene regel vi begge var enige om veldig tidlig i vårt forhold var at nachspiel og forhold ikke er forenelig. Vi har aldri nektet hverandre å gå ut eller å gå på fest, men nachspiel var bare no no. Dette fordi man gjerne er både full og trøtt, og det er lett for å havne over akseptable grenser. Nachspiel er rett og slett for risikabelt når man er i forhold. 

Ingen av oss hadde synes en slik situasjon var ok for eksempel. Situasjonen i seg selv er over grenser. 

Anonymkode: 646f1...817

• Liker 3
Skrevet

Hmm, synes den er i gråsonen. Kunne vel sovet med klær på i det minste? Hadde ikke satt pris på det, men synes uansett ikke det er verdt å lage noe mer oppstyr rundt. 

Du kan jo gjøre det samme og se om han setter pris på det 😉

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

damn så digg han om han knulla henne på sofaen. Er hun venninna di attraktiv?

Anonymkode: c4a1a...ec0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Langt over grensa for min del. Han kunne tatt en taxi eller funnet et annet sted å sove.

Anonymkode: 0700c...b39

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner at jeg er i mindretall. Men jeg hadde ikke brydd meg stort. Ikke dermed sagt at jeg ikke skjønner dere som reagerer. Men folk er ulike. For min del  hadde det ikke gjort noe.

Anonymkode: 31774...4ee

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Dette er å gå langt over streken. Jeg har opplevd noe lignende. Eksen min hadde nach, flere sov over, og ei venninne sov i senga med han. Dette løy han først om, men fortalte det senere. Han sa at ingenting skjedde mellom dem. Fortsatt usikker på om det stemmer. Jeg lot det gå, men det angrer jeg på i ettertid. Han hadde ALDRI akseptert at jeg gjorde det samme. Aldri! 
Og viste seg at han løy om flere tvilsomme ting, og var utro ved minst en anledning. Burde ha gått lenge før 

Anonymkode: e2a82...13f

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan fint ligge og sove i sammen seng i undertøy med kompiser? Skjønner ikke problemet der.

Men å ligge tett, og få nattakyss... Kan du ikke spørre han hva han synes om at du ligger tett med en kompis av han, i undertøy.

Anonymkode: 5b03a...04b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Jeg kan fint ligge og sove i sammen seng i undertøy med kompiser? Skjønner ikke problemet der.

Men å ligge tett, og få nattakyss... Kan du ikke spørre han hva han synes om at du ligger tett med en kompis av han, i undertøy.

Anonymkode: 5b03a...04b

Så hvis du er i et monogamt forhold så ser du ikke problemet med å ligge i bare undertøyet under samme pledd som en halvnaken kompis på en trang sofa?

Eller å ligge slik med mannen til en venninne?

Anonymkode: 034e4...405

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Totalt unødvendig og totalt mangel på respekt både fra type og «venninne». Ingen av de hadde vært i min krets etterpå..og nei, jeg er faktisk ikke av den sjalu typen,men der hadde de begge  trødd over mine grenser. 

Anonymkode: 0e872...333

• Liker 2
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...