Gjest dorian Skrevet 11. november 2002 #1 Del Skrevet 11. november 2002 Hei! Skal få laget noen T-skjorter til et 50års-lag, og lurer på om noen har tips på butikker som gjør dette billig (og raskt!). Skal da ha et foto over på disse T-skjortene. doriansen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 11. november 2002 #2 Del Skrevet 11. november 2002 Og nei: Det er ikke MITT 50års-lag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 11. november 2002 #3 Del Skrevet 11. november 2002 Kjøpe t-skjorteark på Panduro og printe bildet på det og stryke på? Ikke særlig varig altså men morsomt der og da - i hvert fall hvis du har en printer som er god nok og et bilde som ikke er særlig mørkt. Laget en sånn i fjor jeg, med bilde av meg selv... jeg flasser... Kommer selvsagt an på hvor mange du skal ha også. Ellers så er det trykkerier da og jeg jobber som en gal nå for å finne frem i gule sider på nettet som ligger og krøller seg i lidelse...funker ikke, men jeg hadde tenkt å søke på "profilering" - der er det sikkert noen som kan hjelpe deg. Og nei, du ser ikke ut som om du er 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 11. november 2002 #4 Del Skrevet 11. november 2002 Og t-skjorter kjøper du i 3 pk. på Dressmann til 99,- eller noe sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 11. november 2002 #5 Del Skrevet 11. november 2002 Takk for den! Hmmm... jeg hadde håpet på noe litt mer automatisk. Prøvde å legge T-skjorta i lasern, men får papirstopp HELE tiden??? Velvel, kanskje jeg la fotografiet litt skjevt...? *Prøver igjen* Nei...nåh! Kanskje jeg burde ta det ut av rammen først? Jaja, jeg får det vel til etterhvert - helst før de fyller 60 dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 11. november 2002 #6 Del Skrevet 11. november 2002 Arket, lille venn - ARKET! Og så STRYKER du det på - går så fint så. Hvis du har strykejern da. Får du opp www.telefonkatalogen.no? Det bare stopper her altså, men jeg vet det finnes masse bakgårdsfirmaer som gjør sånne ting... irriterende å ikke komme på noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 11. november 2002 #7 Del Skrevet 11. november 2002 Åh...sånn ja! Ja, jeg får opp telefonkatalogen, men husker jeg login'en min? Neida... Men jeg tenkte jeg rett og slett skulle ta meg en tur ut og sjekke bakgårdene her for nytrykte T-skjorter! Burde bare være å følge trykkelukta...? dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 11. november 2002 #8 Del Skrevet 11. november 2002 Ja, bare gjørra det du - start på Løkka... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. november 2002 #9 Del Skrevet 11. november 2002 http://www.nilz.no/ Her får du trykket t-skjorter. Jeg har gjort det selv. Veldig raskt. Billig? Kanskje ikke billigere enn å gjøre det sjøl. Laget en "No MA'M" t-skjorte til en kompis...................... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 11. november 2002 #10 Del Skrevet 11. november 2002 Ja, takk-takk. Har prøvd Nilz før en gang, og det ble greit, det. Men nå har jeg kjøpt stryke-på-ark og skal kjøpe nye patroner til printeren i morgen. Noen som har sett tilbud på strykejern i det siste? Gjerne med bruksanvisning.... dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 11. november 2002 #11 Del Skrevet 11. november 2002 Leser vi nordboere bruksanvisning da..? Det går nok greit skal du se :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 11. november 2002 #12 Del Skrevet 11. november 2002 Hva har Tusenfryd lurt Doriansen til nå da...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 11. november 2002 #13 Del Skrevet 11. november 2002 Ingen fare, Tusenfryd Jeg kan både koke klær og bytte dorull, så jeg er ikke så verst huslig av meg Har dessuten en gammel ski-brenner jeg aldri bruker, så kanskje jeg ikke trenger å kjøpe strykejern? dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 11. november 2002 #14 Del Skrevet 11. november 2002 Syns jeg ser deg ja... du kan også sette på en kokeplate og legge t-skjorten oppå og presse ned med en stekepanne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 11. november 2002 #15 Del Skrevet 11. november 2002 ...hvis du i tillegg setter deg på stekepannen og får litt ekstra trykk, blir resultatet helmax!!! Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 11. november 2002 #16 Del Skrevet 11. november 2002 OK! Noen tips på hvor lenge den skal koke? Eller kanskje jeg kan bruke mikken i stedet?? dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 11. november 2002 #17 Del Skrevet 11. november 2002 Trokke tipset om Nilz var det dummeste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 11. november 2002 #18 Del Skrevet 11. november 2002 Neida! Dette greier vi så fint, så! Har jeg ikke fin bolle-klipp, forressten?? dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 11. november 2002 #19 Del Skrevet 11. november 2002 Så søøøøt, Doriansen! Du var nok en liten gullklump du! Og beviser at kjøkkenredskaper kan brukes til så mangt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 12. november 2002 #20 Del Skrevet 12. november 2002 Vil bare ønske dorian lykke til.... Tusenfryd da.... du stoler på at han får til dette nå da Kanskje vi allepå Kg skulle gi han et strykejern i julegave Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå