Gå til innhold

Har du noen gang bare sittet på sofaen og sett på TV en hel dag?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Blåmonster

Eh ja , trener hard og jobben krever sitt , liker å være lat å se mange filmer i helgen, spiser mye næringsrik mat og noe godis lørdags kveld. Kan sette meg ut å ta kaffe pauser på 20 minutter mellom filmene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, mange ganger og skammer meg ikke over det. 

Anonymkode: 0b176...240

Jeg gjør så å si aldri det medmindre jeg er syk. Idag har jeg gjort det i morgenkåpa til og med og skammer meg føler meg lat. 

Men går sikkert bra. 🙂🙈

Anonymkode: 69741...0fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kaller meg ikke lat fordi om jeg sløver med serier en hel da, det er hver gang fortjent etter en travel tid. Trenger å lande og hvile både kropp og hode. Fint å bruke hode på noe søppeltv som ikke krever noe av meg på slike dager. 

Anonymkode: 57864...6e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Helt sikkert. Har også gamet 26 timer i strekk😂

Anonymkode: 42a4a...76a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Aldri. Men jeg kan gjerne lese bøker en hel dag 😃

Anonymkode: ce97c...e3b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ofte på søndager - dog leser jeg litt annet og er på nett også, men TVen står stort sett på. Går ca 7.500 skritt på hverdager, til og fra jobb, oftest litt mindre på lørdag. Etter søndagen kan skritttelleren vise 20-30 skritt. Det er hviledagen.

Anonymkode: 4980d...60e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ja det skjer. Står opp tidlig og tar en langtur i marka før det blir kaffe og restitusjon foran tven resten av dagen. Kun avbrutt av  husarbeid.

Anonymkode: 62b5c...f8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjorde jeg senest på lørdag 😊 Eller dvs. jeg så programmer som hadde gått tidligere i uken 😊 Spilte spill på mobilen samtidig 😊 

Hender at jeg gjør det sånn innimellom 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ofte på søndager - dog leser jeg litt annet og er på nett også, men TVen står stort sett på. Går ca 7.500 skritt på hverdager, til og fra jobb, oftest litt mindre på lørdag. Etter søndagen kan skritttelleren vise 20-30 skritt. Det er hviledagen.

Anonymkode: 4980d...60e

Du reiser deg ikke for å pisse, dusje eller spise hele søndagen?

Anonymkode: 42a4a...76a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke bare sett på TV en hel dag. Men hender jeg surrer rundt hjemme og leser bøker, tegner og binger serier en hel dag. Herlig! 

Anonymkode: 0d136...8f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis jeg er syk, men det skjer så og si aldri. 

Anonymkode: 807fb...890

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke nå, det funker dårlig med en 1 åring, men før kunne jeg gjøre det titt og ofte. Jeg og samboeren kunne feks ha seriemaraton hvor vi laget oss digg mat og ble i sofaen hele dagen. 

Anonymkode: ec19f...a77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja! Hver dag, hele dagen igjennom vinteren. 

Anonymkode: 62d3b...98e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Under OL på  Lillehammer 1994  satt ein nok hele dager foran  TV -en. Var yrkesaktiv på den tiden

Anonymkode: 3c09e...f6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Ja, når har vært syk men på vei til å bli frisk. Altså den dagen man kjenner man er bedre men blir sliten for ingenting. Utrolig deilig da å kunne se på tv en hel dag med god samvittighet☺️

Anonymkode: 7c4a7...4cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, både digg og viktig å ha en skikkelig avkoblingsdag en gang i blant. Alt med måte da. Før kunne det være hver eneste søndag feks, eller annenhver helg da jeg jobbet skift, men nå kan jeg gjerne starte søndagen slik og ta en skikkelig treningsøkt senere på kvelden. Elsker søndager 😊

Anonymkode: 85d47...46f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...