AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #1 Del Skrevet 7. april 2024 Heiiii, jeg har farget håret mitt rødt i 2 år selv hjemme men nå er jeg lei! jeg har prøvd å farge over med mørk brun farge men det rødt går ikke vekk…lurer da på om noen her inne vet hva jeg må gjøre? Vil gjerne prøve selv hjemme før jeg drar til frisør❤️takk på forhånd🫶🏻 Anonymkode: af3ee...49c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #2 Del Skrevet 7. april 2024 Bruk blåshampo. Anonymkode: 64c60...19f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #3 Del Skrevet 7. april 2024 Okii, da skal jeg få prøvd det lilla sjampo funker ikke? Har det men hvis ikke så kjøper jeg meg blå Anonymkode: af3ee...49c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #4 Del Skrevet 7. april 2024 Ville ikke brukt blåshamp, blått + rødt blir jo grønt.. Se om du finner en god grønnsjampo og prøv det først. Anonymkode: c7837...218 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #5 Del Skrevet 7. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ville ikke brukt blåshamp, blått + rødt blir jo grønt.. Se om du finner en god grønnsjampo og prøv det først. Anonymkode: c7837...218 Blå å rød blir grønt? Tror du må friske opp fargeteori for blått og rødt blir lilla. Anonymkode: ce2f1...8a3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #6 Del Skrevet 7. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ville ikke brukt blåshamp, blått + rødt blir jo grønt.. Se om du finner en god grønnsjampo og prøv det først. Anonymkode: c7837...218 Blå+rød blir lilla… Anonymkode: 35109...e26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 7. april 2024 #7 Del Skrevet 7. april 2024 Jeg brukte koreansk bubble dye fra Liese med grønnskjær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #8 Del Skrevet 7. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Blå å rød blir grønt? Tror du må friske opp fargeteori for blått og rødt blir lilla. Anonymkode: ce2f1...8a3 Haha, så klart! Gikk litt i surr ettersom jeg skulle anbefale grønnsjampo 😅 Anonymkode: c7837...218 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #9 Del Skrevet 7. april 2024 Okii, så grønnsjampoo?? Gikk litt i surr😂 Anonymkode: af3ee...49c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #10 Del Skrevet 7. april 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Okii, så grønnsjampoo?? Gikk litt i surr😂 Anonymkode: af3ee...49c Grønnsjampo, med mindre du vil ha lilla hår 😉 https://www.lorealparisusa.com/beauty-magazine/hair-color/hair-color-tutorials/how-to-get-red-out-of-hair Anonymkode: c7837...218 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå