Polyester Skrevet 13. april 2024 #41 Del Skrevet 13. april 2024 (endret) Barn som skriker, herjer og hoier. De som pusser opp og bråker med sager og hammere. De rett på andre siden av gaten for oss pusser opp på tredje året nå. Gruer meg til sommeren, da blir det ikke én dag uten sagelyder fra 8:00-24:00. Endret 13. april 2024 av Polyester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #42 Del Skrevet 13. april 2024 Jeg irriterer meg ikke over naboene, er mer opptatt av hva jeg selv gjør. Anonymkode: a99d7...e37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 13. april 2024 #43 Del Skrevet 13. april 2024 De som tar med seg bikkja for å handle søndagsfrokost, så den kan stå bundet utenfor Bunnpris (og med det rett under soveromsvinduet mitt) og bjeffe av hjertets lyst når klokka knapt har passert ni. Irriterende alle dager og alle tidspunkt, men særlig søndag morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #44 Del Skrevet 14. april 2024 Det som irriterer meg denne søndagen er folk som forsøker å innbille alle andre at de visstnok er "ufattelig hjelpsomme" hele tiden. Hvis de for eksempel lager kaffe til seg selv, så skryter de "se så flink jeg er som lager kaffe TIL DEG" selv om de allerede har drukket det aller meste av kaffen. Så alle andre blir selvfølgelig nødt til å lage mer kaffe uansett. Eller hvis de kjøper inn mat til dem selv, så sier de garantert "se på all denne maten jeg jeg kjøpt TIL DERE" selv om de er de eneste som faktisk kommer til å spise av denne maten, og de blir irriterte dersom noen andre i det hele tatt tenker på å forsyne seg av "deres" mat. Anonymkode: 508ce...f38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #45 Del Skrevet 14. april 2024 AnonymBruker skrev (På 7.4.2024 den 14.50): Fordi det føles som folk som ikke liker å gå på tur vil bare framstille seg som typisk "perfekt" nordmann. På lik linje som de som går på ski når det er påske og drikker solo/ spiser kvikklunsj Anonymkode: b81ea...17e Projisering er fort gjort. Anonymkode: 5873b...e48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #46 Del Skrevet 14. april 2024 Irriterende med folk som skal handle på søndager og gjør at det blir mye biler i sentrum når jeg rusler søndagstur gjennom der. Anonymkode: f8bed...878 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #47 Del Skrevet 14. april 2024 Folk som bor i blokk og tenker at etter en lang uke med støyende oppussing, er søndagen den beste dagen for å virkelig drille på fra morgen til kveld. Anonymkode: c515d...79b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #48 Del Skrevet 14. april 2024 Barnebursdager (bhg/skole). Typisk midt på dagen, så vi rekker ikke gjøre noe sammen før bursdag og heller ikke etter. Ellers liker jeg ikke at folk begynner med bråkete sysler før etter kl 10-11, men det bryr meg ellers ingenting om gressklipperen, kapp- og gjærsaga, hamring osv. Tidspunktet er eneste vesentlige. En annen ting jeg hater, er at naboen som har søppeldunker like ved vår husvegg og kjøkkenvindu, tømmer alt av søppel på søndager. Glassflaskene eksploderer i dunken når de lander, metallet klirrer, papp stappes, og lokkene på dunkene smeller og braker, det er huffing og okking av anstrengelse i sikkert en halvtime. Gjerne under frokosten. Tror de timer det. Dette ville jeg hatet uavhengig av søndag eller ikke. Hvorfor ikke tømme søpla litt og litt ila uka, som normale andre folk... Anonymkode: 6030b...ef0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå