Gå til innhold

Hva er det mest irriterende du vet folk gjør på søndager?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Folk som snekrer og holder på. Turgåere er plagsomme og. 

Anonymkode: e4cf6...d07

At andre går tur er plagsomt for deg? 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Livet er for kort til at en skal irritere seg over turgåere, de som baker eller hva de enn gjør på søndager. Da er det nok på tide å ta seg en pause fra SoMe.

Anonymkode: 8b77d...def

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Mest irriterende er personer dom dømmer andres søndag.

Anonymkode: 4a401...a27

Så lenge dine aktiviteter ikke er sjenerende i form av støy som nevnt så bryr jeg meg ikke hva andre tar seg til, så lenge de koser seg med det. Hver med sitt. En del må legge av seg Tante-Pose syndromet med å legge seg oppi hva andre gjør.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Inviterer til ett eller annet sånn midt på dag, slik at man ikke rekker noe hverken før eller etter. Typisk er min mors evinnelige søndagsmiddager kl 16. Hvorfor ikke kl 18 så man kan rekke en dag i skibakken eller en skikklig tur? 

Min mor er sofagris, og skjønner ikke selv med tusen forklaringer. Og så blir hun sur for at vi takker nei, hub får aldri se barnebarna osv. Eller at svigermor får se barnebarna mer. Vel, svigermor er villig til å flytte på middagen slik at vi rekker den. Og hun kan finne på å bli med på lite krevende turer. Det er ikke noe i veien med min mors helse, dun bare gidder ikke.

Anonymkode: 78349...8cb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, Mardina said:

At andre går tur er plagsomt for deg? 😄

Jepp! De ser plagsomme ut! Dessuten tråkker de i stykker skispor (ikke så farlig nå lengre kanskje) , og de går på andres eiendom, og blir ofte jagd vekk.

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Livet er for kort til at en skal irritere seg over turgåere, de som baker eller hva de enn gjør på søndager. Da er det nok på tide å ta seg en pause fra SoMe.

Anonymkode: 8b77d...def

Nei, dette er et slag jeg skal bruke livet mitt på å kjempe fullt ut ! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er ingen ting som irriterer meg vedr. hva folk gjør søndager. 50 m mellom husene her, så folk får gjerne klippe plen for min del. Men de fleste her har robot-klipper. Kanskje noen irriterer seg over bållukt fra oss 🙂. Vi liker å bruke bålpanne. Men tror ikke det, for naboer kommer gjerne tuslende for å få seg litt kaffe.

Anonymkode: b0c9e...137

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

At noe i blokka bare MÅ banke, bore eller bråke hver JÆVLA søndag!! 🤬

mistenker den halvgale dama over… men umulig å vite pga betong bærer lyden så merkelig

Anonymkode: ed451...2f4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jepp! De ser plagsomme ut! Dessuten tråkker de i stykker skispor (ikke så farlig nå lengre kanskje) , og de går på andres eiendom, og blir ofte jagd vekk.

Nei, dette er et slag jeg skal bruke livet mitt på å kjempe fullt ut ! 

Du må bo på et veldig spesielt sted, når du opplever dette 😄 Men Norge er et fritt land, så du får heldigvis ikke stoppet folk fra å gå tur 😄

Jeg er ute å går tur hver dag og går aldri inn på andres eiendom 😊 Du må være et veldig spesielt menneske 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Naboen nede i veien som bruker garasjen som sagbruk.

Anonymkode: a7fd5...3e8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Uanmeldt besøk og høyt støynivå. Hvorfor kan ikke folk sende en liten melding om at de kommer innom på besøk? Jeg liker å gå rundt i behagelige pysj klær på søndager. Skjønner at vi som bor tett må forholde oss til hverandre, men er det virkelig nødvendig å bruke motorsagen denne søndagen også… Det er en gammeldags definisjon, med ro og hvile på denne ukedagen,  men jeg tror folk flest vil ha ro fra vinkelslipere på søndager.

Anonymkode: 0386b...454

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Puler med vinduet åpent slik at hele gata hører det.

Anonymkode: 9626e...d4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Barn som skriker grytidlig om morgenen. Da tenker jeg ikke babyer som ikke vet bedre, men barn som «leker» og som skriker akkurat som om noen prøver å drepe dem.

Og grytidlig er før man regner at det er greit å ringe noen.

Anonymkode: ac38b...cee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Fordi det føles som folk som ikke liker å gå på tur vil bare framstille seg som typisk "perfekt" nordmann. På lik linje som de som går på ski når det er påske og drikker solo/ spiser kvikklunsj 

Anonymkode: b81ea...17e

Så om jeg går en tur alene i skogen en fin søndag så er det ikke fordi jeg har glede av det, men fordi jeg vil fremstille meg som "perfekt" nordmann?

Jeg tror du skal tenke gjennom argumentene dine en gang til. ;)

Anonymkode: 00fd8...f26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiram skrev (På 7.4.2024 den 14.42):

Mennesker som kommer på uanmeldt besøk… og barnebursdager (ofte midt på dagen). søndagene bruker jeg oftest til å rydde og sortere ting i huset eller holde på i hagen. Morgenen starter med en kaffe i pysjen, og etterhvert begynner jeg ofte å rydde i pysjen. Går gjerne i nevnte pysj helt til kvelden, før jeg tar en dusj og bytter pysj 😂 

Du er herlig ❤️😅😅 Vi er faktisk helt like, mtp pysj😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 7.4.2024 den 14.34):

Det mest irriterende er selvsagt bruk av gressklipper, kappsag, motorsag og annet bråk i tettbygd strøk. 

Anonymkode: f8bed...878

Spesielt sånn klippemaskin av høye busker, den rrnnnnRRRRRNNNnnnrrrn av og på er slik jeg forestiller meg lydtortur foregår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.4.2024 den 15.29):

Naboen nede i veien som bruker garasjen som sagbruk.

Anonymkode: a7fd5...3e8

Hehe off, jeg kan bare tenke meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Blir veldig opprørt og irritert om noen skulle få lyst til å løse kryssord. Veldig irriterende. 

Anonymkode: 1c794...082

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.4.2024 den 14.27):

Her blir jeg veldig lei av å få snapper om alle "perfekte" nordmenn som enten baker eller går på tur om søndagene..🤣

Flere som føler det likt?

Anonymkode: b81ea...17e

Uenig der gitt. Å gå tur er vel noe av det mest naturlige og beste en kan gjøre for psyken,fysikken og familie tid. Hva har det med perfekt å gjøre?

Med mindre du snapper fra Prekestolen hver søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...