Gå til innhold

Alle kvinnene reiser til storbyene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Liker ikke den typen damer, har truffet en del og det er noe med dem som er lite appetittelig. Kall det karakterstruktur. Dessuten er jo kvinnelig fraflytning et digert samfunnsproblem, et som går sterkt ut over meg (nesten alle damene jeg snakker med har type, barene har en 1/5 ratio osv, er en større utfording enn det innstinktene mine forteller meg at det burde være å finne seg hustru) og jeg vil ikke bli sammen med noen som viten og vilje bidrar til dette, prioriterer seg selv over felleskapet i så stor grad at de er villige til å la hjemstedet sitt, stedet som oppfostret dem, dø til fordel for en ganske fæl by. Jeg er ganske sosialt bevisst og gjør så godt jeg kan for å opprettholde det lokale felleskapet og fraflytning er stikk i strid med mine verdier. Er ikke et appellerende trekk for noen jeg ideelt skal ha barn med å ha. Det er ikke noe jeg vil at de skal arve og jeg tror ikke det er en oppskrift på et bra ekteskap heller.  

Anonymkode: 0b390...815

Wow

Anonymkode: 76efe...5bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bo i Oslo gjør jeg ikke om jeg må, og jeg må ikke. Liker bedre natur og mindre byer, og å kunne kjøre bil. Lite trafikk.

Anonymkode: 0f41d...064

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Liker ikke den typen damer, har truffet en del og det er noe med dem som er lite appetittelig. Kall det karakterstruktur. Dessuten er jo kvinnelig fraflytning et digert samfunnsproblem, et som går sterkt ut over meg (nesten alle damene jeg snakker med har type, barene har en 1/5 ratio osv, er en større utfording enn det innstinktene mine forteller meg at det burde være å finne seg hustru) og jeg vil ikke bli sammen med noen som viten og vilje bidrar til dette, prioriterer seg selv over felleskapet i så stor grad at de er villige til å la hjemstedet sitt, stedet som oppfostret dem, dø til fordel for en ganske fæl by. Jeg er ganske sosialt bevisst og gjør så godt jeg kan for å opprettholde det lokale felleskapet og fraflytning er stikk i strid med mine verdier. Er ikke et appellerende trekk for noen jeg ideelt skal ha barn med å ha. Det er ikke noe jeg vil at de skal arve og jeg tror ikke det er en oppskrift på et bra ekteskap heller.  

Anonymkode: 0b390...815

Først å fremst, Oslo som andre store byer har utdanning andre små steder ikke har. Som noen også nevner og folk jeg kjenner har problemer med er at det ikke er noen jobb å flytte hjem til bygda for. At noen prioriterer drømme karrierer må da være lov, som du prioriterer nærområdet, kultur og tradisjon(?). Ikke at alle kun går etter drømme karrieren noen vil jo heller ikke bo der de vokste opp, kanskje de ikke trivdes så godt heller. Varierer fra person til person.

Jeg bor på et lite sted, har vært i et langt forhold, men singel nå og har kun vært på et av byens utested 2 ganger i livet mitt, begge da jeg var 18 og det er over 10 år siden. Så det er jo ikke noe som sier at bare fordi det er lite kvinner i baren, så er det lite kvinner i byen? Hva om de ikke vil på fest? Kan hende alle møter opp hvor du bor da, ikke vet jeg, det vil jo variere. 

Å du trenger ikke finne deg hustru akkurat der du bor for å kunne bo der? Finne ei villig til å flytte, hva med det? Trenger ikke være fra Oslo heller, siden du har seriøs biff med den byen 😅

Å det finnes ikke kun en type kvinne i Oslo. Eller noen andre steder.

Anonymkode: 9d853...91d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...