Gå til innhold

Hvordan finne ut om han er skapdranker?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Misstenker at det er endel smugdrikking. Drikker ca 3 liter vin hver 14 dag åpentlyst og 6-12 øl i uka( kanskje mer )Men plutselig kom jeg på all spriten som er kjøpt inn i hus som aldri er kommet på noe plass.. er litt irritert over alkoholvanene fra før men hjelper ikke si noe værtfall. Tips til hvor jeg evt kan finne alle disse flaskene? Er jeg som står får all vask i huset og har ikke sett noenting. Men skjedd mange ganger at vedkommende ikke vill på butikken selvom han er tom får røyk. Han ringer meg da med engang jeg er avsted selvom jeg skal være borte om jeg kan komme hele veien med røyk til han. 

Anonymkode: 624c4...337

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Misstenker at det er endel smugdrikking. Drikker ca 3 liter vin hver 14 dag åpentlyst og 6-12 øl i uka( kanskje mer )Men plutselig kom jeg på all spriten som er kjøpt inn i hus som aldri er kommet på noe plass.. er litt irritert over alkoholvanene fra før men hjelper ikke si noe værtfall. Tips til hvor jeg evt kan finne alle disse flaskene? Er jeg som står får all vask i huset og har ikke sett noenting. Men skjedd mange ganger at vedkommende ikke vill på butikken selvom han er tom får røyk. Han ringer meg da med engang jeg er avsted selvom jeg skal være borte om jeg kan komme hele veien med røyk til han. 

Du er sammen med en alkoholiker. 

Spørsmålet ditt bør være: vil jeg være med på dette? 

Anonymkode: c1deb...9e1

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynn å lete etter flasker i kommoden hans blant klærne, skap og skuffer. Har dere garasje? Let der, blant sakene hans. Har dere en fryser du sjelden er i? Sjekk der. Sprit fryser ikke, og kan oppbevares i fryser, gjemt under andre ting.

Anonymkode: 2802b...c5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fulgt med litt og på en uke blir det i snitt kjøpt 2 liter sprit , 24 øl pluss noen løse øl og 3 liter vin. Jeg stikker men tips og holde ut i mens jeg finner bolig? Får og ikke klikke helt får sinnet mitt blir helt sykt når han blir stygg i munnen med dårlige holdninger. Han er så falsk rundt andre også det blir helt rart. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han må jo lukte? Skjønner ikke at folk tror det går an å skjule at man er alkoholiker. Det gjør det ikke. Får en spesiell kroppslukt.

Anonymkode: ceb6a...2b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...