AnonymBruker Skrevet 6. april #1 Del Skrevet 6. april https://www.vg.no/sport/i/KnEK9G/russ-cook-ranet-kidnappet-og-matforgiftet-naa-er-han-snart-foerstemann-til-aa-loepe-afrika-paa-langs Rart at en afrikaner ikke har gjort det, men tanke på at de er flinke maraton løpere? Anonymkode: 23f5b...af2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #2 Del Skrevet 7. april Jeg løpser hele tiden Anonymkode: b0f2f...d7c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #3 Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg løpser hele tiden Anonymkode: b0f2f...d7c Er du afrikaner Anonymkode: 23f5b...af2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #4 Del Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (På 7.4.2024 den 6.58): Jeg løpser hele tiden Anonymkode: b0f2f...d7c Løper du? Anonymkode: 23f5b...af2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #5 Del Skrevet 9. april Imponerende 👌🏆 Anonymkode: 977f8...cad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 9. april #6 Del Skrevet 9. april Nesten som Forrest Gump jo 👏🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april #7 Del Skrevet 10. april Hva har hudfarge med dette å gjøre? Anonymkode: c794c...311 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april #8 Del Skrevet 10. april Forrest Gump? Anonymkode: 9f21f...f5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 10. april #9 Del Skrevet 10. april Det er ganske farlig å løpe gjennom Afrika, det er derfor ingen har gjort det før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april #10 Del Skrevet 10. april Lurven skrev (2 timer siden): Det er ganske farlig å løpe gjennom Afrika, det er derfor ingen har gjort det før Farligere enn å bestige Mount Everest? Anonymkode: 23f5b...af2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 10. april #11 Del Skrevet 10. april Lurven skrev (2 timer siden): Det er ganske farlig å løpe gjennom Afrika, det er derfor ingen har gjort det før Det var det jeg også tenkte. Overlever han dette? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 10. april #12 Del Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Farligere enn å bestige Mount Everest? Anonymkode: 23f5b...af2 Vanskelig å si, mange har dødd i forsøket på å bestige fjellet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 10. april #13 Del Skrevet 10. april DelvisPresley skrev (22 minutter siden): Det var det jeg også tenkte. Overlever han dette? Han gjorde visst det, men ble ranet og kidnappet litt på veien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå