AnonymBruker Skrevet 8. april #41 Del Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (På 6.4.2024 den 23.20): Akkurat som Anders! Anonymkode: e4dc3...143 Ainers så klart som en ekte nordlending heite Anonymkode: c54a0...13c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #42 Del Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg sier Siren med samme tonefall som skirenn, med skarre-r og kortere n. Anonymkode: 4b853...4e3 Tonefall er også forskjellige i de ulike dialektene, så dette blir bare forvirrende 🤷♀️ Anonymkode: b3ebc...21b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #43 Del Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (På 6.4.2024 den 22.30): Uttaler det som den bergenseren jeg er. Anonymkode: efd31...4c2 Sirænn! 😆 Anonymkode: d0f00...6cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #44 Del Skrevet 8. april Slik de ønsker det selv, og jeg kjenner en som heter Siiren og en som heter Sireen Anonymkode: 53516...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april #45 Del Skrevet 10. april Si-renn, ganske rett frem. Anonymkode: 8f9e4...3f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april #46 Del Skrevet 10. april Siirn sier jeg, og Maarn og Kaarn, dialekt. Anonymkode: 4c324...8f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #47 Del Skrevet 14. april Med rulle-r og trykk på i. Anonymkode: 9ce67...3ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #48 Del Skrevet 14. april Si-rænn (med skarre-r). Anonymkode: 3de8b...96b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #49 Del Skrevet 15. april Aner virkelig ikke! Her i Trøndelag har jeg aldri støtt på noen med dette navnet, og jeg tror jeg måtte ha spurt, hvis jeg ble kjent med en Siren som jeg måtte forholde meg til Anonymkode: fbd17...8a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå