Gå til innhold

32-åring med spesielle ønsker seksuelt, + barneønske, er det en helt umulig fantasi?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 6.4.2024 den 21.08):

Jeg ønsker et seriøst forhold, med mann og barn og det som følger med, og jeg forstår at med en gang en får småbarn så vil sexlivet bli mindre prioritert. Samtidig så synes jeg det er vanskelig å binde seg til en mann som overhodet ikke ser på sex likt som meg. Jeg vil ikke si at jeg er veldig opptatt av sex, men jeg ser også på det som en "voksenhobby", at det er noe jeg vil prioritere i hverdagen, og å få utfolde meg seksuelt med noen jeg er trygg på er en stor drøm. 

Det ble slutt med eksen for 1 år siden nettopp på grunn av dette, jeg greide ikke å forplikte meg til et samliv livet ut når sexlivet vårt sammen var så dødt. 

Det jeg drømmer om er at mannen vil dele på meg, til venner eller fremmede, særlig rundt eggløsning, da er jeg helt vill. Er det helt umulig fra en oppegående mann? 

Har datet litt i et år, og jeg er jo i en alder der det ikke er så mye å velge mellom, og ingen ønsker et slikt sexliv, bør jeg bare la det forbli på hylla? Er jeg helt urealistisk? 

Anonymkode: 22f38...e13

Vi finnes absolutt ute der 😥

Jeg ønsker meg også et seriøst forhold. Som fra utsiden nok kan virke litt A4 med hus, barn, hund og stasjonsvogn. Men som samtidig har plass til å leke og utforske seksuelt sammen. Ei dame som jeg kan ta med på sexklubber eller arrangere gangbangs for. Ei dame som kan finne på å sende melding om at hun kommer sent hjem. Fordi hun har møtt X og de drar hjem til ham en tur. Eller ei dame som ikke sier nei når jeg sender melding om at jeg har med Y hjem fra jobb. Og heller møter oss i døra i sexy undertøy.

Som nevnt, vi finnes aboslutt der ute. Så ser det dessverre ut til at man må bli flinkere til å finne hverandre. Man skulle jo tro at det var lettere i dagens samfunn. Men som for deg, er min erfaring at det ikke er tilfelle.

Mvh
Mann 36

Anonymkode: 0847e...0a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg ønsker meg også et seriøst forhold. Som fra utsiden nok kan virke litt A4 med hus, barn, hund og stasjonsvogn. Men som samtidig har plass til å leke og utforske seksuelt sammen. Ei dame som jeg kan ta med på sexklubber eller arrangere gangbangs for. Ei dame som kan finne på å sende melding om at hun kommer sent hjem. Fordi hun har møtt X og de drar hjem til ham en tur. Eller ei dame som ikke sier nei når jeg sender melding om at jeg har med Y hjem fra jobb. Og heller møter oss i døra i sexy undertøy.

Som nevnt, vi finnes aboslutt der ute. Så ser det dessverre ut til at man må bli flinkere til å finne hverandre. Man skulle jo tro at det var lettere i dagens samfunn. Men som for deg, er min erfaring at det ikke er tilfelle.

Mvh
Mann 36

Fordi de færreste er interessert i å dele kjæresten sin. 

Anonymkode: 2aa8e...a3d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 8.4.2024 den 20.18):

Mvh
Mann 36

Synes oppriktig de av dere som har disse fantasiene og tenker at dere skal kombinere det med å ha familie/barn, er greit naive. Lykke til med det helvetet av et puslespill som det fort kan bli.

Og jeg tenker at barna vil på et eller annet tidspunkt skjønne noe. 

Hvis dere vil leve slik og ha et sånt sexliv «hvor Y bare blir med deg hjem og så åpner kona døra iført blondeundertøy», så dropp barna… Da blir det mer rom for at kona di skal ha tid/ork til å åpne døra iført dette blondeundertøyet også…

Jeg tenker faktisk at en ikke kan få det her i pose og sekk. Skikkelig utfordrende å kombinere småbarnsliv med et så «utfoldende» sexliv ihvertfall.

Men TS, min eksmann ønsket en slik kone. Jeg vil allikevel ikke anbefale deg han, siden han er covert narsissist.

Anonymkode: 36e13...ed5

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Synes oppriktig de av dere som har disse fantasiene og tenker at dere skal kombinere det med å ha familie/barn, er greit naive. Lykke til med det helvetet av et puslespill som det fort kan bli.

Og jeg tenker at barna vil på et eller annet tidspunkt skjønne noe. 

Hvis dere vil leve slik og ha et sånt sexliv «hvor Y bare blir med deg hjem og så åpner kona døra iført blondeundertøy», så dropp barna… Da blir det mer rom for at kona di skal ha tid/ork til å åpne døra iført dette blondeundertøyet også…

Jeg tenker faktisk at en ikke kan få det her i pose og sekk. Skikkelig utfordrende å kombinere småbarnsliv med et så «utfoldende» sexliv ihvertfall.

Men TS, min eksmann ønsket en slik kone. Jeg vil allikevel ikke anbefale deg han, siden han er covert narsissist.

Anonymkode: 36e13...ed5

Forstår ikke helt antagelsen om at hvis man har slike fantasier så er man ikke realistisk i forhold til hverdagsliv. I småbarnsperioden er det mange som mister sexlivet helt, fordi en er sliten. Naturligvis vil det også være sånn for de som har slike fantasier. Å ha en fantasi, og ha noen som, teoretisk, kan være med på den, om det så bare blir med fantasien, er noe veldig annet enn noen som avviser og ikke kan underholde tanken en gang. 

Er det sånn at hvis en har spesielle seksuelle ønsker så er man brått sosialt dum og klar for å omsorgssvikte barna sine og ta massevis av irrasjonelle valg? 

Ts

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mvh
Mann 36

Så hyggelig å høre at det finnes noen der ute! Jeg opplever også at det er vanskelig å finne noen IRL. 

Jeg skal forsøke på fetlife nå. 

Problemet med å f.eks være for åpen om det før 1. date er at menn raskt tenker det bare er legging og mister respekt for en kvinne om en snakker om noe som helst sexrelatert så tidlig. Sexting med fremmede er ikke mi greie. Dermed går det også tid både for meg og eventuell date på å gi det en test med førstedate først. Sånn er det jo uansett ellers også. Og så har jeg opplevd 3 ganger at det var god klaff ellers, men dette seksuelle var uaktuelt. Så det er veldig balansegang. Om en mann skrev dette som det første til meg også ville jeg nok fort også opplevd ham som for pågående og seksualisert. What to do! 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva gjør du den dagen når sexlysten din er borte og mannen fortsatt ønsker at puler andre fordi han tenner fortsatt på det? 

Anonymkode: d5c11...827

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva gjør du den dagen når sexlysten din er borte og mannen fortsatt ønsker at puler andre fordi han tenner fortsatt på det? 

Anonymkode: d5c11...827

Hva gjør andre folk når en av partene mister lysten og den andre fortsatt har det? 

Da respekterer en vel hverandre og finner løsninger begge kan leve med. Tenker det er noe veldig annerledes å være ung og velge et samliv med en partner som aldri ønsker å dele sexlivet med deg på samme måte, at en er inkompatibel. Enn at en blir det om 10-20-40 år 🤷‍♀️ Hva tenker du? 

TS

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Så hyggelig å høre at det finnes noen der ute! Jeg opplever også at det er vanskelig å finne noen IRL. 

Jeg skal forsøke på fetlife nå. 

Problemet med å f.eks være for åpen om det før 1. date er at menn raskt tenker det bare er legging og mister respekt for en kvinne om en snakker om noe som helst sexrelatert så tidlig. Sexting med fremmede er ikke mi greie. Dermed går det også tid både for meg og eventuell date på å gi det en test med førstedate først. Sånn er det jo uansett ellers også. Og så har jeg opplevd 3 ganger at det var god klaff ellers, men dette seksuelle var uaktuelt. Så det er veldig balansegang. Om en mann skrev dette som det første til meg også ville jeg nok fort også opplevd ham som for pågående og seksualisert. What to do! 🤷‍♀️

Ja. Det er vanskelig å finne noen. Og jeg skjønner jo hva du mener. Jeg føler også at slike seksuelle fantasier gjerne kommer etter første date. Men samtidig tror jeg at dersom dette virkelig er viktig for en. Så bør man være åpen om det fra starten av. Den siste dama jeg hadde en kortere flørt med. Der var vi begge åpne fra starten av hva vi likte og hvilke fantasier vi hadde. Vi møttes for øvrig på Fetlife. Dessverre ble det litt for komplisert med meg boende i Norge og hun boende et stykke ned i Europa. Nå skjønner jeg hva du mener med det siste du skriver. Men hadde jeg skulle svart deg som et svar på en kontaktannonse. Hvor svaret bare var mellom oss to. Så hadde jo jeg vært annerledes i svaret mitt også. Som forhåpentligvis ikke hadde blitt opplevd som like pågående.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kruttlapp skrev (4 timer siden):

Du har nok rett i at menn som ønsker det samme som deg og som vil oppfattes seriøst og ikke kun som seksualiserte, ikke ville sagt det rett ut til deg.

Hvordan har du fortalt om det seksuelle du ønsker deg til de du har vært på datern med?

Og hvis du møtte en som ønsket det samme som du ønsker, hadde du egentlig respektert det?

Hadde jeg egentlig respektert det, hmm, det er et godt spørsmål. Jeg vil si ja. Fordi jeg vet at jeg selv er en respektfull og oppegående dame med et slikt seksuelt ønske og derfor vet at menn kan være det også. 

En av de jeg delte dette med etter en date var nettopp ikke oppegående, og tok det at jeg spurte angående et slikt seksualliv som at jeg ville ligge med en gang og var seksuelt promiskuøs, pågående. Så jeg vet at noen menn er "griser", samtidig tenker jeg jo ikke slik om menn bare pga seksuelle fantasier/ønsker, så ja, jeg vil si jeg kunne respektert det. 

Jeg har tatt det opp med 3 menn etter første date som gikk bra. Jeg tok det opp på andre møte og la ikke opp til noen seksuell prat men inngang f.eks via om det var spesielle dealbreakere eller krav de hadde til et samliv livet ut, så det ble tatt opp sammen med f.eks ønsker om en aktivt livsstil, barn osv. 

TS

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kjenner et par som lever sånn, de fikk etterhvert 3 barn (så langt). Fokuset deres var sexen men også barn en dag. 

Anonymkode: f14f9...3fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 8.4.2024 den 18.53):

Hvorfor vet du om det da? 

Anonymkode: 2aa8e...a3d

Nettopp. "Jeg kjenner selv noen swingers" betyr jo at flere enn dette paret vet. Ryktet går. 

Anonymkode: 799e4...77e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Mvh
Mann 36

Hvordan reagerer barna når dama møter deg og en annen iført sexy undertøy hjemme hos dere? Filmer de det og legger ut på YouTube?

Anonymkode: 799e4...77e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/6/2024 at 9:46 PM, AnonymBruker said:

Voksne greier da å ha diskresjon. 

TS

Har du møtt et annet menneske? Så absolutt ikke. En hemmelighet er aldri en hemmelighet. Du forteller en hemmelighet til en person, så forteller de hemmeligheten til "bare" en person også ruller ballen. 

De i disse miljøene tror det de driver med er hemmelig, men i realiteten vet naboer og bekjente veldig godt hva som foregår 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
On 4/10/2024 at 5:34 AM, AnonymBruker said:

Hva gjør andre folk når en av partene mister lysten og den andre fortsatt har det? 

Da respekterer en vel hverandre og finner løsninger begge kan leve med. Tenker det er noe veldig annerledes å være ung og velge et samliv med en partner som aldri ønsker å dele sexlivet med deg på samme måte, at en er inkompatibel. Enn at en blir det om 10-20-40 år 🤷‍♀️ Hva tenker du? 

TS

Bedre å si det tidlig enn aldri

Anonymkode: 0f403...4a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...