Gå til innhold

32-åring med spesielle ønsker seksuelt, + barneønske, er det en helt umulig fantasi?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg ønsker et seriøst forhold, med mann og barn og det som følger med, og jeg forstår at med en gang en får småbarn så vil sexlivet bli mindre prioritert. Samtidig så synes jeg det er vanskelig å binde seg til en mann som overhodet ikke ser på sex likt som meg. Jeg vil ikke si at jeg er veldig opptatt av sex, men jeg ser også på det som en "voksenhobby", at det er noe jeg vil prioritere i hverdagen, og å få utfolde meg seksuelt med noen jeg er trygg på er en stor drøm. 

Det ble slutt med eksen for 1 år siden nettopp på grunn av dette, jeg greide ikke å forplikte meg til et samliv livet ut når sexlivet vårt sammen var så dødt. 

Det jeg drømmer om er at mannen vil dele på meg, til venner eller fremmede, særlig rundt eggløsning, da er jeg helt vill. Er det helt umulig fra en oppegående mann? 

Har datet litt i et år, og jeg er jo i en alder der det ikke er så mye å velge mellom, og ingen ønsker et slikt sexliv, bør jeg bare la det forbli på hylla? Er jeg helt urealistisk? 

Anonymkode: 22f38...e13

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Det jeg drømmer om er at mannen vil dele på meg, til venner eller fremmede, særlig rundt eggløsning, da er jeg helt vill. Er det helt umulig fra en oppegående mann? 

Ja. At en mann vil dele dama si med venner og fremmede utelukker at han er oppegående.

Anonymkode: d4014...b54

• Liker 31
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Finnes da menn som tenner på slikt. Prøve Fetlife? 

Akkurat når dere skal lage barn er det kanskje begrenset hvor mange menn som ønsker å dele kvinnen, men ellers er det ikke helt uvanlig. Min venninne er sammen med slik mann, og jeg har truffet flere også. Jeg har riktig nok i hovedsak truffet dem gjennom deres koner, som har delt at mennene deres tenner på dette. 

Anonymkode: 43137...8ac

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Finnes da menn som tenner på slikt. Prøve Fetlife? 

Akkurat når dere skal lage barn er det kanskje begrenset hvor mange menn som ønsker å dele kvinnen, men ellers er det ikke helt uvanlig. Min venninne er sammen med slik mann, og jeg har truffet flere også. Jeg har riktig nok i hovedsak truffet dem gjennom deres koner, som har delt at mennene deres tenner på dette. 

Jeg har ikke forsøkt der, siden jeg har tenkt at det da utelukkende vil være menn som er opptatt av en seksuell relasjon, og ikke noe mer, men kanskje jeg har tenkt helt feil der. 

Når jeg skal bli gravid er det ikke aktuelt, vil bare ha min manns barn. 

Vet du om dine venninner lever ut disse fantasiene? Jeg har ikke nevnt det til mine venninner, og har aldri hørt om noen som faktisk praktiserer dette. Og ut fra responsen fra min eks og de datene jeg har nevnt det til litt uti datingen så er det helt "fjernt". 

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ja. At en mann vil dele dama si med venner og fremmede utelukker at han er oppegående.

Dette. Særlig når de har barn. Lite kult for barnet å høre at mamma har pult onkel Kjell forrige uke, lærer Tim før jul og faren til bestekompis i februar.

Anonymkode: 799e4...77e

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette. Særlig når de har barn. Lite kult for barnet å høre at mamma har pult onkel Kjell forrige uke, lærer Tim før jul og faren til bestekompis i februar.

Tenker du at spesielle seksuelle ønsker er synonymt med manglende dømmekraft? Voksne greier da å ha diskresjon. 

TS

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Tenker du at spesielle seksuelle ønsker er synonymt med manglende dømmekraft? Voksne greier da å ha diskresjon. 

TS

Det er vel en god del sannhet i det utsagnet om at to mennesker kan greie å holde på en hemmelighet hvis en av dem er død. Det er uunngåelig at det kommer ut til slutt og det vil skje raskere for hver nye person som involveres. Folk elsker å snakke om ting de ikke skal og særlig "spennende" hemmeligheter som dette.

Anonymkode: 38047...c60

• Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg ønsker et seriøst forhold, med mann og barn og det som følger med, og jeg forstår at med en gang en får småbarn så vil sexlivet bli mindre prioritert. Samtidig så synes jeg det er vanskelig å binde seg til en mann som overhodet ikke ser på sex likt som meg. Jeg vil ikke si at jeg er veldig opptatt av sex, men jeg ser også på det som en "voksenhobby", at det er noe jeg vil prioritere i hverdagen, og å få utfolde meg seksuelt med noen jeg er trygg på er en stor drøm. 

Det ble slutt med eksen for 1 år siden nettopp på grunn av dette, jeg greide ikke å forplikte meg til et samliv livet ut når sexlivet vårt sammen var så dødt. 

Har datet litt i et år, og jeg er jo i en alder der det ikke er så mye å velge mellom, og ingen ønsker et slikt sexliv, bør jeg bare la det forbli på hylla? Er jeg helt urealistisk? 

Du er fortsatt ung og det finnes garantert menn der ute som både vil ha barn og et spennende sexliv.

Jeg er en mann, men for gammel for deg. Ønsker meg ikke barn, men vil gjerne ha et godt sexliv med ei jeg elsker og er trygg med. Finner sikkert henne en dag🙏.

Hilsen mann 51

Anonymkode: 0ecac...ffb

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

TS

Sladder er en stor del av samfunnet.

Anonymkode: 29592...975

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har blitt spurt om dette på tinder. Av en fyr som nærmest introduserte med det. Det er ikke noe som interesserer meg, men det er lett å huske. Dette var viktig for han og i sin søken på noe som ikke er noe for alle kastet han ikke bort tiden til noen.

så ts, det er noen der ute som ønsker akkurat det samme som deg. 

Anonymkode: 5bfe2...bab

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For å være ærlig så tror jeg det kan være lurt at du snakker med noen om dette, psykolog eller lignende. Jeg vet at slike tanker i utgangspunktet ikke trenger å være et tegn på psykisk sykdom, men jeg har selv tidligere hatt en dragning mot BDSM, og har nå etter noen år i terapi forstått at det hele er koblet til vanskelige følelser i forhold til egen kropp og forstålse av hva sex er. Det har snudd helt for min del, og jeg kan få både angst og nærmest sammenbrudd hvis kjæresten blir for "mye" i senga.

Hvordan føler du deg egentlig når en mann sier at det er greit at du har sex med en annen mann? For meg høres det ikke bra ut. Hvis en mann synes det er greit at du har sex med en annen mann, mangler han omsorg, kjærlighet og empati. Anbefaler deg å hige etter en oppriktig god og oppegående person, som er glad i sex og nærvær. 

Anonymkode: 86768...2fc

• Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du finner det hvis du leiter spesifikk etter det. Ikke ved å date randoms og så spørre om de vil ha et åpent forhold. 

Anonymkode: f14f9...3fa

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det du beskriver hadde vært ok for meg og jeg regner meg selv som oppegående, jeg tror nok det finnes en del menn som kunne hatt en slik ordning, men kanskje du bare må si det tydelig tidlig i datingfasen

Anonymkode: ae7e7...c30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

TS

Ikke "spesielle seksuelle ønsker" generelt, nei.

Men en mann som faktisk er villig til å la fremmede såvel som venner og bekjente knulle dama hans? Han er det rett og slett noe emosjonelt galt med.

Den fyren er ikke helt i vater. Sorry.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hva med onkel Sam?

Anonymkode: 29ed9...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her er jo en G35 som ønsker seg akkurat dette, som skrev rn innlegg i går, Han hadde jo vært perfekt for deg! 

Jeg er for klønete til å legge inn link til tråden men du finner den på seksualitet- forumet her inne. 

Anonymkode: 500a7...8c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
19 hours ago, AnonymBruker said:

TS

Hvordan kan du garantere for at mennene du ligger med er diskre?  Du kan selvsagt ikke vite om disse klarer å holde på en hemmelighet. 

Anonymkode: a884e...c4e

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis det er viktig for deg, så må du være ærlig om det før du går på første date. Det er såpass spesielt ønske, at de fleste menn ikke vil gå med på det. Men det finnes garantert noen som ikke anser det som noe problem også.

Anonymkode: 86fd6...aab

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis det er viktig for deg, så må du være ærlig om det før du går på første date. Det er såpass spesielt ønske, at de fleste menn ikke vil gå med på det. Men det finnes garantert noen som ikke anser det som noe problem også.

Anonymkode: 86fd6...aab

Synes ikke hun må fortelle det før første date, men om hun bør fortelle det før date nummer 2. 

Anonymkode: a884e...c4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg har ikke forsøkt der, siden jeg har tenkt at det da utelukkende vil være menn som er opptatt av en seksuell relasjon, og ikke noe mer, men kanskje jeg har tenkt helt feil der. 

Når jeg skal bli gravid er det ikke aktuelt, vil bare ha min manns barn. 

Vet du om dine venninner lever ut disse fantasiene? Jeg har ikke nevnt det til mine venninner, og har aldri hørt om noen som faktisk praktiserer dette. Og ut fra responsen fra min eks og de datene jeg har nevnt det til litt uti datingen så er det helt "fjernt". 

TS

Ja de praktiserer dette. I ene paret et dette imidlertid blitt en utfordring, for mannen ønsker at hun ligger med flere menn enn hun har lyst til å ha sex med. Det er blitt et mas hun ikke liker. 

Flere av dem har mer swingers- relasjoner. Altså ikke press og fetisj bare for at kvinnen skal ligge med andre menn, men mer en ikke- monogam livsstil. Varierer litt hvordan. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...