AnonymBruker Skrevet 6. april #1 Del Skrevet 6. april Jeg synes det er rart at de sier at folk med autisme, Asperger ikke skjønner stalking på nettet? Fordi de ble utstøtt på skolen. Jeg er selv autist, og ble utstøtt hele skoletiden men jeg skjønner da virkelig forskjellen mellom rett og galt. Jeg har aldri hatt venner heller. Jeg skjønner at man aldri skal stalke folk på Internett. Så hvorfor sier dem sånn da i den serien på Netflix? Anonymkode: 3f9a5...105 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 6. april #2 Del Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg synes det er rart at de sier at folk med autisme, Asperger ikke skjønner stalking på nettet? Fordi de ble utstøtt på skolen. Jeg er selv autist, og ble utstøtt hele skoletiden men jeg skjønner da virkelig forskjellen mellom rett og galt. Jeg har aldri hatt venner heller. Jeg skjønner at man aldri skal stalke folk på Internett. Så hvorfor sier dem sånn da i den serien på Netflix? Anonymkode: 3f9a5...105 Jeg har ikke sett serien, men hørt podcasten om samme sak. Jeg er enig med deg i at Asperger ikke er synonymt med å ikke forstå forskjell på rett og galt, og at dette handler om en person som har alvorlige mentale problemer som ikke kan forklares i en autismediagnose. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #3 Del Skrevet 6. april Helene1982 skrev (4 timer siden): Jeg har ikke sett serien, men hørt podcasten om samme sak. Jeg er enig med deg i at Asperger ikke er synonymt med å ikke forstå forskjell på rett og galt, og at dette handler om en person som har alvorlige mentale problemer som ikke kan forklares i en autismediagnose. Jeg har også alvorlige mentale problemer i tillegg til autisme men jeg forstår fortsatt at man ikke skal stalke folk på Internett. Det er jo slemt å gjøre noe sånt mot andre uskyldige mennesker. Anonymkode: 3f9a5...105 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå