AnonymBruker Skrevet 6. april #1 Del Skrevet 6. april Hun er blitt veldig tynn og sender snaper av omtrent hvert måltid hun lager. Kjenner jeg egentlig blir litt irritert over alle snapene av mat. Kan det være et tegn på spiseforstyrrelse, at de liksom skal vise at andre at de spiser?🙄 Anonymkode: 76db1...290 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 6. april #2 Del Skrevet 6. april Hun kan være syk...begynt på den nye medesine, hun kan faktisk gå på en diett. Om du er bekymret snakk med henne da vel..men ikke tro 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #3 Del Skrevet 6. april Hun var normalvektig, så tviler på at hun har fått slankemedisiner. Hun kan liksom sende bilde av en oppdelt appelsin og skrive «lunsj» , eller en makrell i tomatboks og skrive «dagens middag🤪» Akkurat som hun «fisker» etter at jeg sksl svare «Å, så lite?😳» ts Anonymkode: 76db1...290 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 6. april #4 Del Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hun var normalvektig, så tviler på at hun har fått slankemedisiner. Hun kan liksom sende bilde av en oppdelt appelsin og skrive «lunsj» , eller en makrell i tomatboks og skrive «dagens middag🤪» Akkurat som hun «fisker» etter at jeg sksl svare «Å, så lite?😳» ts Anonymkode: 76db1...290 Igjen...om du bekymrer..snakk med henne...ol ikke..let it go 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #5 Del Skrevet 6. april Hun bare benekter.. Ts Anonymkode: 76db1...290 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 6. april #6 Del Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Hun var normalvektig, så tviler på at hun har fått slankemedisiner. Hun kan liksom sende bilde av en oppdelt appelsin og skrive «lunsj» , eller en makrell i tomatboks og skrive «dagens middag🤪» Akkurat som hun «fisker» etter at jeg sksl svare «Å, så lite?😳» ts Anonymkode: 76db1...290 Ja, det høres ikke helt bra ut, nei. Du burde snakke med henne og si du er bekymret for henne og for hvordan hun har det, siden hun har gått ned så mye i vekt og spiser så lite. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 6. april #7 Del Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hun bare benekter.. Ts Anonymkode: 76db1...290 Det er klassisk ved spiseforstyrrelser som anoreksi. I startfasen når de går ned i vekt og ikke har startet å merke bivirkningene en spiseforstyrrelse medfører ennå, er det mange som føler på mestring og en følelse av å være uovervinnelig og de benekter derfor at de har et problem. Men etter hvert vil jo både fysiske og psykiske bivirkninger komme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nali Skrevet 6. april #8 Del Skrevet 6. april Bare snakk med henne… Det er ganske vanlig at personer med spiseforstyrrelser blir uvanlig opptatte av det de spiser, tar bilder av maten, osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #9 Del Skrevet 6. april Tror jeg ville sagt at jeg ikke trenger å vite hva hun spiser.. Å hjelpe noen som ikke vil hjelpes er nytteløst, men man trenger ikke å bli med i det destruktive Anonymkode: 9dd72...dc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #10 Del Skrevet 6. april Hva med å poste ett bilde av din egen lunsj som komentar på den fattige appelsin-lunsjen hennes? Anonymkode: a3474...2ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ut på tur! Skrevet 6. april #11 Del Skrevet 6. april Det kan være starten på en sf, men trenger jo ikke.. Kan være en fase som går over. Men uansett tenker je du kan svare henne noe sånt som "Du, er jeg ikke så opptatt av hva du spiser, men vil gjerne ha snap fra andre ting fra hverdagen din hvordan har du det egentlig om dagen? ❤️ " Det kan jo være en start i alle fall.. Å fortelle hva du opplever er bedre enn hva du evt ser. F.eks si at jeg synes du virker mer sliten enn før, du isolerer deg mer, du vil ikke være med på ting vi gjorde sammen før, osv.. Og si at du gjerne vil være der for henne dersom det er noe hun vil snakke om. Og evt dele noe fra ditt eget liv som er litt sårbart. Det kan ofte være en døråpner for at andre åpner seg. Men selvfølgelig ikke alltid. Lykke til! Håper hun ikke er på vei til å bli alvorlig syk, og i såfall håper jeg hun får og tar i mot hjelp! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #12 Del Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hun er blitt veldig tynn og sender snaper av omtrent hvert måltid hun lager. Kjenner jeg egentlig blir litt irritert over alle snapene av mat. Kan det være et tegn på spiseforstyrrelse, at de liksom skal vise at andre at de spiser?🙄 Anonymkode: 76db1...290 Går sikkert på sprøyta. Har blitt en egen sekt/religion for enkelte dette. Anonymkode: 41e20...fb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå