AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #1 Skrevet 6. april 2024 Er jeg helt på jordet som reagerer på dette? Møttes ute og har hatt en del kommunikasjon på snap og tlf. Plutselig drar han alene til Thailand, sier det er fordi kroppen hans trenger det. Han er ufør, men tjener godt. Sier at det er en helsereise for han. Vet ikke hva jeg skal tro? Anonymkode: 0f048...43c 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #2 Skrevet 6. april 2024 Æsj, han der hadde jeg ikke tatt i med pinsett engang. Glem han og finn deg en som er litt mindre skitten og ekkel. Vi vet alle hva menn gjør i Thailand. Anonymkode: 7646b...729 21 1 17
Loff77 Skrevet 6. april 2024 #3 Skrevet 6. april 2024 De fleste drar jo ikke til Thailand for å knulle, men pga klima, pris, mat, hyggelig folk. Spørs jo hvordan type han er, det ver du vel best selv? 36 9
Sydvesta Orkana Skrevet 6. april 2024 #4 Skrevet 6. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Æsj, han der hadde jeg ikke tatt i med pinsett engang. Glem han og finn deg en som er litt mindre skitten og ekkel. Vi vet alle hva menn gjør i Thailand. Anonymkode: 7646b...729 Gjør vi??? 16
Majer Skrevet 6. april 2024 #5 Skrevet 6. april 2024 Ufør med god inntekt? Ville vært vel så bekymret for tarmbakterier derfra som kjønnssykdomer. Mange ting som er verre enn hiv 4 1
Sydvesta Orkana Skrevet 6. april 2024 #6 Skrevet 6. april 2024 (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Æsj, han der hadde jeg ikke tatt i med pinsett engang. Glem han og finn deg en som er litt mindre skitten og ekkel. Vi vet alle hva menn gjør i Thailand. Anonymkode: 7646b...729 Er det det at det er Thailand som gjør at du reagerer eller at han reiser avgårde alene? Eller at han drar uten å ha involvert deg i dette før det.var avgjort? Endret 6. april 2024 av Sydvesta Orkana 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #7 Skrevet 6. april 2024 Alle er ikke griser i Thailand, men mange er. Thailand har godt klima og lave levekostnader så mange er der av de grunnene. Vi kan ikke vite hva som gjelder for han du har møtt, men det er greit å være skeptisk 😅 Anonymkode: 858e8...d71 3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #8 Skrevet 6. april 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er jeg helt på jordet som reagerer på dette? Møttes ute og har hatt en del kommunikasjon på snap og tlf. Plutselig drar han alene til Thailand, sier det er fordi kroppen hans trenger det. Han er ufør, men tjener godt. Sier at det er en helsereise for han. Vet ikke hva jeg skal tro? Anonymkode: 0f048...43c Så menn skal ikke få lov til å dra på ferie alene? Eller er det Thailand som er problemet? Har du selv vært i Thailand? Anonymkode: 724ca...4ef 16
Fant80 Skrevet 6. april 2024 #9 Skrevet 6. april 2024 3 minutter siden, Loff77 said: De fleste drar jo ikke til Thailand for å knulle, men pga klima, pris, mat, hyggelig folk. Spørs jo hvordan type han er, det ver du vel best selv? Der tar du jo veldig feil tror jeg.De fleste ENSLIGE MENN vèl og merke,drar NEPPE til Thailand for ene og alene en helsereise,eller "hyggelige folk" Da drar man heller til Spania eller noe nærmere. Er dette noe seriøst,så ville jeg i hvertfall fått han til å teste seg når han er hjemme igjen. 10 4
Loff77 Skrevet 6. april 2024 #10 Skrevet 6. april 2024 Fant80 skrev (4 minutter siden): Der tar du jo veldig feil tror jeg.De fleste ENSLIGE MENN vèl og merke,drar NEPPE til Thailand for ene og alene en helsereise,eller "hyggelige folk" Da drar man heller til Spania eller noe nærmere. Er dette noe seriøst,så ville jeg i hvertfall fått han til å teste seg når han er hjemme igjen. På vinteren er vel Granca alternativet, dårlig og dyrt i forhold til Thailand 7 3
Fant80 Skrevet 6. april 2024 #11 Skrevet 6. april 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Så menn skal ikke få lov til å dra på ferie alene? Eller er det Thailand som er problemet? Har du selv vært i Thailand? Anonymkode: 724ca...4ef Slutt å lek dum da. Du vet godt hva som foregår i Thailand. Å som mann på reise dit,så er det naturlig at man blir skeptisk. Selv om man gjerne er uskyldig! De som ikke vet hvordan det er som en normal hvit mann i Thailand å bare gå nedover gatene der,kan jo ta seg en tur på kvelden. Å de som ikke er vandt med kvinnelig oppmerksomhet,vil nok få seg en utfordring,dersom de skal holde seg lojal. Sier seg selv om man går hånd i hånd med en hvit kvinne,og har 2 unger på slep,så vil jo de lokale damene se dette og respektere dette. Men går man derimot alene! Da er det fritt vildt,å har man ikke opplevd dette,eller av en eller annen grunn mener dette er helt urealistisk,så vet ikke jeg hva jeg skal si.. 10
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #12 Skrevet 6. april 2024 Fant80 skrev (5 minutter siden): Der tar du jo veldig feil tror jeg.De fleste ENSLIGE MENN vèl og merke,drar NEPPE til Thailand for ene og alene en helsereise,eller "hyggelige folk" Da drar man heller til Spania eller noe nærmere. Er dette noe seriøst,så ville jeg i hvertfall fått han til å teste seg når han er hjemme igjen. Har du vært i Thailand siden du "neppe tror folk drar til Thailand for helsereise eller treffe hyggelige folk" Anonymkode: 724ca...4ef 3
Fant80 Skrevet 6. april 2024 #13 Skrevet 6. april 2024 Just now, AnonymBruker said: Har du vært i Thailand siden du "neppe tror folk drar til Thailand for helsereise eller treffe hyggelige folk" Anonymkode: 724ca...4ef Jeg har vært i Thailand ja. Å det tror jeg ikke er veldig realistisk alene. Men igjen - sier ikke at ikke enkelte gjør dette. For det stemmer jo. Sier bare at det er naturlig å bli skeptisk! For fristelsene der står i kø,for en som lar seg friste av sån da. Som jo er veldig,veldig mange menn. I hvertfall som jeg kjenner. At man blånekter å stiller seg helt uforstående til dette,forteller egentlig mer for meg en de som kan forstå at folk kan være skeptiske. 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #14 Skrevet 6. april 2024 Fant80 skrev (2 minutter siden): Slutt å lek dum da. Du vet godt hva som foregår i Thailand. Å som mann på reise dit,så er det naturlig at man blir skeptisk. Selv om man gjerne er uskyldig! De som ikke vet hvordan det er som en normal hvit mann i Thailand å bare gå nedover gatene der,kan jo ta seg en tur på kvelden. Å de som ikke er vandt med kvinnelig oppmerksomhet,vil nok få seg en utfordring,dersom de skal holde seg lojal. Sier seg selv om man går hånd i hånd med en hvit kvinne,og har 2 unger på slep,så vil jo de lokale damene se dette og respektere dette. Men går man derimot alene! Da er det fritt vildt,å har man ikke opplevd dette,eller av en eller annen grunn mener dette er helt urealistisk,så vet ikke jeg hva jeg skal si.. Jeg har vært i Thailand to ganger med samboer.. Jeg må bare beklage, men din beskrivelse stemmer ikke med det jeg har sett. Desto mer du skriver desto dummere fremstår du i grunn bare, du vet det at Thailand er stort, og som tilbyr forskjellige opplevelser, du har de som drar til Phuket, Bangkok og noen byer til for fest og moro med kvinnene, men så har du de som drar nord i landet hvor dette fenomenet med å bli dratt inn på barene ikke er noe greie, og så har du de som drar sør hvor de opplever noe helt annet, så har du strandlivet.. osv osv.. Det å generalisere slik du gjør er så dumt at jeg ikke har ord. Anonymkode: 724ca...4ef 11 2 6
AllahBallah Skrevet 6. april 2024 #15 Skrevet 6. april 2024 Hehe, dette minner meg om ordtaket: Good guys go to heaven, bad guys go to Pattaya. Pass på at han sjekker seg for kjønnssykdommer når han kommer hjem igjen 😊 7 2
Fant80 Skrevet 6. april 2024 #16 Skrevet 6. april 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg har vært i Thailand to ganger med samboer.. Jeg må bare beklage, men din beskrivelse stemmer ikke med det jeg har sett. Desto mer du skriver desto dummere fremstår du i grunn bare, du vet det at Thailand er stort, og som tilbyr forskjellige opplevelser, du har de som drar til Phuket, Bangkok og noen byer til for fest og moro med kvinnene, men så har du de som drar nord i landet hvor dette fenomenet med å bli dratt inn på barene ikke er noe greie, og så har du de som drar sør hvor de opplever noe helt annet, så har du strandlivet.. osv osv.. Det å generalisere slik du gjør er så dumt at jeg ikke har ord. Anonymkode: 724ca...4ef Generalisere er ikke noe jeg har funnet på. Du forteller bare noe jeg vet,men som du fremstiller som en heeelt unaturlig eller gal fremstilling av en enslig mann på tur i Thailand. At du ikke evner å forstå dette er ikke engang troverdig. Jeg er fullt klar over at familjer,samboere og enslige har fine ferier i Thailand,og opplever ting som du forteller. Men at du som enslig mann bare reiser til Thailand uten annen grunn om at det er en "helsereise",og tenker at ingen tror at du er der for å oppleve Thaidamer på nærthold er i beste fall naivt. 4 6
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #17 Skrevet 6. april 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har vært i Thailand to ganger med samboer.. Jeg må bare beklage, men din beskrivelse stemmer ikke med det jeg har sett. Desto mer du skriver desto dummere fremstår du i grunn bare, du vet det at Thailand er stort, og som tilbyr forskjellige opplevelser, du har de som drar til Phuket, Bangkok og noen byer til for fest og moro med kvinnene, men så har du de som drar nord i landet hvor dette fenomenet med å bli dratt inn på barene ikke er noe greie, og så har du de som drar sør hvor de opplever noe helt annet, så har du strandlivet.. osv osv.. Det å generalisere slik du gjør er så dumt at jeg ikke har ord. Anonymkode: 724ca...4ef Dersom du kun har vært i Thailand to ganger, og da med samboeren din, så tenker jeg at du kanskje ikke har helt peiling på hva du snakker om ? Selv har jeg reist rundt i Thailand mange ganger de siste tiårene, og ja, det er forskjell fra sted til sted. Men det betyr likevel ikke at den du siterer ikke snakker sant. Jeg har faktisk selv opplevd å gå ved siden av en mann, hvor det har dukket opp kvinner eller ladyboys fra en sidegate og forsøkt å slepe han vekk fra meg. Jeg har også sett hvite menn på vei til hotellrommet sitt med ei Thai-dame på hver arm. Og eldre ektepar sittende i en bar med en gjeng med Thai-kvinner omtrent på fanget. 🫣 Når det er sagt så liker jeg Thailand og syntes ikke noe om fremstillingen av at man ikke kan reise dit med mindre man vil ha seg med Thai-damer. Thailand er så vakkert at man ikke behøver noen unnskyldning for å reise dit. Men TS vet vel hva slags mann det er hun har truffet så hun kan nok ta sin egen vurdering på det. Anonymkode: 7bcc4...977 8 3
Gammelsmurfen Skrevet 6. april 2024 #18 Skrevet 6. april 2024 Utrolig hvor mange damer her inne som umiddelbart kobler menn og Thailand, og seksualiserer det hele. Dere er tastaturkrigere hele hurven. 10 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #19 Skrevet 6. april 2024 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Er jeg helt på jordet som reagerer på dette? Møttes ute og har hatt en del kommunikasjon på snap og tlf. Plutselig drar han alene til Thailand, sier det er fordi kroppen hans trenger det. Han er ufør, men tjener godt. Sier at det er en helsereise for han. Vet ikke hva jeg skal tro? Anonymkode: 0f048...43c Hvem vet kanskje det er en helsereise. Venninnen min tok en tur til blant annet Bali som helsereise. Det at han tener godt som ufør tviler jeg litt på. Anonymkode: 48e83...551 3
Fant80 Skrevet 6. april 2024 #20 Skrevet 6. april 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvem vet kanskje det er en helsereise. Venninnen min tok en tur til blant annet Bali som helsereise. Det at han tener godt som ufør tviler jeg litt på. Anonymkode: 48e83...551 Han har vel maks ufør da,og gjerne en forsikring på toppen. Det er vel faktisk realiteten for enkelte. Det er jo faktisk enkelte uføre i dette landet,som har svært høy inntekt. Det er vel og gjerne de som er på disse forumene som fremstiller seg som økonom etc,og stemmer Høyre i tillegg =P Det er vel også disse som provoserer folk flest mest vil jeg tro. I hvertfall i tyngre tider som nå! Så det beste er jo å ligge lavt. Men disse personene nærmest flagger at de har god råd. Men det er nå en annen diskusjon. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå