Gjest Trondh Skrevet 6. februar 2006 #1 Del Skrevet 6. februar 2006 I november 2005 skrev Deseret News en artikkel om Professor Steven E. Jones som i en vitenskapelig analyse hevder at eksplosiver plassert på innsiden av World Trade Center fikk byggene til å kollapse. Nå står han fram sammen med en gruppe fysikere og vitenskapsmenn for å få fakta frem i nyhetsbildet, skriver Deseret News i en ny artikkel. Gruppen håper media rundt omkring i verden vil be eksperter i deres områder om å undersøke gruppens funn og påstander. "Da vil en av tidenes største skrøner blotte seg foran øynene på en hel verden," sier de. Kollapsene av WTC'ene South Tower video 13 sek video 12 sek North Tower video 15 sek video 29 sek WTC7 video 9 sek video 37 sek Mer: http://home.chello.no/~trondh/911/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 6. februar 2006 #2 Del Skrevet 6. februar 2006 takk for linkene. Dette har jeg egentlig vært overbevist om ganske lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Egil_Egilsson Skrevet 7. februar 2006 #3 Del Skrevet 7. februar 2006 Fin Film om emnet ute nå; Loose Change 2 Konsulter din nærmeste indie mediaoutlet for en kopi eller saumfar de store torrenttrackerene hvis du føler deg lucky. yarr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trondh Skrevet 7. februar 2006 #4 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Fin Film om emnet ute nå; Loose Change 2 Er noen linker til videoer nederst på siden Loose Change 2nd Edition (DvD-Rip) Torrent Fox 40 News har et innslag om Loose Change: del 1 - del 2 Serveren deres ble overbelastet etter innslaget: story Endret 7. februar 2006 av Trondh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest den undrende Skrevet 7. februar 2006 #5 Del Skrevet 7. februar 2006 OMG! Å tro på konspirasjonsteorier er den nye store bevegelsen forstår jeg.... Selv ønsker jeg at folk ikke lyttet så mye til stemmer som snakket til dem inne i hodet sitt. Vel, ved å tenke meg om endrer jeg det til at jeg ønsker først og fremst at andre folk ikke tror blindt på folk som hører stemmer i hodet sitt. Denne her er på full høyde med: USA har aldri vært på månen USA har plantet AIDS i Afrika Holocaust er oppspinn Albert Einstein har aldri levd Elvis lever Forstår at slike konspirasjonsteorier har lett grobunn i et land hvor de har UFO observasjoner like ofte som de driter, men at andre er tilbøyelig for å tro på slikt er mildt sagt uforståelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trondh Skrevet 7. februar 2006 #6 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Elvis lever Vel, forskjell på teorien om eksplosiver og Elvis er at bevisene på et det var brukt eksplosiver på innsiden av WTC er enorme. Mens bevisene på at Elvis lever er lik null. Bevisene på at Osama er konspiratøren er også lik null. Dvs, FBI fant et arabisk pass på bakken rett etter at flyet krasjet inn i WTC. Dette brannsikre passet var FBIs link til Osama. Dette passet haddet altså hoppet ut av lommen til en av kaprerne idet flyet eksploderte. De svarte boksene i flyet ble fullstendig ødelagt, men ikke det arabiske superpasset Hvem som helst kan gå tilbake til 11,. september og se i videoene at byggene eksploderer. Alle kan se at flammer ikke har noe med saken å gjøre. 50% av New Yorkere mener det er Bush som var konspiratøren, ikke Osama Bin Laden. At Osama har noe med saken å gjøre er like sannsynlig og realistisk som at Elvis lever. Konspirasjonsteorien om at Osama Bin Laden trampet 3 store skyskrapere midt i USA flate, samt uforhindret angrep USAs sikreste bygg, Pentagon, er en svært fjern konspirasjonsteori Endret 7. februar 2006 av Trondh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ikke innlogget Skrevet 7. februar 2006 #7 Del Skrevet 7. februar 2006 Det tåpligste er kanskje å kaste bort så mye tid på ting som vil få alle normalt opplyste mennesker til å se på dem som høyaktuelle kandidater til Gaustad eller lignende rekrasjonshjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trondh Skrevet 7. februar 2006 #8 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) TOP SECRET THE JOINT CHIEFS OF STAFF WASHINGTON 25, D.C. 13 March 1962 Subject: Justification for US Military Intervention in Cuba (TS) 1. The Joint Chiefs of Staff have considered the attached Memorandum for the Chief of Operations., Cuba Project, which responds to a request of that office for brief but precise description of pretexts which would provide justification for US military intervention in Cuba. -We could blow up a US ship in Guantanamo Bay and blame Cuba -We could blow up a drone (unmanned) vessel -Blow up ammunition inside the base; start fires. -Burn aircraft on air base (sabotage). -Sabotage ship in harbor; large fires -- napthalene. -Sink ship near harbor entrance. http://cryptome.quintessenz.org/mirror/jcs-corrupt.htm Endret 9. februar 2006 av Trondh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ikke innlogget Skrevet 7. februar 2006 #9 Del Skrevet 7. februar 2006 Dette er et godt eksempel som viser hvordan andre mennesker er f.eks. er i stand til å bruke "Zions Vises Protokoller" til å bygge opp sin verdensoppfatning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2006 #10 Del Skrevet 7. februar 2006 Siden vi alle jo vet at amerikanerene ikke har vært på månen, så hvorfor ikke tro på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trondh Skrevet 7. februar 2006 #11 Del Skrevet 7. februar 2006 Siden vi alle jo vet at amerikanerene ikke har vært på månen, så hvorfor ikke tro på dette? ← Du får se på linkene over og se at WTC'ene eksploderer, så vet du hva vi snakker om... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 7. februar 2006 #12 Del Skrevet 7. februar 2006 Dersom ingen fly styrtet i byggninger rundt omkring. (Kan jo selvfølgelig ha vært amerikanske kamikazeflygere.) Men hvordan bortforklarer man ellers alle vitneforklaringer og telefoner til pårørende fra de som satt på flyet med destinasjon pentagon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 7. februar 2006 #13 Del Skrevet 7. februar 2006 Jeg vet ikke helt om jeg kan tro dette er så sannsynlig. Ville de gjort det på en måte som var så enkel å avsløre? Ville USAs regjering gå til så ekstreme skritt for å sikre seg støtte fra resten av den vestlige verden i et angrep på Irak og for å danne felles front mot den islamske verden? Innsatsen er vanvittig høy, da.. For ikke å snakke om fallhøyden. USA er kjent for korrupsjon og løgner, men også sin forkjærlighet for konspirasjonsteorier. Dette ville blitt en kassasuksess om de laget kinofilm om saken. Broren min bodde i USA da de invaderte Irak. Da han kom tilbake til Europa fikk han vite mange detaljer fra invasjonen og tiden før som aldri kom fram i media i USA. Husker han var direkte rasende på måten de holder informasjon tilbake, samtidig som de pøser ut propagandaen sin. USA er det siste stedet i verden jeg ville besøkt. Jeg blir kvalm av å se presidenten deres, jeg blir kvalm av verdenspolitirollen de liker å ikle seg, og jeg blir dårlig av dobbeltmoralen som rår der, og holdningene mine blir ikke akkurat mildere av de påstandene som blir framsatt her, selv om jeg ikke kjøper dem på sekundet. Når alt dette er sagt, får jeg skyndte meg å understreke at jeg vet at ikke alle amerikanere er like... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 7. februar 2006 #14 Del Skrevet 7. februar 2006 Altså - flyene krasjet - men det va planlagt fordi bygget allerede var ferdig armert med dynamitt? Hmm... Plausibelt... Forresten - hvordan lager man seg en tilflukts-kjeller?? Tror jeg kommer til å trenge en snart for med alle disse "dommedagsprofetene" ute å går er det best å være forberedt...... (Bush er en terrorist, Osama er en frelser og muslimene vil ta over verden...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 7. februar 2006 #15 Del Skrevet 7. februar 2006 Forresten - hvordan lager man seg en tilflukts-kjeller?? Tror jeg kommer til å trenge en snart for med alle disse "dommedagsprofetene" ute å går er det best å være forberedt...... (Bush er en terrorist, Osama er en frelser og muslimene vil ta over verden...) ← Tar med spaden og termosen og tusler over for å hjelpe til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2324 Skrevet 7. februar 2006 #16 Del Skrevet 7. februar 2006 Har sett en del filmer om emnet, og må si at teorien er veldig interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 7. februar 2006 #17 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Tar med spaden og termosen og tusler over for å hjelpe til. ← Okay - du er velkommen til å ta med hele familien så bygger vi bare litt størrelse på det ( du vet, slik muslimene og amerikanerne gjør det) Endret 7. februar 2006 av Carrot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 7. februar 2006 #18 Del Skrevet 7. februar 2006 Husker dere bildene som gikk verden over, både på TV og i aviser, av røyken fra WTC som "dannet ansiktet til Osama Bin Laden"....? Kom på det nå, etter å ha lest alt dette. Disse angrepene kom jo som den rene gavepakken til USA, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skrue Skrevet 7. februar 2006 #19 Del Skrevet 7. februar 2006 Disse angrepene kom jo som den rene gavepakken til USA, da... Slik tenker alle normale mennesker. Man det gjør ikke ektemister fordi de tjener på en opprørt situasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2006 #20 Del Skrevet 7. februar 2006 Jeg har også lest om forskere som hevder at Holocaust ikke fant sted. Spennende lesing... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå