AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #21 Del Skrevet 5. april 2024 Jeg går bare i høyhælte. Bruker 7 cm til hverdags og jobb. Noe mindre føles helt rart, så det klarer jeg ikke gå i. Til fint eller fest er det 10-12 cm. Blir de høyere enn det så synes jeg ikke de er så fine lengre. Ellers eier jeg et par skisko, et par treningssko, et par seilersko og et jobbe-i-hagen-sko. Startet å gå med høyhælte i tidlig tenårene, og har brukt det til hverdags siden. Anonymkode: 44bdd...14b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #22 Del Skrevet 6. april 2024 Har et skopar med hel på 6 cm, som er min maks, men jeg bruker de knapt. Støvlettene med 2-3 cm bruker jeg oftere. Føler jeg fort blir for høy (er allerede 181 cm) 🙈 Anonymkode: 6aa05...590 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #23 Del Skrevet 6. april 2024 Merkelig i denne typen tråder hvordan de som går med hæl bare beskriver høyden. Mens mange av de som ikke gjør det må lire av seg noe negativitet sammen med svaret. Er det fordi man vil ha alle ned på flate sko? Anonymkode: 035ef...e69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #24 Del Skrevet 6. april 2024 12. Er mann. Anonymkode: 8a747...27f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #25 Del Skrevet 6. april 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): 6cm. Opp til 8 dersom platå foran. 10-12 gikk helt fint før. Men har bikket 40, etter et-par koronaår uten trening. Så har resignert der. Anonymkode: 035ef...e69 Sånn er det med meg også. God kjernemusklatur er nødvendig for høye hæler, noe jeg ikke har lenger🙈 Anonymkode: 40574...2be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #26 Del Skrevet 6. april 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg går bare i høyhælte. Bruker 7 cm til hverdags og jobb. Noe mindre føles helt rart, så det klarer jeg ikke gå i. Til fint eller fest er det 10-12 cm. Blir de høyere enn det så synes jeg ikke de er så fine lengre. Ellers eier jeg et par skisko, et par treningssko, et par seilersko og et jobbe-i-hagen-sko. Startet å gå med høyhælte i tidlig tenårene, og har brukt det til hverdags siden. Anonymkode: 44bdd...14b Hvilken type jobb har du? Og hvor gammel og har du barn? Jeg lurer fordi min evne til å gå med høye hæler har gått rett ned etter at jeg bikket 40 og fikk barn. Savner tiden jeg kunne gå komfortabelt i høye hæler, men det er en tid for alt. Anonymkode: 40574...2be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kniv & gaffel Skrevet 6. april 2024 #27 Del Skrevet 6. april 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Beauty before pleasure, jenter 🙂 Anonymkode: 754a9...32f Nei takk, helse framfor skjønnhet! Det gjelder i alle fall for meg. Andre må gjerne gå med høye hæler så mye de vil, men ikke press det på oss som ikke vil eller kan. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iso1 Skrevet 6. april 2024 #28 Del Skrevet 6. april 2024 Helst ingen. Her blir det ingen hæl. Rene hvite joggesko eller noe annet. Her skal det være så konfertabelt som mulig, med sokker og såler og plaster på forhånd osv. Ikke hæl, ikke nakne føtter, minst mulig gnagsår osv osv. Gidder og orker bare ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iso1 Skrevet 6. april 2024 #29 Del Skrevet 6. april 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Beauty before pleasure, jenter 🙂 Anonymkode: 754a9...32f Idiotiske jeg har lest i dag. Bare latterlig. 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 6. april 2024 #30 Del Skrevet 6. april 2024 Liker svungen på hoftene om jeg går i høye sko ^^, Jeg føler det er mer feminint jeg da, men det er min mening 🫢 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #31 Del Skrevet 6. april 2024 Bruker ikke sko med hæler. Anonymkode: f3e8d...6ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #32 Del Skrevet 6. april 2024 Bruker det aldri. Jeg må ha skikkelige såler på skoene mine, så det blir stort sett sneakers. Skal jeg pønte meg velger jeg heller ballerina eller mokkasiner. Anonymkode: 111d2...390 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #33 Del Skrevet 7. april 2024 For meg kommer det helt an på skoen. Kan gå med 8 cm uten problemer i ett av parene mine. Men kjøpte ett par med 4 cm, og etter 30 minutter holdt jeg på å bli sprø. Jo tynnere helen er, jo lavere må den være. Hadde et par med 12cm hel, og 2cm platå framme. De kunne jeg svinse rundt med en hel kveld, uten problemer. De brukte jeg så mye at de gikk i søpla, utslitt. Men når jeg nærmer meg 50 er det rundt 5 som går greit flere dager på rad. Det er liksom mer lov til å vrikke på hoftene med høye heler. 😅 Anonymkode: 3f3ae...c84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #34 Del Skrevet 7. april 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Bruker ikke sko med hæler. Anonymkode: f3e8d...6ca AnonymBruker skrev (22 timer siden): Bruker det aldri. Jeg må ha skikkelige såler på skoene mine, så det blir stort sett sneakers. Skal jeg pønte meg velger jeg heller ballerina eller mokkasiner. Anonymkode: 111d2...390 Får ta en runde på graviditetsforumet og si at jeg ikke er gravid 😅 Anonymkode: 035ef...e69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #35 Del Skrevet 7. april 2024 Flate sko ☺️ kan ha 3cm hæl på julebord osv, men det er tortur Anonymkode: a8c06...30a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 7. april 2024 #36 Del Skrevet 7. april 2024 Hvis jeg skal bruke skoene i mange timer, inkludert å gå litt rundt omkring er 5 cm maks. Da bør hælene være litt kraftige. Jeg har kjøpt høyere, men kunne like gjerne stått over, for jeg klarer ikke å bruke dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #37 Del Skrevet 7. april 2024 0 cm. Gidder ikke gå i sko med høye heler lenger. Men brukte 10 cm heler til hverdags da jeg var ung, 12 dersom det var 2cm plattform. Anonymkode: 5db6b...663 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #38 Del Skrevet 7. april 2024 AnonymBruker skrev (På 5.4.2024 den 15.41): Hvor mange cm på hælene bruker du max - eller hvor høye må de være for at du står over kjøpet selv om du synes skoene er kjempefine? Anonymkode: a95c5...c95 AnonymBruker skrev (1 time siden): Får ta en runde på graviditetsforumet og si at jeg ikke er gravid 😅 Anonymkode: 035ef...e69 Rull inn, vi svarer på spørsmålet. Hvorfor kommenterer du ikke heller alle de som skriver om hofter og gamle dager og helse og skjønnhet? 🙄 Anonymkode: f3e8d...6ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 7. april 2024 #39 Del Skrevet 7. april 2024 3-4, max 5 cm til å gå med. I soverommet derimot ...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #40 Del Skrevet 8. april 2024 Hverdagsskoene ligger på 7-8 cm. Brukes hver dag på jobb. Kan bruke opp til 10-11cm til fest. Anonymkode: 7194b...92e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå