AnonymBruker Skrevet 6. april #21 Del Skrevet 6. april Nei, jeg lar være å svare brukere med dumme innlegg/tråder. Anonymkode: 75d11...900 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #22 Del Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (På 5.4.2024 den 14.03): Lar dere være å svare brukere her inne med det dere eventuelt oppfatter som dumme nick? Anonymkode: 3b79b...9bf Nei, jeg lar heller være å svare folk som skriver nedlatende innlegg. Nick legger jeg ikke merke til. Anonymkode: 179cd...875 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HelgeK Skrevet 6. april #23 Del Skrevet 6. april Hva er dumt nick? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #24 Del Skrevet 6. april Nei. Har selv et nick jeg har vurdert å bytte ut, men svarer brukere jeg mener jeg kan svare, eller brukere som engasjerer og r fornuftige å diskutere med, uavhengig av ståsted. Liker motdebattanter så lenge de diskuterer saklig og har en viss driv i diskusjonene, og ikke bare følger strømmen fordi det ‘høres riktig ut’, uavhengig av nick. Anonymkode: b0184...d59 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 7. april #25 Del Skrevet 7. april Tråden er ryddet for brukerdebatt/ brukerforfølgelse og svar til dette Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #26 Del Skrevet 7. april HelgeK skrev (13 timer siden): Hva er dumt nick? Det er subjektivt, og vil oppfattes ulikt fra person til person. Anonymkode: 3b79b...9bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #27 Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (22 timer siden): Nei, jeg lar være å svare brukere med dumme innlegg/tråder. Anonymkode: 75d11...900 Ja, det blir litt på samme måte. Anonymkode: 3b79b...9bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. april #28 Del Skrevet 13. april Ikke at jeg har sett noen dumme nick her men uansett nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #29 Del Skrevet 14. april Cid skrev (På 13.4.2024 den 15.37): Ikke at jeg har sett noen dumme nick her men uansett nei. Da er nok du en av dem som ikke syns noen nick er dumme. Anonymkode: 3b79b...9bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. april #30 Del Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Da er nok du en av dem som ikke syns noen nick er dumme. Anonymkode: 3b79b...9bf Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå