AnonymBruker Skrevet 5. april #1 Del Skrevet 5. april Lar dere være å svare brukere her inne med det dere eventuelt oppfatter som dumme nick? Anonymkode: 3b79b...9bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 5. april #2 Del Skrevet 5. april Nei, synes det kan være moro med dumme nick. Jeg (prøver) lar være å svare brukere som utelukkende skriver for å trolle. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 5. april #3 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Lar dere være å svare brukere her inne med det dere eventuelt oppfatter som dumme nick? Anonymkode: 3b79b...9bf Hva er et dumt nick/kallenavn, i følge deg? 😄 Synes det er verre med alle dem som bruker Anonym bruker funksjonen, når det ikke er nødvendig 😄 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #4 Del Skrevet 5. april Mardina skrev (Akkurat nå): Hva er et dumt nick/kallenavn, i følge deg? 😄 Synes det er verre med alle dem som bruker Anonym bruker funksjonen, når det ikke er nødvendig 😄 Det er det du selv oppfatter som et dumt nick. Hva jeg syns, har ingen betydning for deg. Anonymkode: 3b79b...9bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #5 Del Skrevet 5. april Nei, da ble det helt stille her inne. Anonymkode: bf368...026 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 5. april #6 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er det du selv oppfatter som et dumt nick. Hva jeg syns, har ingen betydning for deg. Anonymkode: 3b79b...9bf Men det var jo du som startet tråden? 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #7 Del Skrevet 5. april Mardina skrev (Akkurat nå): Men det var jo du som startet tråden? 😄 Jepp, og du kan se i HI hva jeg etterspør. Anonymkode: 3b79b...9bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #8 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, da ble det helt stille her inne. Anonymkode: bf368...026 Hvordan det? Anonymkode: 3b79b...9bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 5. april #9 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jepp, og du kan se i HI hva jeg etterspør. Anonymkode: 3b79b...9bf Og jeg spør DEG om hva du synes er et dumt nick/kallenavn. Er det så vanskelig å svare på 😄 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #10 Del Skrevet 5. april Mardina skrev (6 minutter siden): Hva er et dumt nick/kallenavn, i følge deg? 😄 Synes det er verre med alle dem som bruker Anonym bruker funksjonen, når det ikke er nødvendig 😄 Jeg ønsker ikke å legge igjen noen digitale fotavtrykk. Personvern er viktig. Anonymkode: a6213...3f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #11 Del Skrevet 5. april Mardina skrev (2 minutter siden): Og jeg spør DEG om hva du synes er et dumt nick/kallenavn. Er det så vanskelig å svare på 😄 Det er ikke trådens tema. Anonymkode: 3b79b...9bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 5. april #12 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ønsker ikke å legge igjen noen digitale fotavtrykk. Personvern er viktig. Anonymkode: a6213...3f8 Selvfølgelig er personvern viktig. Men jeg mener fortsatt at folk bruker Anonym bruker funksjonen altfor mye her inne. Man skal være ganske flink til å finne ut nøyaktig informasjon om folk som bruker brukernavn her inne 😄 Med mindre man utleverer hele sitt liv her inne 😄 Folk vet svært lite om meg, utifra det jeg skriver her inne 😄 Selv om jeg alltid skriver med brukernavn 😊 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 5. april #13 Del Skrevet 5. april Jeg svarer utelukkende på bakgrunn av innhold i innlegget, spiller ingen rolle om det er nick, dumme nick eller anonym... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #14 Del Skrevet 5. april Mardina skrev (8 timer siden): Selvfølgelig er personvern viktig. Men jeg mener fortsatt at folk bruker Anonym bruker funksjonen altfor mye her inne. Man skal være ganske flink til å finne ut nøyaktig informasjon om folk som bruker brukernavn her inne 😄 Med mindre man utleverer hele sitt liv her inne 😄 Folk vet svært lite om meg, utifra det jeg skriver her inne 😄 Selv om jeg alltid skriver med brukernavn 😊 Desto flere tråder og svar du publiserer, desto mer informasjon knyttes opp mot én brukerkonto. Hvis noen virkelig ønsker det så kan de fint klare å sette sammen to pluss to og finne ut hvem brukerkontoen tilhører. I en tråd deler du kanskje alderen din, i en annen en ferieopplevelse, i et annen når du kjøpte din første bil, og så videre. Jeg selv fant en konto på Kvinneguiden som hadde publisert en historie som hørtes veldig kjent, gikk inn på profilen og oppdaget flere tråder og svar om historier jeg hadde hørt tidligere. Da innså jeg til slutt at dette var en tidligere venninne av meg. Problemet var at hun også hadde publisert private historier som hun gjerne ikke ville at de hun kjente i virkeligheten skulle vite om, uten å nevne navn selvfølgelig. Jeg har aldri fortalt henne om dette, men det satte spor hos meg. Publiserer du kun som AnonymBruker, så er det kun kommentarene på selve tråden du kan spore tilbake, hva du har kommentert på andre tråder kan ikke knyttes til samme AnonymBruker – det er tryggere hvis du bryr deg om personvern. Anonymkode: a6213...3f8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 6. april #15 Del Skrevet 6. april (endret) AnonymBruker skrev (8 timer siden): Desto flere tråder og svar du publiserer, desto mer informasjon knyttes opp mot én brukerkonto. Hvis noen virkelig ønsker det så kan de fint klare å sette sammen to pluss to og finne ut hvem brukerkontoen tilhører. I en tråd deler du kanskje alderen din, i en annen en ferieopplevelse, i et annen når du kjøpte din første bil, og så videre. Jeg selv fant en konto på Kvinneguiden som hadde publisert en historie som hørtes veldig kjent, gikk inn på profilen og oppdaget flere tråder og svar om historier jeg hadde hørt tidligere. Da innså jeg til slutt at dette var en tidligere venninne av meg. Problemet var at hun også hadde publisert private historier som hun gjerne ikke ville at de hun kjente i virkeligheten skulle vite om, uten å nevne navn selvfølgelig. Jeg har aldri fortalt henne om dette, men det satte spor hos meg. Publiserer du kun som AnonymBruker, så er det kun kommentarene på selve tråden du kan spore tilbake, hva du har kommentert på andre tråder kan ikke knyttes til samme AnonymBruker – det er tryggere hvis du bryr deg om personvern. Anonymkode: a6213...3f8 Jeg deler ikke personopplysninger uansett 😊 Jeg oppretter heller aldri tråder selv 😊 Jeg har vært her siden ca 2015 og kun opprettet 1 helt ufarlig tråd. Så det er rett og slett ikke mulig å identifisere meg utifra det jeg har skrevet her inne 😊 Endret 6. april av Mardina 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 6. april #16 Del Skrevet 6. april Har en tendens til og ikke gidde å svare de anonyme. Jeg gjør det av og til altså,men finner det langt mer meningsløst. Ofte rotter det jo da seg flere anonyme sammen,som gjør det vanskelig å svare de. Hva nick du har betyr ingenting for meg. Mange av de er morsomme og kan hjelpe med å huske de til andre tråder (som jeg ser på som positivt) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #17 Del Skrevet 6. april Fant80 skrev (1 time siden): Har en tendens til og ikke gidde å svare de anonyme. Jeg gjør det av og til altså,men finner det langt mer meningsløst. Ofte rotter det jo da seg flere anonyme sammen,som gjør det vanskelig å svare de. Hva nick du har betyr ingenting for meg. Mange av de er morsomme og kan hjelpe med å huske de til andre tråder (som jeg ser på som positivt) Det er jo positivt. Selv skiller jeg ut dem som har dumme nick, da svarene ofte tenderer mot det samme. Anonymkode: 3b79b...9bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 6. april #18 Del Skrevet 6. april Det er litt kjedelig å skrive til alle som heter anonymbruker. Dere flyter i hop hele gjengen. Hender jeg krysser av på det selv altså.. for det er så sykt mye negative tilbakemeldinger iblant. Og det virker som det er fortere gjort at folk kommenterer til meg når jeg ikke er anonym. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 6. april #19 Del Skrevet 6. april (endret) Hva som er et dumt nicknavn er jo smak og behag, men hos noen synes jeg at nicknavnet gjenspeiler litt måten vedkommende svarer trådstarter på. Hva synes dere om mitt nicknavn og hvorfor tror dere jeg valgte å hete akkurat det? Endret 6. april av Tough cookie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #20 Del Skrevet 6. april Tough cookie skrev (32 minutter siden): Hva som er et dumt nicknavn er jo smak og behag, men hos noen synes jeg at nicknavnet gjenspeiler litt måten vedkommende svarer trådstarter på. Hva synes dere om mitt nicknavn og hvorfor tror dere jeg valgte å hete akkurat det? Lag deg en egen tråd om nicket ditt og hvorfor du valgte det? Anonymkode: 3b79b...9bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå