Gå til innhold

Hvilken side sover du på?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Og hvis du er singel hvorfor sover du ikke i midten? 
Selv singel og sover på venstre side av sengen. Men aldri i midten. Men kan sove på skrå 🤷‍♀️😂

Anonymkode: 0c8bd...c12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lykkedykker

Høyre side. Men er kun for at det er nærmest vinduet. Kona er så frøsen av seg. Mens jeg liker å sove i kulda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hjemme - høyre. Fordi venstre er nærmest vinduene, og mannen ikke fryser så lett. Og jeg må oftere opp en tur om natta (en-suite er rett ved min side)

Hotellrom - den siden jeg velger, kan avhenge av mulighet for å åpne vinduer, stikkontakter. Om jeg er med mannen - han tar den siden som er mest inne i hjørnet, da jeg gjerne våkner litt før og begynner å bevege meg.

Hvorfor aldri i midten? (reiser mye alene). Vanesak. Vil kunne nå vannflaske og telefon lett. Vil lett kunne vippe meg ut for et toalettbesøk. 

Anonymkode: 98a20...491

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gentleman59

Jeg ligger på min side 😆

Men ærlig, og sikkert gammeldags; jeg er mann og jeg ligger nærmest døren på samme vis som jeg alltid går ytterst mot gaten på fortauet når jeg går sammen med en kvinne. Jeg går også foran henne opp trapper og bak henne ned trapper. 
Man lærte slikt på danseskolen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Gentleman59 skrev (7 minutter siden):

Jeg ligger på min side 😆

Men ærlig, og sikkert gammeldags; jeg er mann og jeg ligger nærmest døren på samme vis som jeg alltid går ytterst mot gaten på fortauet når jeg går sammen med en kvinne. Jeg går også foran henne opp trapper og bak henne ned trapper. 
Man lærte slikt på danseskolen. 

Hvilken beskyttelse gir du kona når du bruker fredags kveld på et kvinneforum? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sover alltid på min venstre side, på det som er sengens høyre side sett forfra. Har prøvd å ligge på min høyre side, men blir liggende og vri meg, og til slutt er det tilbake til venstre side. Der sovner jeg. Noen ganger våkner jeg på ryggen i midten av senga nesten, men det er ikke ofte. Som regel våkner jeg slik jeg sovnet, på min venstre side ute på siden av sengen. Dette for å kunne rekke ut armen og lett kunne ta meg drikkeglasset eller få tak i papirlommetørkle e.l.

Endret av Million
misforsto spørsmålet, la til noe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min dobbeltseng står inntil veggen så... Innerst.

Anonymkode: a8170...cd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sover midt på. Elsker å ha mye plass rundt meg.

Anonymkode: afffb...822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er singel.

Sover på begge sider. Først på den ene siden noen dager, så over til den andre siden som er helt ren i noen dager. Så skifter jeg på senga.

Anonymkode: 07cf5...00c

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gentleman59
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Hvilken beskyttelse gir du kona når du bruker fredags kveld på et kvinneforum? 

Hei,
Jeg sitter og slapper av med  et glass vin, ser nyheter på BBC og er alene her. Å surfe gjennom her er er bare gøy, dessuten kan man av og til gi et råd. 
Kos deg masse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sover på høyre side, men bytter til venstre når vi ikke sover hjemme😅 Aner ikke hvorfor.

Ellers sover jeg midt i senga når han har arbeidsuke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sovner på ryggen og skifter stilling et par ganger i løpet av natten. Foretrekker å ligge på venstre side 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Side av senga eller kroppen? 

Er singel og sover i enkeltseng. Liker best å ligge inntil en vegg. 

Sover mest på høyre side. Har en skade/ funksjonshemming på venstre side og har vært opererert flere ganger. Synes derfor det er best å sove på høyre side. Sover sjeldent på ryggen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Høyre side av senga når jeg er alene, venstre når mannen er hos meg. 

Anonymkode: 78b08...b41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 5.4.2024 den 9.15):

Og hvis du er singel hvorfor sover du ikke i midten? 
Selv singel og sover på venstre side av sengen. Men aldri i midten. Men kan sove på skrå 🤷‍♀️😂

Anonymkode: 0c8bd...c12

Jeg bruker egentlig hele senga (160cm). Litt venstre, litt høyre, litt på tvers 😅

Heldigvis har vi separat soverom, så madamen er sikret god nattesøvn selvom jeg sover veldig urolig.

Anonymkode: 93e0c...ca2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...