Lissi2020 Skrevet 5 timer siden #121 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Erfaringsmessig så blir jeg dårlig av kvinner som vil ha en provider, sånn i tradisjonell forstand. Blir helt tullete å praktiserte dette når man tjener omtrent det samme. Anonymkode: cacad...abe Neida, du er bare en av « influencerne» her, som aktivt påvirker kvinner til å tro at de skal ha en mannsrolle. Innleggene på forumet her er absolutt ikke representative for hvordan virkelige mennesker ute i samfunnet oppfører seg. Det står ikke så ille til, som det beskrives på kvinneguiden. Den vanlige normen ute i samfunnet, er faktisk at mannen spanderer på sin kvinne. Det er verken greit eller riktig at menn skal kreve å bli påspandert date, sex og hjemlig forsørging av kvinner. Ikke la dere narre, damer,- kvinneguiden.no er et lurested! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #122 Del Skrevet 5 timer siden Bla-bla-bla, vil ha, vil ha, vil ha. Hva har du å by på? Begynn der. Anonymkode: 37cc7...fe9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #123 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bla-bla-bla, vil ha, vil ha, vil ha. Hva har du å by på? Begynn der. Anonymkode: 37cc7...fe9 Det er litt snodig å lese her ja, at det ikke er snakk om at en mann skal kunne stille krav tilbake. Forstår godt at kvinner kan synes det er en hyggelig gest å bli påspandert. Men disse damene må også forstå at veldig mange damer ikke synes det. Noe som gjør det ganske så frekt å kalle norske menn for nedlatende ting av den grunn at de ikke er så flinke til å spandere. Nesten som at det er en drakamp hvor menn er tauet og damer med ulike forventninger står på hver sin side og trekker. Dessverre for dere som ønsker å bli påspandert, dere har tapt, soleklart. Og mannen har tilpasset seg flertallet. I stedet for å klage på menn til menn, gå heller til media som de kvinnene som vant denne drakampen Anonymkode: 4f516...f3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #124 Del Skrevet 5 timer siden Jeg regner med de ikke spanderer fordi de ikke er rause. Det er det jeg har opplevd. Har bare møtt en mann som ca aldri spanderte. Han viste seg å være gjerrig. Jeg, som kvinne, ønsker selv å være raus og forventer en raus mann. Jeg liker også å spandere på venner, nå som jeg har fått fulltidsjobb etter studier. I Norge er en del folk så redde for pengene sine. Anonymkode: 2fdd5...da9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #125 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg regner med de ikke spanderer fordi de ikke er rause. Det er det jeg har opplevd. Har bare møtt en mann som ca aldri spanderte. Han viste seg å være gjerrig. Jeg, som kvinne, ønsker selv å være raus og forventer en raus mann. Jeg liker også å spandere på venner, nå som jeg har fått fulltidsjobb etter studier. I Norge er en del folk så redde for pengene sine. Anonymkode: 2fdd5...da9 Tror det handler mer om å ikke føle seg utnyttet. Men gniten blir en uansett. Var det du som spanderte på den gniten mannen hele tiden da? Anonymkode: 4f516...f3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #126 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Tror det handler mer om å ikke føle seg utnyttet. Men gniten blir en uansett. Var det du som spanderte på den gniten mannen hele tiden da? Anonymkode: 4f516...f3f Ja, det hendte jeg gjorde det. Men siden han tjente mye mer enn meg og bare vanskelig gjorde det selv, og aldri sa takk når jeg gjorde det, så ble det lite gjensidig raushet. Trenger ikke spandere på første date for min del. Men ja. Jeg vil det skal være rausere ut i forholdet. Ellers handler spandering for meg om å kunne gjøre noe hyggelig sammen, og betale for den som ikke har like mye. Det øker sjansen for at man får gjort ting sammen. Anonymkode: 2fdd5...da9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardenus Skrevet 2 timer siden #127 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (På 5.4.2024 den 8.56): Med alle de norske har det blitt litt sånn kleint med hvem som skal bestille, betale osv. Litt som om norske menn er redd for å gjøre noe feil. Men jeg vil fortelle dere at det blir aldri feil om dere tar litt vare på dama fra aller første stund, og det betyr ikke at hun kommer til å forvente at du spanderer alt. Det trenger ikke å være å spandere en gang. Men å ha et slags fokus på henne helt fra starten, og ha en sikkerhet i din rolle. Da vil hun nok føle seg mindre usikker, og daten vil gå bedre. Dette er et minefelt for mannfolk, for du kan møte ei som forventer at man skal betale hver for seg, eller at de forventer at mannen skal betale. Hvis du "velger" feil her, så er sjansen din over, mange blir fornærma hvis du velger feil, altså om du velger å betale for alt, så kan du ha møtt på hun som skal betale selv å hun føler nå at hun skylder deg noe, eller du velger å splitte, nei da er det også feil, da blir man ikke tatt hånd om. Hva jeg referer til er historier om dater hvor de forteller at det er turn off hvis man betaler, det er turn off hvis han ikke gjør det, det er umulig å velge riktig, spør du så er det turn off også. Minefelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #128 Del Skrevet 1 time siden Ardenus skrev (41 minutter siden): Dette er et minefelt for mannfolk, for du kan møte ei som forventer at man skal betale hver for seg, eller at de forventer at mannen skal betale. Hvis du "velger" feil her, så er sjansen din over, mange blir fornærma hvis du velger feil, altså om du velger å betale for alt, så kan du ha møtt på hun som skal betale selv å hun føler nå at hun skylder deg noe, eller du velger å splitte, nei da er det også feil, da blir man ikke tatt hånd om. Hva jeg referer til er historier om dater hvor de forteller at det er turn off hvis man betaler, det er turn off hvis han ikke gjør det, det er umulig å velge riktig, spør du så er det turn off også. Minefelt. Det er ikke et minefelt, nei, bare en situasjon som krever integritet, som så mye annet. Hvem vil du være? En raus person eller ikke? Hvis dama klager på at du gjør en raus gest, så kan du ganske enkelt avspises. Hvem er det som klager på at noen gjør en raus gest? Hvis hun selv ønsker å betale så kan hun heller si - jeg vil ta min del. Så lett er det. Hvis man bare tør spørre seg selv hvem man selv vil være, og setter grenser for seg selv og ikke finner seg i mennesker som blir sure for at man prøver å gjøre noe hyggelig. Anonymkode: 2fdd5...da9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #129 Del Skrevet 1 time siden Ardenus skrev (46 minutter siden): Dette er et minefelt for mannfolk, for du kan møte ei som forventer at man skal betale hver for seg, eller at de forventer at mannen skal betale. Hvis du "velger" feil her, så er sjansen din over, mange blir fornærma hvis du velger feil, altså om du velger å betale for alt, så kan du ha møtt på hun som skal betale selv å hun føler nå at hun skylder deg noe, eller du velger å splitte, nei da er det også feil, da blir man ikke tatt hånd om. Hva jeg referer til er historier om dater hvor de forteller at det er turn off hvis man betaler, det er turn off hvis han ikke gjør det, det er umulig å velge riktig, spør du så er det turn off også. Minefelt. At dere ikke ser det er turn off at damene holder på sånn, er for meg en gåte. Anonymkode: 2fdd5...da9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissi2020 Skrevet 1 time siden #130 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Bla-bla-bla, vil ha, vil ha, vil ha. Hva har du å by på? Begynn der. Anonymkode: 37cc7...fe9 Vær en mann, det er DU, som skal tilby. Så kan damen avgjøre om det du har å tilby er godt nok og om hun kan godta det, eller om hun heller går til den neste, som har et bedre tilbud til henne. Vær en Mann og slutt å være en drittsekk! Følg naturens rekkefølge, det er så enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissi2020 Skrevet 1 time siden #131 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): At dere ikke ser det er turn off at damene holder på sånn, er for meg en gåte. Anonymkode: 2fdd5...da9 Du er gjerrig. DET er turn off!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissi2020 Skrevet 1 time siden #132 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tror det handler mer om å ikke føle seg utnyttet. Men gniten blir en uansett. Var det du som spanderte på den gniten mannen hele tiden da? Anonymkode: 4f516...f3f Kvinneguiden.no er blitt incelsene sin bastion, hvor de fortvilet forsøker å prakke sin motbydelige gjerrighet og umodenhet på intetanende kvinner. 👺💰Damer; stå på kravene og slipp ikke en eneste av disse drittsekkene inn i deres liv! Enhver dame fortjener å bli verdsatt og behandlet på en god, romantisk måte av mannen hun dater. ❤️❤️La drittsekkene sitte alene foran skjermene sine og nappe i løken,🧅🍆☹️🖥️ mens dere er ute med de gode mennene og nyter livet!😂👍❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stian42 Skrevet 1 time siden #133 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (På 5.4.2024 den 8.56): Jeg har vært på en del dater med norske menn, og noen utenlandske (flere fra USA). Og jeg vil bare dele mitt råd, for jeg har nesten utelukkende følt meg mye bedre med de utenlandske. Jeg er absolutt feminist, men det er noe fantastisk å føle seg litt "tatt vare på" og verdsatt på første date. Så enkelt som at han spør "hva vil du ha?" Og spanderer den første kaffen/ølen (og hvis det blir fler så tar jeg neste.) Han ene hadde tatt med seg en kurv med bringebær på første date. De har en slags selvfølgelighet over at de skal være en slags "vert" om dere skjønner. Og det har fått meg til å føle meg trygg, smigret og verdsatt. Alle de utenlandske har også sendt meg en melding rett etter daten og takket for den. Det setter jeg veldig stor pris på. Med alle de norske har det blitt litt sånn kleint med hvem som skal bestille, betale osv. Litt som om norske menn er redd for å gjøre noe feil. Men jeg vil fortelle dere at det blir aldri feil om dere tar litt vare på dama fra aller første stund, og det betyr ikke at hun kommer til å forvente at du spanderer alt. Det trenger ikke å være å spandere en gang. Men å ha et slags fokus på henne helt fra starten, og ha en sikkerhet i din rolle. Da vil hun nok føle seg mindre usikker, og daten vil gå bedre. Noen som kjenner seg igjen? Anonymkode: 6e7cf...3d2 Du vil de skal lede daten, mange damer som liker det. På min side så likte jeg mye bedre å date utenlandske damer, de tar virkelig vare på deg på et helt annet nivå. Tror både menn og damer i norge har blitt litt tafatte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissi2020 Skrevet 1 time siden #134 Del Skrevet 1 time siden stian42 skrev (3 minutter siden): Du vil de skal lede daten, mange damer som liker det. På min side så likte jeg mye bedre å date utenlandske damer, de tar virkelig vare på deg på et helt annet nivå. Tror både menn og damer i norge har blitt litt tafatte. Du vil HA, men ikke gi? Da er du en GJERRIG OG EGOISTISK MANN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stian42 Skrevet 1 time siden #135 Del Skrevet 1 time siden Lissi2020 skrev (3 minutter siden): Du vil HA, men ikke gi? Da er du en GJERRIG OG EGOISTISK MANN! Hvor sa jeg det og hvorfor er du så aggressiv? . Tror folk må roe ned litt på forumene her. Jeg bidrar mer en du aner til min kone og når jeg datet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stian42 Skrevet 1 time siden #136 Del Skrevet 1 time siden Lissi2020 skrev (13 minutter siden): Kvinneguiden.no er blitt incelsene sin bastion, hvor de fortvilet forsøker å prakke sin motbydelige gjerrighet og umodenhet på intetanende kvinner. 👺💰Damer; stå på kravene og slipp ikke en eneste av disse drittsekkene inn i deres liv! Enhver dame fortjener å bli verdsatt og behandlet på en god, romantisk måte av mannen hun dater. ❤️❤️La drittsekkene sitte alene foran skjermene sine og nappe i løken,🧅🍆☹️🖥️ mens dere er ute med de gode mennene og nyter livet!😂👍❤️❤️ Jeg er helt enig i at menn skal behandle damene på en god måte, være romantiske, vise respekt, være modne, investere tid i hverandre, spandere noe og bygge et langsiktig forhold. Der man lytter på damen og viser god interesse i henne, hennes liv og har en god tid sammen. Det er mine tanker , ikke vær så kjapp med å angripe noen her . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 32 minutter siden #137 Del Skrevet 32 minutter siden Lissi2020 skrev (1 time siden): Vær en mann, det er DU, som skal tilby. Så kan damen avgjøre om det du har å tilby er godt nok og om hun kan godta det, eller om hun heller går til den neste, som har et bedre tilbud til henne. Vær en Mann og slutt å være en drittsekk! Følg naturens rekkefølge, det er så enkelt. Jeg tilbyr når jeg har bestemt meg for at du er verdt det. Inntil den tid kan du holde prinsessefaktene dine for deg selv. Anonymkode: 37cc7...fe9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå