AnonymBruker Skrevet 19. januar #161 Del Skrevet 19. januar Nå har jeg ikke lest alle innleggene, men: Jeg som voksen dame på 48 år synes jeg er fint å bli oppvartet, føle meg feminin og jeg vil gjerne at mannen skal føle seg maskulin i mitt nærvær. Jeg kan betale for meg osv og kan åpne døra selv, men det er utrolig hyggelig når mannen gjør det. Er det ikke bare å være seg selv og være genuine/ærlige med hverandre. Være tydelig på hva man ønsker og trenger i et forhold både hos mannen og kvinnen. Vi har tross alt forskjellige behov og verdier. Finne ut om man er kompatible. Kjemien er også viktig selvfølgelig. Ikke vent for lenge med å prate om dette. Jeg har gått på trynet ett par ganger nå og har lært på den harde måten. Nå vet jeg at hvilken type mann og forhold jeg ønsker meg. Jeg kunne ha skrevet mye mer om dette og det jeg har lært de siste årene. Anonymkode: 03040...675 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 19. januar #162 Del Skrevet 19. januar Lissi2020 skrev (13 timer siden): Du har mistet din maskulinitet;- kalkulatoren går hele tiden inne i hodet ditt med beregninger om å få penger ut av damen, i stedet for å tenke:» hva kan jeg gi henne for å vise at jeg liker henne og vil ta vare på henne»? Dersom du ikke mestrer denne kunsten, bør du kanskje heller finne deg en mann, for det kan jo tenkes at det vil passe deg og din tankegang bedre. ... "OK". Du er sikkert en sånn liksomfeminin "ågidameien"-kvinne lik stereotypen i Donald som dåner når det skjer noe spennende, eller hopper opp på en krakk om de ser en mus? Din mening om meg er verdiløs, og du har ikke noe kompetanse i det hele tatt rundt konseptet "maskulinitet". I innlegget ditt står det eksplisitt at jeg ikke har noe imot å spandere hvis jeg ber noen ut. Så, du kan pent holde kjeft og lære deg å lese innleggene du svarer på. Især hvis du skal være krass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 19. januar #163 Del Skrevet 19. januar Lissi2020 skrev (13 timer siden): Kanskje flere menn heller dypest sett ønsker seg en partner av samme kjønn? Det har jo vært så mye fokus på dette de siste årene, at mange kan ha blitt påvirket av den rosa propagandaen. I bunn og grunn virker det som at menn ikke lenger vil være menn, men hen, med færre plikter og større homogenitet seg imellom ( minst mulig forskjell). Her passer ikke kvinnens følelser inn. Resultatet er at menn og kvinner blir fremmedgjort overfor hverandre og følgelig går fødselstallene kraftig ned og etter hvert forgubbes vi og dør ut. Du vet, hvis vi heller anerkjenner at vi faktisk er ganske like, blir det mye lettere å forstå hverandre enn denne merkelige ideen om at vi er så forskjellige. I den verdenen, blir det slik at en mann bare må gjette på hvordan kvinner tenker - og motsatt - fremfor at man antar at mennesker tenker som mennesker, og at vår forståelse av hverandre skjer ut fra det grunnlaget. Dette ser du forøvrig godt på diskusjonsfora som kvinneguiden - hvor det ofte er større krangler mellom dem av samme kjønn enn mellom kjønnene. Just saying. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #164 Del Skrevet 19. januar Gi tilbake alle rettighetene dere har tatt fra oss og lønna vår og slutt å ligge rundt så blir vi nok gentlemen igjen skal du se. Anonymkode: e1c6f...3fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 19. januar #165 Del Skrevet 19. januar (endret) Helene1982 skrev (14 timer siden): Jeg tror ikke de fleste kvinner i dag ser etter en mann som kan betale for en kaffe for å vise at han investerer i dem. Dating handler om å bli kjent for å finne ut om det kan bli en romanse eller et forhold. De fleste menn har viktigere ting å bidra med enn en femtilapp til en kaffe. Jeg hadde heller ønsket å lage kaffen selv og eventuelt varte opp med noe annet godt fra eget kjøkken hvis det var snakk om en kaffedate, hvis jeg skal være ærlig. I alle fall om det er greit utevær. Skulle denne teoretiske daten likne litt på denne Lissi-karakteren og tenke "åååå, han har ikke råd til å betale kaffe til meg - redflagredflag", sier jeg bare GTFO, uansett Not my kind of "woman". Det er nettopp det med å "bli kjent" som er poenget, og det å by på seg selv (nærmest i bokstavelig forstand) er en del av det. I alle fall for meg. Endret 19. januar av knooters Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #166 Del Skrevet 19. januar Lissi2020 skrev (På 18.1.2025 den 1.05): Vær en mann, det er DU, som skal tilby. Så kan damen avgjøre om det du har å tilby er godt nok og om hun kan godta det, eller om hun heller går til den neste, som har et bedre tilbud til henne. Vær en Mann og slutt å være en drittsekk! Følg naturens rekkefølge, det er så enkelt. How about no Anonymkode: 51d65...7d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #167 Del Skrevet 19. januar Lissi2020 skrev (På 18.1.2025 den 14.52): Dette er ikke tull,- men slik som naturen fungerer! Men er du en gjerrig mann, vil du alltid sette pengene høyere enn damen og DET er turn off! Jeg er en kåt og sulten mann, så gi meg sex og en sandwich. Sånn er naturen! Anonymkode: 51d65...7d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #168 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (På 6.4.2024 den 21.23): Vi er verdt det. Du og dine likesinnede derimot, er det ikke. Derfor blir vi ikke sammen med dere. Anonymkode: 7d1a3...138 Du er verdt det ifølge deg selv lol Anonymkode: 51d65...7d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #169 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (På 6.4.2024 den 21.40): Det er mer likestilling på Island og i Danmark. Likevel er mange menn der annerledes, og synes ikke at det å spandere en kaffe på daten ruinerer likestillingen. Jeg spanderte gjerne en kopp kaffe på en date da jeg var singel. Anonymkode: 7d1a3...138 Du har nok solid forskning på dette? Anonymkode: 51d65...7d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissi2020 Skrevet 19. januar #170 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg er en kåt og sulten mann, så gi meg sex og en sandwich. Sånn er naturen! Anonymkode: 51d65...7d2 Hva med reise til et land, hvor du kan kjøpe førstnevnte og sikkert få det siste med på kjøpet? Her i Norge gjelder det først og fremst å vise respekt, før man forlanger sex ( ja, du høres forlangende ut, faktisk motbydelig.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissi2020 Skrevet 19. januar #171 Del Skrevet 19. januar knooters skrev (6 timer siden): Jeg hadde heller ønsket å lage kaffen selv og eventuelt varte opp med noe annet godt fra eget kjøkken hvis det var snakk om en kaffedate, hvis jeg skal være ærlig. I alle fall om det er greit utevær. Skulle denne teoretiske daten likne litt på denne Lissi-karakteren og tenke "åååå, han har ikke råd til å betale kaffe til meg - redflagredflag", sier jeg bare GTFO, uansett Not my kind of "woman". Det er nettopp det med å "bli kjent" som er poenget, og det å by på seg selv (nærmest i bokstavelig forstand) er en del av det. I alle fall for meg. Psst,- Lissi her;) Du er turn off, lil’Incel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #172 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (På 6.4.2024 den 8.46): Som mann i dating verdenen vil jeg si at jeg leser hver kvinne utifra situasjonen. Er hun smellvakker og har høy status blant menn spanderer jeg gladelig. Er hun en grå mus med bilder som ikke stemmer overens blir det ikke ett tema engang!! Kanskje kynisk, men det er jo det meste i verden idag.....dessverre Anonymkode: d63b8...b98 Det er dette som skiller en mann fra en MANN, og som gjør at du sitter på et Kvinneforum og skriver stusselige innlegg. Dessverre, for deg. Hvis du hadde vært en god mann, den type mann kvinner ser etter, så ville du sett den dama som du kaller for grå mus, og bestemt deg for å gi henne en god opplevelse sammen med deg. Bestilt god mat og kost dere, sett bort fra det ytre og lært henne å kjenne. Så fikk dere heller gå hver deres vei etterpå, men likevel med en god opplevelse. Ingen blir fattig av å spandere på noen. I neste omgang er det du som blir spandert på. For det er ikke pengene det handler om. Vi ser det godt i den siterte teksten. En gjerrig person er gjerne gjerrig på mange flere felt i livet, som gjerrig på omtanke. Anonymkode: 589e9...d67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #173 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Det er dette som skiller en mann fra en MANN, og som gjør at du sitter på et Kvinneforum og skriver stusselige innlegg. Dessverre, for deg. Hvis du hadde vært en god mann, den type mann kvinner ser etter, så ville du sett den dama som du kaller for grå mus, og bestemt deg for å gi henne en god opplevelse sammen med deg. Bestilt god mat og kost dere, sett bort fra det ytre og lært henne å kjenne. Så fikk dere heller gå hver deres vei etterpå, men likevel med en god opplevelse. Ingen blir fattig av å spandere på noen. I neste omgang er det du som blir spandert på. For det er ikke pengene det handler om. Vi ser det godt i den siterte teksten. En gjerrig person er gjerne gjerrig på mange flere felt i livet, som gjerrig på omtanke. Anonymkode: 589e9...d67 Du er så nær blinken, men presterer likevel å bomme totalt. For dette handler ikke om penger. Er problemet ditt som mann at du ikke har råd til å spandere, så er det en ærlig sak. Men en ærlig sak du faktisk må ta deg i selene og gjøre noe med. Og det handler heller ikke om "grå mus". Klart at en mann må være fysisk tiltrukket dama, men hvis hun må være klassisk smellvakker for at han skal ta seg bryet med å oppføre seg er det noe alvorlig galt med ham. Nei, dette handler ikke om "penger og grå mus". Det handler om tid og oppmerksomhet, og om hvorvidt dama er verdt det. Vi har alle bare ett eller annet (forhåpentligvis høyt) antall timer igjen på denne planeten. Og jeg er ikke villig til å kaste bort noen av dem på en eller annen bitch som er høy på seg selv, langt mindre en som på toppen av det hele ikke engang har grunn til å være det. Derfor spørsmålet til henne: Hvorfor skulle jeg bruke tid på deg? Er du faktisk en bra dame som kan tilby det en mann vil ha? Dette er tross alt blitt mangelvare i 2025… Hvis ja, så er det helt greit om du er en grå mus. Hvis nei, så kan du vennligst pelle deg ut av mitt nærvær uansett hvordan du måtte se ut. Anonymkode: 37cc7...fe9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #174 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Du er så nær blinken, men presterer likevel å bomme totalt. For dette handler ikke om penger. Er problemet ditt som mann at du ikke har råd til å spandere, så er det en ærlig sak. Men en ærlig sak du faktisk må ta deg i selene og gjøre noe med. Og det handler heller ikke om "grå mus". Klart at en mann må være fysisk tiltrukket dama, men hvis hun må være klassisk smellvakker for at han skal ta seg bryet med å oppføre seg er det noe alvorlig galt med ham. Nei, dette handler ikke om "penger og grå mus". Det handler om tid og oppmerksomhet, og om hvorvidt dama er verdt det. Vi har alle bare ett eller annet (forhåpentligvis høyt) antall timer igjen på denne planeten. Og jeg er ikke villig til å kaste bort noen av dem på en eller annen bitch som er høy på seg selv, langt mindre en som på toppen av det hele ikke engang har grunn til å være det. Derfor spørsmålet til henne: Hvorfor skulle jeg bruke tid på deg? Er du faktisk en bra dame som kan tilby det en mann vil ha? Dette er tross alt blitt mangelvare i 2025… Hvis ja, så er det helt greit om du er en grå mus. Hvis nei, så kan du vennligst pelle deg ut av mitt nærvær uansett hvordan du måtte se ut. Anonymkode: 37cc7...fe9 Hva var det jeg bommet på? Du viser helt tydelig at du også faller inn i den kategorien jeg skrev om, altså en mann på Kvinneforum som skriver nedlatende om kvinner, og som aldri vil få seg en bra dame på grunn av holdningene sine. Jeg, og de fleste andre kvinner, vil ikke kunne tilby deg noe som helst, for du er ikke en bra mann. Anonymkode: 589e9...d67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #175 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (15 timer siden): Gi tilbake alle rettighetene dere har tatt fra oss og lønna vår og slutt å ligge rundt så blir vi nok gentlemen igjen skal du se. Anonymkode: e1c6f...3fc Nøyaktig hvilke rettigheter er det du som mann har mistet fordi kvinner har fått flere rettigheter? Jeg er oppriktig nysgjerrig. Anonymkode: 84ff9...786 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #176 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nøyaktig hvilke rettigheter er det du som mann har mistet fordi kvinner har fått flere rettigheter? Jeg er oppriktig nysgjerrig. Anonymkode: 84ff9...786 Vi har tatt fra ham lønna hans også, vet du... Er det mulig. Anonymkode: 589e9...d67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #177 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva var det jeg bommet på? Du viser helt tydelig at du også faller inn i den kategorien jeg skrev om, altså en mann på Kvinneforum som skriver nedlatende om kvinner, og som aldri vil få seg en bra dame på grunn av holdningene sine. Jeg, og de fleste andre kvinner, vil ikke kunne tilby deg noe som helst, for du er ikke en bra mann. Anonymkode: 589e9...d67 Du aner ikke hva en bra mann er. En bra mann er ikke ensidig selvoppofrende. Og det er akkurat her du bommer. Anonymkode: 37cc7...fe9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #178 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (På 5.4.2024 den 10.40): overlater til kvinner å ta initiativ til date, planlegge innhold og betale for date samt lukke opp døren for sex. Ingen kan vel anklage han for å oppføre seg som et rovdyr mot kvinner når han strengt tatt jakter defensivt og er en ærlig drittsekk. Det er jo akkurat det dere har ønsket dere gjennom en drøss kampanjer, ol. Dere får bare rulle inn sytinga når dere har fått akkurat det dere har bedt om. Anonymkode: 6447c...7d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #179 Del Skrevet 20. januar Dere menn må forstå at likestilling er ikke det samme som at vi kvinner skal date kvinner. Likestilling handler ikke om at kvinner skal betale for seg selv og går kledd som menn, skal jeg ha på rutete skjorte og en jeans og kort hår null sminke? Kanskje manne parfyme i tillegg? Nei da løper nok alle menn i motsatt retning tross for likestilling. Poenget er at det er visse forskjeller som skal ivaretas og hylles. Ja vi kan begge tjene like mye og jobbe som politi. Men jeg er fortsatt mer feminin og du mer maskulin. Vi skal ikke alle bli feminine fordi det er likestilling. Anonymkode: c2a16...9e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 20. januar #180 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Dere menn må forstå at likestilling er ikke det samme som at vi kvinner skal date kvinner. Likestilling handler ikke om at kvinner skal betale for seg selv og går kledd som menn, skal jeg ha på rutete skjorte og en jeans og kort hår null sminke? Kanskje manne parfyme i tillegg? Nei da løper nok alle menn i motsatt retning tross for likestilling. Poenget er at det er visse forskjeller som skal ivaretas og hylles. Ja vi kan begge tjene like mye og jobbe som politi. Men jeg er fortsatt mer feminin og du mer maskulin. Vi skal ikke alle bli feminine fordi det er likestilling. Anonymkode: c2a16...9e6 Så vær FEMININ, og ikke lat som at du er en liten unge som må ha mammaen din til å betale for deg. Det minst kvinnelige du får er noen som forventer at menn skal betale bare fordi de har livmor. VI vil date kvinner, ikke barn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå