Mezzosoprena Skrevet 4. april #1 Del Skrevet 4. april Jeg er ganske ny når det kommer til styrketrening (på senter), men jeg ser at det er ganske vanlig å ha "leg day" og "arm/upper body day". Er det noe i veien for at man kjører kardio og hele kroppen på alle øktene? Jeg trenger per nå to ganger per uke, men skal denne uken øke til tre. Jeg har funnet ut at jeg elsker å trene (who knew!!!) og kan fint bruke 2 timer på senteret per gang. Ødelegger dette noe for meg, eller er det bare å kjøre på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #2 Del Skrevet 4. april Jeg har ikke tid å dele det opp, for altså å trene flere ganger enn jeg gjør, så jeg kjører full body på treningsdagene mine. Trener 3-4 ganger i uka. Funker fint. Anonymkode: d06cf...f4b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 4. april Forfatter #3 Del Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har ikke tid å dele det opp, for altså å trene flere ganger enn jeg gjør, så jeg kjører full body på treningsdagene mine. Trener 3-4 ganger i uka. Funker fint. Anonymkode: d06cf...f4b Takk 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #4 Del Skrevet 4. april Jeg også gjør full body, men ikke nødvendigvis helt like øvelser hver gang. Har et utvalg øvelser som jeg plukker av. Lager meg program over 4-6 uker ad gangen så det blir lettere å følge en progresjon. Anonymkode: 1009d...a63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #5 Del Skrevet 4. april Tren gjerne fullkropp 3 ganger i uka, men prøv å få en hviledag mellom øktene til restutisjon. Dette er ekstra viktig i starten for å bygge opp toleranse for treninga. Selve økta bryter ned muskelaturen også blir den bygd opp igjen under hvile. Anonymkode: 89ba4...9b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #6 Del Skrevet 4. april Som nybegynner så må du bare kjøre på akkurat som du vil så lenge du finner motivasjon i treningen. Du trener 2 ganger i uken, og dermed er det helt usannsynlig at du overbelaster kropp og muskulatur med såpass mange hviledager imellom. Etter hvert kan du begynne å spisse treningen - men nå: bare kjør på! Anonymkode: c1079...a3f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 5. april #7 Del Skrevet 5. april Kommer lenger med fullkropp 3 dager i uka som naturlig, proteinsyntesen var jo kun 24-48 timer så om du splitter opp så tidlig i trenings karrieren så bygger man lite muskler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #8 Del Skrevet 5. april Det er vel vist at kroppen bygger mer om man unngår treningsøkter som varer lengre enn 60-70 min? Anonymkode: faab8...796 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 5. april #9 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det er vel vist at kroppen bygger mer om man unngår treningsøkter som varer lengre enn 60-70 min? Anonymkode: faab8...796 Aldri hørt om, eneste faktorer er kvalitet i arbeid, får gjort mye på 90 min effektiv trening inkludert oppvarming. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 5. april #10 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (6 timer siden): Som nybegynner så må du bare kjøre på akkurat som du vil så lenge du finner motivasjon i treningen. Du trener 2 ganger i uken, og dermed er det helt usannsynlig at du overbelaster kropp og muskulatur med såpass mange hviledager imellom. Etter hvert kan du begynne å spisse treningen - men nå: bare kjør på! Anonymkode: c1079...a3f Ser denne , men fortsatt lurt å forhøre seg. Enkle valg som program og split setter folk rask på riktig vei så samt de for veiledning . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå