MariaIsabel Skrevet 9. april 2024 #21 Del Skrevet 9. april 2024 Vi kan ikke bare fortsette å bytte på AP og Høyre, det er jo bare rør med begge ... FRP er det vi trenger nå! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 9. april 2024 #22 Del Skrevet 9. april 2024 Stina234 skrev (12 minutter siden): Høyere kommunale avgifter ligger på de fleste kommuner både kommuner med venstresidens styrte kommuner og høyrestyrte kommuner, der er det liten forskjell. Det som er hovedårsaken er rammebet gelsene fra venstresiden sin politkk på regjeringsnivå med strammere kommunale overføringer. Ja, kommunene får overført mindre penger og må hente inn der de kan. Da er det rart at de har råd til å senke formuesskatten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stina234 Skrevet 10. april 2024 #23 Del Skrevet 10. april 2024 Øyne skrev (3 timer siden): Ja, kommunene får overført mindre penger og må hente inn der de kan. Da er det rart at de har råd til å senke formuesskatten. Tror ikke du skjønner så mye om skatt. Skatt på arbeidende kapitaø som er det riktige navnet er vedtatt av stortinget. Det ironiske er at denne skatten forårsaker en reduksjon i skatteinntektene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 10. april 2024 #24 Del Skrevet 10. april 2024 Jeg er ikke spesielt fornøyd med dagens regjering. Faktisk ganske missfornøyd. Men har ikke bare med den dårlige politikken deres,som jeg mener er for vag og veik. Men synes regjeringens medlemmer fremstår forferdelig svake individuellt. Mye utskiftninger,skandaler og flauser. Hadde også forventet en langt mer løsningsorientert politikk. Tror også det er mye som skjer i verden nå,som høyre side neppe hadde taklet noe bedre en venstre side. Det er en uheldig periode for Støre og co. Når det er sagt,så tenker jeg det er fryktelig mange Nordmenn i dag som kommer til å skyte seg selv i foten ved å stemme borgerlig neste gang. Billigere bensin og mindre byråkrati kommer ikke til å hjelpe deg når disse kommer til makten igjen. Det blir raskt mindre frihet. Mer politistat. Mindre velferd og større forskjeller. Norge som det Norge de fleste her inne har vokst opp i kommer ikke til å bli det samme etter enda flere perioder med Erna og co. Tror også samfunnet nå er så splittet og skadet at veldig mange stemmer primært for å skade velferdstaten mest mulig. Jo mindre støtte til de svakeste,jo bedre. Dette begrunnes selvsagt med at "jeg" vil få det så mye bedre,for da betaler jeg helt sikkert mindre skatt. Men det stikker mye dypere en det for en del. Se bare hvor mange som ønsker å tyste på NAV,dersom den uføretrygdede naboen velger å ta seg en joggetur. Det er veldig mye hat der ute. Varsellamper som hjemløs-eksplosjonen som skjer i mye av verden ser bare ut til å være en motivasjon her i Norge om dagen. Tar min egen arbeidsplass som eksempel. Alt av utlendinger er fienden. Alt av de de som mottar støtte er fienden. Disse er grunnen til at "jeg" har det dårligere om dagen. Noe som jo er grunnleggende feil og bare ren ondskapsfullt. Men noen må ta skylden. I historien er det jo alltid dette som er resultatet. De fleste som syter har det ikke engang vanskelig eller tøft. Det er bare fordi den enorme velstanden de var bortskjemt med i flere år begynner å bli borte. Noen må jo få skylden. Dagens regjering er ikke bra nok,men jeg tror en blå regjering ville vært enda mer skadelig for det brede Norske folk,og velferdstaten. Så jeg er en som håper APs "revitalisering" vil kunne oppnå noe. At de forbedrer seg. Ser ikke Norge som et bedre sted med Erna ved roret. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 10. april 2024 #25 Del Skrevet 10. april 2024 (endret) Stina234 skrev (8 timer siden): Tror ikke du skjønner så mye om skatt. Skatt på arbeidende kapitaø som er det riktige navnet er vedtatt av stortinget. Det ironiske er at denne skatten forårsaker en reduksjon i skatteinntektene Du tror ikke at jeg skjønner..! Nei vel. Du er frekk. Endret 10. april 2024 av Øyne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå