AnonymBruker Skrevet 4. april #1 Del Skrevet 4. april Noen som har sjekket seg etter SA/MA/fødsel? Anonymkode: cd99e...8dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #2 Del Skrevet 4. april Jeg hadde svak positiv test 4 uker etter MA i uke 10. Fikk mensen 5 uker etter. Anonymkode: 496fb...e39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lotte123 Skrevet 4. april #3 Del Skrevet 4. april Svak positiv 11 uker etter MA 💔 det var i uke 9 og fosteret var seks uker gammelt. Fikk ikke mensen. Begynte på provera for å få syklus tilbake 5-6 uker etterpå. Tålmodighetsprøve deluxe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #4 Del Skrevet 4. april Oj, så lenge, ja. Takk for svar. Anonymkode: cd99e...8dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lotte123 Skrevet 4. april #5 Del Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Oj, så lenge, ja. Takk for svar. Anonymkode: cd99e...8dd Vil absolutt tro at dette var unntak. Da jeg mistet et halvt år før, i uke 12, fikk jeg mensen en mnd etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #6 Del Skrevet 4. april Etter sist MA hadde jeg positive graviditetstester i 7 uker fra etter blødning var over. Så nesten 8 uker. Anonymkode: 8ad37...14c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå