AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #1 Skrevet 4. april 2024 Inspirert av et annet innlegg her som fikk meg til å tenke… Samboer har i mange år sporet telefonen min gjennom «hvor er» appen. Han har og lagt til seg på min telefon, så jeg også kan se hvor han er. Han sier det er fordi han synes det et så kjekt å se hvor jeg er og om når jeg er på vei hjem. Selv om jo dette er noe han vet når vi mld flere ganger gjennom arbeidsdagen og jeg alltid sender mld når jeg er på vei hjem. Det gjør meg i utgangspunktet ikke noe, for jeg skjuler jo ikke noe. Samtidig er det irriterende og føles overvåkende når han sender mld som «hva gjør du på xx butikk. Ikke shoppe nå! Du trenger ikke noe» eller «hva gjør du der????». Er dette veldig sært? Jeg tør ikke si jeg ikke vil han skap spore, da jeg vet han vil tro jeg skuler noe… Anonymkode: afa9d...271 7
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 Populært innlegg #2 Skrevet 4. april 2024 Du trenger ikke si noe, bare slå av delt posisjon. Spør han så si at du er lei av kommentarene. Anonymkode: aa552...64a 81 16
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #3 Skrevet 4. april 2024 Uakseptabelt. Jeg hadde bare skrudd av den funksjonen på telefonen min umiddelbart. Hadde han sagt noe hadde jeg bare sett dumt på han og heist på skuldrene. Anonymkode: f6cc6...76d 32 7
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #4 Skrevet 4. april 2024 Ts her. Jeg har skrudd den av flere ganger, da ringer han med en gang og ber meg skru på. Jeg er konfliktsky, samt at jeg har jo ikke noe å skjule, så derfor har jeg latt det gå. Vet han vil bli veldig sint og sur om jeg nekter. Og det er det liksom ikke verdt. Men nå ble jeg usikker…Vi er og godt voksen i 40 og 50 årene. Anonymkode: afa9d...271 5
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #5 Skrevet 4. april 2024 Du må bare sette grenser og svelge konfliktskyheten din Anonymkode: ff69b...759 36 12
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #6 Skrevet 4. april 2024 Jeg ville vanligvis ikke hatt noe problemer med sporingsapp. Men om det hadde blitt sånt mas som han holder på med hadde jeg ikke giddet. Da vil den ikke ha den praktiske nytten lenger, men bare være til irritasjon. Anonymkode: 4bbba...400 22 4
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #7 Skrevet 4. april 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ts her. Jeg har skrudd den av flere ganger, da ringer han med en gang og ber meg skru på. Jeg er konfliktsky, samt at jeg har jo ikke noe å skjule, så derfor har jeg latt det gå. Vet han vil bli veldig sint og sur om jeg nekter. Og det er det liksom ikke verdt. Men nå ble jeg usikker…Vi er og godt voksen i 40 og 50 årene. Anonymkode: afa9d...271 Han er ikke riktig klok. Sjalu og kontrollerende. Si nei. Anonymkode: 9c4a1...696 25 12
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #8 Skrevet 4. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg ville vanligvis ikke hatt noe problemer med sporingsapp. Men om det hadde blitt sånt mas som han holder på med hadde jeg ikke giddet. Da vil den ikke ha den praktiske nytten lenger, men bare være til irritasjon. Anonymkode: 4bbba...400 Enig. Jeg bryr meg heller egentlig ikke om det, men kommentaren er veldig irriterende. ts Anonymkode: afa9d...271 2 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #9 Skrevet 4. april 2024 Skru av og behold det av. Han kontrollerer deg jo Anonymkode: 69c5f...d1d 24 4
Daria Skrevet 4. april 2024 #10 Skrevet 4. april 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Samtidig er det irriterende og føles overvåkende når han sender mld som «hva gjør du på xx butikk. Ikke shoppe nå! Du trenger ikke noe» eller «hva gjør du der????». Altså, nei?! Det der er så lite greit at hadde han ikke umiddelbart skjønt det, ville jeg gått. Det handler jo ikke om at det er kjekt å vite når du er på vei hjem, det er et kontrollregime som gir meg frysninger. 25 21
Nymerïa Skrevet 4. april 2024 #11 Skrevet 4. april 2024 TS, du synes jo ikke dette er greit. Hadde det vært greit så hadde du ikke skrevet noe her. Hvis det ikke er rom for at du sier at du ikke ønsker dette, hva er forholdet ditt verdt? 7
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #12 Skrevet 4. april 2024 Familievernkontoret? Så lenge du ikke greier å stå opp for deg selv alene, da må du enten akseptere kontrolleringen hans, eller ha noen med på laget som tar konflikten med deg. Anonymkode: 6072a...a98 2 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #13 Skrevet 4. april 2024 Tror både jeg og mannen sjekker og kommenterer på snapkart, men helst bare sånn på gøy når du liksom får bil på kjøretur eller er på kjøpesenter Anonymkode: 36e1f...872
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #14 Skrevet 4. april 2024 Jeg hadde skrudd av, og hadde det ikke blitt akseptert sæ hadde jeg fjernet han fra telefonen.. Dvs inkl all kontaktinfo, utenom hvor eventuell post skulle videresendes. For meg er det fullstendig uakseptabelt. Jeg er konfliktsky jeg også, så jeg hadde ikke laget konflikt ut av det, jeg hadde bare pakket sammen og dratt. Anonymkode: 52cd4...a89 5 4
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #15 Skrevet 4. april 2024 Han høres ikke helt stabil ut, det der er IKKE normalt 😳😳 Anonymkode: e023d...d04 10 10
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #16 Skrevet 4. april 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ts her. Jeg har skrudd den av flere ganger, da ringer han med en gang og ber meg skru på. Jeg er konfliktsky, samt at jeg har jo ikke noe å skjule, så derfor har jeg latt det gå. Vet han vil bli veldig sint og sur om jeg nekter. Og det er det liksom ikke verdt. Men nå ble jeg usikker…Vi er og godt voksen i 40 og 50 årene. Anonymkode: afa9d...271 Jeg hadde stått på mitt. Du bestemmer selv hva du synes er greit. Anonymkode: 30d10...8bf 2 2
Disco Skrevet 4. april 2024 #17 Skrevet 4. april 2024 Siden han er så opptatt av å stalke deg og oppdager med en gang hvis du skrur av funksjonen så er han kontrollerende og ingenting å spare på. Utrolig at folk finner seg i sånt. At du ikke har noe å skjule har lite med saken å gjøre... 26 7
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #18 Skrevet 4. april 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ts her. Jeg har skrudd den av flere ganger, da ringer han med en gang og ber meg skru på. Jeg er konfliktsky, samt at jeg har jo ikke noe å skjule, så derfor har jeg latt det gå. Vet han vil bli veldig sint og sur om jeg nekter. Og det er det liksom ikke verdt. Men nå ble jeg usikker…Vi er og godt voksen i 40 og 50 årene. Anonymkode: afa9d...271 Han er psyk. Kontrollerende adferd som ikke er greit. Anonymkode: 925a1...35b 3 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #19 Skrevet 4. april 2024 Hmm, det ble sett på verre enn jeg trodde ut fra kommentaren her. Samtidig har jeg ikke turt si det til mine venninner/søster da jeg jo egentlig har skjønt at dette er litt sært. Han er ikke sjalu ellers, men så er jeg jo heller aldri på byen eller drikker alkohol. Møter alltid venninner til lunsj og turer på dagtid. Og han ser jo alltid hvor jeg er. Men han liker bestemme det meste, og mener jeg er vrang om jeg sier imot han. Han har alltid rett mener han. Søren og, nå ble jeg akutt usikker på hele forholdet. Anonymkode: afa9d...271 1 35
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #20 Skrevet 4. april 2024 Det er såklart bare greit når en dame gjør det, fordi han har sikkert noe å skjule. Anonymkode: c9117...550
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå