Gå til innhold

Mobilspill som ikke vil flå deg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ble litt hekta på CandyCrush, men da jeg innså at algoritmen skal få deg til å kjøpe, mistet jeg interessen. 

Enkelte brett er enkle, men så kommer det supervanskelige brett som nærmest er umulig å klare, selv etter utallige forsøk. Når frustrasjonen slår til og du ender opp med å kjøpe hjelpemidler, går det plutselig langt lettere. Spillet handler ikke om å være smart, for uansett hvor smart du er, vil ikke spillet la deg vinne hele tiden. Spillet vil at du skal bruker penger. 

Slik er alle mobilspill. Finnes det spill der ute som jeg kan kose meg med uten å måtte kjøpe det ene og det andre for å avansere?

Anonymkode: 4faf4...a7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hay Day har jeg spilt i mange år, det er ikke i samme kategori som Candy Crush, da.

Anonymkode: 12afd...17f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hay Day! Har ikke brukt en krone. Har spilt i over 10 år (pause innimellom). Haha

Anonymkode: 773de...964

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Stort sett alle vil flå deg, det er jo sånn de tjener penger. Hvis du vil unngå venting, grinding og gnål om mikrotransaksjoner bør du heller kjøpe et spill, f.eks. Stardew Valley, Grime, Terraria, Slay the Spire eller noe sånt. Går også an å installere en SNES-emulator og spille noen gamle klassikere.

Anonymkode: ab486...1cc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kan godt kjøpe spill. Kunne gjerne tenkt meg å kjøpe spill som type CandyCrush. Tetris er jeg lei av.

Anonymkode: 4faf4...a7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
AnonymBruker

Er et risk global domination spill. Kan spille med folk på pc. Kan kjøpe ekstra brett men holder at en person har gjort det. 

Anonymkode: 6110c...659

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Farm hero super saga er noe a la Candy crush, har spilt i mange år, men ikke brukt ei krone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...