AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #1 Del Skrevet 4. april 2024 Fikk de to kortene i den rekkefølgen. Er det positivt eller negativt om en person? Ble litt skeptisk siden paven evt kan stå for kirke? Anonymkode: ac05a...6ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 4. april 2024 #2 Del Skrevet 4. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fikk de to kortene i den rekkefølgen. Er det positivt eller negativt om en person? Ble litt skeptisk siden paven evt kan stå for kirke? Anonymkode: ac05a...6ad Hvorfor skal det bekymre deg når du vet personen ikke er en kirke? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #3 Del Skrevet 4. april 2024 9 mynter står for suksess og livsnytelse og The Hierophant står for autoriteter, både positivt og negativt. Det kan være at en person med innflytelse hjelper deg å oppnå suksess, eller det kan være at kulturen hindrer deg å nyte egen suksess og penger. Anonymkode: 92647...a9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #4 Del Skrevet 5. april 2024 Hierophant kan bety at du får en leder. Feks en lærer på en skole eller en leder i en ny jobb. Anonymkode: c5f7f...2b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #5 Del Skrevet 5. april 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): 9 mynter står for suksess og livsnytelse og The Hierophant står for autoriteter, både positivt og negativt. Det kan være at en person med innflytelse hjelper deg å oppnå suksess, eller det kan være at kulturen hindrer deg å nyte egen suksess og penger. Anonymkode: 92647...a9a Ni mynter er også det ultimate singel kortet, sammen med den tradisjonelle paven kan det fortelle at noen lever i feks sølibat eller har valgt å være alene, eller trives best alene. Anonymkode: be3b8...004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #6 Del Skrevet 5. april 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Fikk de to kortene i den rekkefølgen. Er det positivt eller negativt om en person? Ble litt skeptisk siden paven evt kan stå for kirke? Anonymkode: ac05a...6ad Men så lenge du ikke sier konkret hva spørsmålet var, resten av kortene eventuelt, så kan vi her tolke i det uendelige. Jeg har drevet med tarotkort i 25 år og har sett all slags betydninger i kortene, alt etter spørsmål, intuisjon og bilder jeg får opp, hva fikk du opp, annet enn at personen ikke er en kirke? Anonymkode: be3b8...004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #7 Del Skrevet 5. april 2024 Jeg har en samboer jeg trakk på kort på. (Han vet ikke det) Tenkte hardt og lurte på om jeg kunne få svar om han og fremtiden vår. Da paven kom (som symboliserer kirke?) ble jeg litt skeptisk siden samboeren min nylig tok blodprøver med forhøyede verdier og jeg er nok litt redd for døden Anonymkode: ac05a...6ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #8 Del Skrevet 5. april 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg har en samboer jeg trakk på kort på. (Han vet ikke det) Tenkte hardt og lurte på om jeg kunne få svar om han og fremtiden vår. Da paven kom (som symboliserer kirke?) ble jeg litt skeptisk siden samboeren min nylig tok blodprøver med forhøyede verdier og jeg er nok litt redd for døden Anonymkode: ac05a...6ad Det er ikke bare kirke, men tradisjonelle rammer, faste rutiner, feks. I ditt tilfelle kan det stå for suksess ved å holde seg til det som er kjent, trygt, tested, ikke gå egne veier og prøve andre ting. Feks medisinsk, følg legenes råd og behandling. Ønsker det beste for dere. Anonymkode: be3b8...004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 5. april 2024 #9 Del Skrevet 5. april 2024 (endret) Kortene sier følgende; Jeg søker spirituell veiledning (Paven) om forhøyde verdier (9 mynter). Hverken mer eller mindre. I og med at kortene alltid viser bildet av en nåværende situasjon (selv om du legger på fremtid) siden det er fordi ved å lese nåtid vi kan finne ut hva som ER og hva som evnt blokkerer - og derav kan se for oss en fortsettelse (i hodet), men det er hva som forventes, håpes, tror eller noen er redd for i øyeblikket som vises i fremtidskortenr - og når man avdekker informasjonen (som vi har) vil det kunne gis råd eller fraråd for ønsket resultat. Kortene billedliggjør ditt indre sjelsliv og de er til for å få tak i noens indre, ikke deres ytre omstendigheter (men hvordan man reagerer). Mao. Sak; 9 ruter) forhøyde verdier (hans) hva skjer (fremtiden) du søker Paven.. Du har ikke lest han. Du fikk ikke noe svar på fremtiden, men du får bekreftet hva du tenker/håper (få svar om fremtiden) og der stopper det fordi du ikke har mer informasjon om det - eller ikke har lagt nok kort til at hva du ubevisst eller bevisst allerede vet -og derfor ikke får et svar som kanskje kunne ha gitt deg mer utfyllende oversikt over situasjonen slik at du kunne anta hvordan det går. Endret 5. april 2024 av Lawyam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå