Gå til innhold

Stor Aldersforksjell


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er jo mye som spiller inn her. Takler du at han for eks har vært gift før? Og har barn fra før? Mange litt eldre menn har jo en del baggasje osv som man må ta hensyn til. Ikke sikkert at det passer inn i livet til en 22 åring.

Anonymkode: ffe80...054

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En fyr på nærmere 40 år kunne i teorien vært pappen din. Er det sexy eller? I think not.

Når du blir like gammel som han er nå, er han nær pensjonsalder liksom...

Finn deg en type litt nærmere din egen alder. 

Anonymkode: 2c056...37a

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, Bromance said:

Kan skrive under på denne. Min er bare 6 år eldre, men merker det godt, skulle gjerne heller ha gått 6 år ned 😂

jeg valgte en dame 6 år eldre. hun ble for gammel til å ha barn når det passet å få. så nå er vi ikke sammmen lengre 

Anonymkode: e68aa...1d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

jeg valgte en dame 6 år eldre. hun ble for gammel til å ha barn når det passet å få. så nå er vi ikke sammmen lengre 

Anonymkode: e68aa...1d6

Hvor gammel ble hun hvis jeg får spørre? Og har du fått barn nå?

Anonymkode: ffe80...054

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn flest ville elsket å ha sex med ei på 22. Men et forhold til en som er nesten dobbelt så gammel vil nok være vanskelig. Dere har sannsynligvis lite til felles. Dessuten er 22 for ungt til å slå seg til ro sånn, synes jeg. Ha gjerne sex med hvilken alder du vil, men jeg vil tro at så stor aldersforskjell i et kjærlighetsforskjell når du er så ung ikke blir bra. Kanskje når du er 15 år eldre.

Anonymkode: 0600a...065

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

jeg valgte en dame 6 år eldre. hun ble for gammel til å ha barn når det passet å få. så nå er vi ikke sammmen lengre 

Anonymkode: e68aa...1d6

Men da er det jo det at hun har ventet for lenge (over 40 år)? som er problemet her, og ikke selve aldersforskjellen med at du valgte en eldre dame. 

Vi fikk ungene i 20 årene, og ja, det hadde vært drøyt (og straffbart) om jeg hadde fått barn med en 16 åring i stedet for en 28 åring da jeg fikk vårt første da jeg var 22. Men en dame i begynnelsen av 30 årene er det helt greit å få barn med når man selv er i midten av 20 årene. 

Endret av Bromance
skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor gammel ble hun hvis jeg får spørre? Og har du fått barn nå?

Anonymkode: ffe80...054

Du snakker akkurat som hun skulle vært dau 😂 Jeg merket at da hun bikket en viss alder så ble hun så satt at det ble rett og slett for kjedelig. Jeg ville oppleve mer.

Ikke fått barn, men nå blir det å gå kraftig andre veien i alder så jeg ikke går på samme smellen igjen.

Anonymkode: e68aa...1d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Bromance said:

Men da er det jo det at hun har ventet for lenge (over 40 år)? som er problemet her, og ikke selve aldersforskjellen med at du valgte en eldre dame. 

Vi fikk ungene i 20 årene, og ja, det hadde vært drøyt om jeg hadde fått barn med en 16 åring i stedet for en 28 åring da jeg fikk vårt første da jeg var 22. Men en dame i begynnelsen av 30 årene er det helt greit å få barn med når man selv er i midten av 20 årene. 

Noen har vanskeligere for å få barn tidligere enn andre. Så neste gang finner jeg ei yngre med "god margin". 

Anonymkode: e68aa...1d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Noen har vanskeligere for å få barn tidligere enn andre. Så neste gang finner jeg ei yngre med "god margin". 

Anonymkode: e68aa...1d6

Helt greit det. Hos oss så har problemet vært andre veien, at jeg blir altfor lett gravid (1. forsøk 3 av 4 ganger, og 2. forsøk en gang). 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sitter på gamlehjemmet, og du er fremdeles i jobb…

Anonymkode: 16aa4...677

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Stå på. Drit i alle som sier du må være sykepleier etc. De fleste her inne har livets harde skole. Og denne skolen lærer ikke elevene sine at livet kan være uforutsigbart, at personer har andre synspunkter og ståsteder. Eller befinner seg på andre plasser i livssyklussen. Trives du så gå for det. 

Det viktigste er hva du/dere føler. Ikke hva folk her på kg mener.

Anonymkode: aabb1...8c7

Eller at vi har studert utover "livets hare skole" og har gjort oss egne erfaringer i lignende situasjoner. 

Anonymkode: 87e92...289

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Du snakker akkurat som hun skulle vært dau 😂 Jeg merket at da hun bikket en viss alder så ble hun så satt at det ble rett og slett for kjedelig. Jeg ville oppleve mer.

Ikke fått barn, men nå blir det å gå kraftig andre veien i alder så jeg ikke går på samme smellen igjen.

Anonymkode: e68aa...1d6

Det er ikke sikkert unge, vakre jenter er interessert i gamle deg, vet du. Så bare å bestemme å gå seg "kraftig" (!) andre veien i alder funker som regel ikke.

Anonymkode: 87e92...289

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Det er ikke sikkert unge, vakre jenter er interessert i gamle deg, vet du. Så bare å bestemme å gå seg "kraftig" (!) andre veien i alder funker som regel ikke.

Anonymkode: 87e92...289

Jepp, om han syns kvinner på sin alder virker satt og gamle kan han gjette hva de fleste yngre vil tenke om han. 

Anonymkode: eacd6...35c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

44 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ikke sikkert unge, vakre jenter er interessert i gamle deg, vet du. Så bare å bestemme å gå seg "kraftig" (!) andre veien i alder funker som regel ikke.

Anonymkode: 87e92...289

Jeg ser yngre ut for alderen og er godt i gang :) Så det er ikke noe problem så langt!

Anonymkode: e68aa...1d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ikke sikkert unge, vakre jenter er interessert i gamle deg, vet du. Så bare å bestemme å gå seg "kraftig" (!) andre veien i alder funker som regel ikke.

Anonymkode: 87e92...289

Funka for meg. :)

Anonymkode: fbd09...a1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, Bromance said:

Jeg forstår ikke hva du skal med en så mye eldre mann. Biologisk så er det bedre at kvinner går ned i alder på mennene,  ikke oppover.

Hvilken biologibok er det du har lest??? Mikke Mus sin? 

Menn er kjønnsmodne litt senere enn kvinner, og fertile resten av livet mens kvinner fram til overgangsalderen. 

Menn evolusjonsmessig søker mot unge, kjønnsmodne kvinner, ikke gamle. 

 

Anonymkode: b13f0...3b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg var sammen med en som var 34 da jeg var 22. Anbefaler det ikke. Fungerer kanskje fint på tomannshånd, men sosialt fungerte det dårlig. 

Jeg modnet også fra ham etterhvert. Voksne menn som er sammen med unge kvinner er ofte ganske permanent "ungdommelige ". Egentlig umodne. 

Anonymkode: 82ef4...b7a

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg var sammen med en som var 34 da jeg var 22. Anbefaler det ikke. Fungerer kanskje fint på tomannshånd, men sosialt fungerte det dårlig. 

Jeg modnet også fra ham etterhvert. Voksne menn som er sammen med unge kvinner er ofte ganske permanent "ungdommelige ". Egentlig umodne. 

Anonymkode: 82ef4...b7a

Og fysisk eldes de jo i pakt med sin biologiske alder. Det er liksom en viss type litt tette menn som ikke klarer å holde to tanker i hodet samtidig, altså at de føler seg yngre enn de er, men at det ikke betyr at andre oppfatter dem som yngre enn de er.

Det er hekt normalt å føle seg yngre enn man er når man f.eks bikker 45.

Anonymkode: 0eb92...a2b

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes mange tilfeller som dette, så opp til deg. Ikke hør på de rare middelaldrende kattedamene inne her.

Anonymkode: f00aa...5f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Eller at vi har studert utover "livets hare skole" og har gjort oss egne erfaringer i lignende situasjoner. 

Anonymkode: 87e92...289

Og der kommer du med poenget. Takk.. dere med livets harde skole baserer det på deres erfaringer og opplevde situasjoner. Som om ts sitt liv skulle være helt likt deres. Noe som tyder på en skremmende lite kunnskap om mennesket og utvikling. 

Anonymkode: aabb1...8c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...